czekolada Milka

1. Data: 2001-11-16 08:30:44

Temat: czekolada Milka
Od: Magda Rzepka-Kosinska <m...@i...zabrze.pl> szukaj wiadomości tego autora

hejka. ostatnio na liscie poszukiwaliscie czekolady milka z cynamonem i
migdalami .... byly ochy na jej temat i buuuuuczenie ze jej w sklepach
nie ma ...
JEST! u mnie jest, po 2.50 zł wczoraj kupilam, Komu wyslac :) serio!!!

Magda

1. Data: 2001-11-16 10:34:51

Temat: Re: czekolada Milka
Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Magda Rzepka-Kosinska <m...@i...zabrze.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@i...zabrze.pl...
> [...]
> nie ma ...
> JEST! u mnie jest, po 2.50 zł wczoraj kupilam, Komu wyslac :) serio!!!

Ja też kupiłam, już zjedzona, ale o zgrozo, u mnie była za 3 złote!

Wkn

1. Data: 2001-11-16 10:57:36

Od: Kasia Klang <k...@e...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

ale to chyba chodzilo o milke kawowa?:(
pozdrawiam
kasia

1. Data: 2001-11-16 11:01:43

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia Klang" <k...@e...pw.edu.pl> napisał w wiadomości
> ale to chyba chodzilo o milke kawowa?:(
> pozdrawiam
> kasia

O kawową też chodziło, a u mnie cynamonowa była po 2.60
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2001-11-16 11:05:47

Od: Justyna Trzcinska <j...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia Klang wrote:

> ale to chyba chodzilo o milke kawowa?:(

no wlasnie...

i co z ta kawowa?.... :-(

ktokolwiek widzial, ktokolwiek wie...

Justyna (czekajaca na wiesci o kawowej milce)

1. Data: 2001-11-16 11:47:07

Temat: Odp: czekolada Milka
Od: "ulla" <u...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie ma ...
> JEST! u mnie jest, po 2.50 zł wczoraj kupilam, Komu wyslac :) serio!!!

W Auchan jest po 2,25
w Geant po 2,50
ula.

1. Data: 2001-11-16 16:14:31

Od: "Magdalena W." <zolza@usunto_astercity.net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
sklepach
> nie ma ...
> JEST! u mnie jest, po 2.50 zł wczoraj kupilam, Komu wyslac :)

Pewnie bedzie wszedzie, bo to jest u nich produkt sezonowy - przed
Gwiazdka. Dobra jest :))))

Pzdr,
Magda

1. Data: 2001-11-16 19:47:31