czarny granitowy zlewozmywal

1. Data: 2007-07-18 22:09:01

Temat: czarny granitowy zlewozmywal
Od: "a" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Mam zamiar taki kupić, boje się o osiadający kamień.
Jak taki zlewozmywak zachowuje sie w prajtyce,
czy jest łatwy do utrzymania w czystości, estetyce?
Jeśli ktoś taki ma lub ciemny grafit to bardzo proszę o opinie.
Agrazka

2. Data: 2007-07-19 06:25:02

Temat: Re: czarny granitowy zlewozmywal
Od: "Mirek" <m...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "a" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> czy jest łatwy do utrzymania w czystości, estetyce?
> Jeśli ktoś taki ma lub ciemny grafit to bardzo proszę o opinie.

Mam taki juz 5 lat (ciemny grafit), wygląda jak nowy. Polecam - jest
niezniszczalny.

3. Data: 2007-07-19 07:44:15

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "a" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> Mam zamiar taki kupić, boje się o osiadający kamień.

Kamien (nie do unikniecia, niestety) osadza sie jedynie na i wokol baterii.

> Jak taki zlewozmywak zachowuje sie w prajtyce,
> czy jest łatwy do utrzymania w czystości, estetyce?
> Jeśli ktoś taki ma lub ciemny grafit to bardzo proszę o opinie.

Mam. Nie zamienilabym na zaden inny. Znakomicie sie sprawdza. Wystarczy
jedynie umyc.
Iwona

4. Data: 2007-07-19 14:22:39

Od: "e-Shrek" <e-shrek@po_malpce_tylko_to-->wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

"a" <a...@o...pl> wrote in

> [...]
> czy jest łatwy do utrzymania w czystości, estetyce?
> Jeśli ktoś taki ma lub ciemny grafit to bardzo proszę o opinie.

Mamy od marca, firmy Franke. Godny polecenia. Brud widac jak wyschnie a
nie umyjesz :-)

e-Shrek

5. Data: 2007-07-19 15:41:07

Od: "a" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mamy od marca, firmy Franke. Godny polecenia. Brud widac jak wyschnie a
> nie umyjesz :-)
macie ociekacze i za każdym razem trzeba wycierać - to mi się nie podoba.
Powyższe wiadomości są bardzo pozytywne i już byłam cała na tak.
Jeszcze jedno mam zamiar kupić metrowy 1,5 komory z ociekaczem, czy to nie
będzie wygladało przytłaczajaco w kuchni z szarym blatem.
Co prawda płyta też jest czarna.
Grażyna

6. Data: 2007-07-19 21:36:23

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> macie ociekacze i za każdym razem trzeba wycierać - to mi się nie podoba.

Mam z ociekaczem i wcale go nie trzeba wycierac. Zwlaszcza w upaly. ;-)

> Jeszcze jedno mam zamiar kupić metrowy 1,5 komory z ociekaczem, czy to nie
> będzie wygladało przytłaczajaco w kuchni z szarym blatem.

Mamy chyba niemal identycznie. Taki sam zlewozmywak i blat szary, z takimi
malutkimi kropeczkami. Uwazam, ze nie wyglada przytlaczajaco. Zwlaszcza, ze
sciany sa jasne i wszystko dobrze doswietlone.
Iwona

7. Data: 2007-07-20 10:57:53

Od: "e-Shrek" <e-shrek@po_malpce_tylko_to-->wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

"a" <a...@o...pl> wrote in

> macie ociekacze i za każdym razem trzeba wycierać - to mi się nie
> podoba. Powyższe wiadomości są bardzo pozytywne i już byłam cała na

Nie mamy ociekacza, mamy okragly pojedynczy. Nic nie trzeba wycierac,
tylko co jakis czas umyc i bedzie OK, bo jesli jest mocno brudny (np. po
kawie wylanej) i to zaschnie to na suchym widac :-)

> tak. Jeszcze jedno mam zamiar kupić metrowy 1,5 komory z ociekaczem,
> czy to nie będzie wygladało przytłaczajaco w kuchni z szarym blatem.
> Co prawda płyta też jest czarna.

Mamy szary blat (takie drobniutkie szaro biale kropki) do tego jest czarny
zlew i czarna plyta, wyglada to tak: http://e-shrek.webpark.pl/tmp.jpg

e-Shrek

podlaczenie klimatyzatora |SPLIT
Wiertarko-wkrętarka do domu
Piekarnik ze zintegrowaną kuchenką mikrofalową
powloka reflex w misce WC firmy Kolo
z gazu na prąd