czerwone porzeczki a alkohole..

1. Data: 2005-08-23 11:16:25

Temat: czerwone porzeczki a alkohole..
Od: "...Magda..." <n...@m...maila> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,
mam b. duzo dojrzałych czerwonych porzeczek. Zastanawiam sie czy da sie z
nich zrobic jakis likier albo nalewke... W przepisach na nalewki porzeczkowe
widnieja glownie czarne porzeczki i stad moje pytanie: czy z czerwonych tez
mozna zrobic jakis napoj alkoholowy? Jesli tak to bede wdzieczna za jakies
przepisy? Pozdrawiam i z gory dziekuje za odpowiedzi.
Magda

2. Data: 2005-08-23 14:31:31

Temat: Re: czerwone porzeczki a alkohole..
Od: "Lunac" <Lunac(no-spamm)@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "...Magda..." <n...@m...maila> napisał w wiadomości
> Witajcie,
> mam b. duzo dojrzałych czerwonych porzeczek.
czy z czerwonych tez mozna zrobic jakis napoj alkoholowy?

Witaj.
Jak najbardziej :-))
Polecam wino. Najlepsze dla osoby początkującej, bo owoce łatwo oddają sok.
Wino ma niesamowity kolor: krwisty, przeźroczysty i zaje.. (hm, hmm)

Wyczyścić z gałązek i szypułek, pognieść, wrzucić do butla, rozpuścić cukier
we wrzątku,
wlać do butli, dodać drożdzy winnych (lub nie dodawać, tyż wyjdzie)

Jeśli wino jest jeszcze dla ciebie tajemnicą, poszukaj w necie dokładnych
przepisów.

Na nalewki, czy likiery to nie bardzo..., lepiej wlać spirytus do czegoś
szlachetniejszego...

Pozdrawiam
Lunac

3. Data: 2005-08-23 14:41:04

Od: "flower" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lunac" <Lunac(no-spamm)@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
sok.
> Wino ma niesamowity kolor: krwisty, przeźroczysty i zaje.. (hm, hmm)

...dwabisty :-)

--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

4. Data: 2005-08-23 14:55:12

Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ...Magda... napisał:

> Witajcie,
> mam b. duzo dojrzałych czerwonych porzeczek. Zastanawiam sie czy da sie z
> nich zrobic jakis likier albo nalewke...

Wino! :D
--
pa, monotematycznie BBjk

GRAJ W GRY I ZARABIAJ KASE
Doskonały i prosty przepis na placek drożdzowy ze sliwkami
Z pl.misc.militaria - jabłak na grillu by Fishman ;-)
Złe siedzi w kuchni.