Re: czerwienienie sie ;(((

From: "Maga" <h...@i...org.pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: czerwienienie sie ;(((
Date: Sun, 6 Oct 2002 17:29:56 +0200

Użytkownik Natchniuza <n...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:anp9su$oca$...@n...tpi.pl...
> Użytkownik "Gierappa" <g...@b...pl> napisał w wiadomości
>
> Rozszerzone naczynka krwionosne. Paskudna wada skory, naprawde :( Trzeba o
> cere ciagle dbac, dzien i noc, bo inaczej mozna dopuscic do popekania tych
> naczynek i porobienia sie takich brzydkich "pajaczkow".

Jezus Maria. A ja byłam przekonana, że to poprostu taka moja uroda, albo
coś psychicznego. Ale fakt jest faktem, że płonę po łyku alkoholu, że o
jakimś wystąpieniu nie wspomnę. Boże, a ja zawsze widząc kosmetyki dla skóry
z problemami naczynkowymi myślałam, że to nie dla mnie?
OOOO, już jestem z wrażenia czerwona! Chyba biegnę jutro poszukać jakiejś
kosmetyczki!
Kto wie, może uratowałaś moje przyszłe życie!
Maga