czerwony nos

1. Data: 2003-03-30 20:39:32

Temat: czerwony nos
Od: "DDrezno" <D...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Taka już moja "uroda" że mam wiecznie czerwony nos, czy zimno czy gorąco on
jest buraczkowy. Czy można coś z tym zrobić?? Poradźcie coś, proszę.
Pozdrawiam
Dominika z Krakowa

1. Data: 2003-03-30 20:42:36

Temat: Re: czerwony nos
Od: "grazynka-lubicz" <g...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

DDrezno <D...@i...pl> napisał(a):

> [...]
>
> Taka już moja "uroda" że mam wiecznie czerwony nos, czy zimno czy gorąco on
> jest buraczkowy. Czy można coś z tym zrobić?? Poradźcie coś, proszę.
--------------------------------

Kochanieńka, chlasz za dużo denaturatu jak Edek od pani Steni, to nic
dziwnego,że masz czerwonego kinola.Buhahahaha!
Całuski Grażynka Lubicz

1. Data: 2003-03-31 12:56:18

Od: "Piernix" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "DDrezno" <D...@i...pl> napisał w wiadomości
> Witam!
>
> Taka już moja "uroda" że mam wiecznie czerwony nos, czy zimno czy gorąco
on
> jest buraczkowy. Czy można coś z tym zrobić?? Poradźcie coś, proszę.

Może pomoże tu jakaś maseczka rozgrzewająca, chociaż ja bym potupała
najpierw do lekarza (może masz za wysokie ciśnienie, nie chodzi mi tu takie
ogólne ale to chyba jest wewnątrzkomórkowe - nie chce wymyślać , nie wiem
jak się ono zwie) a potem ewentualnie do kosmetyczki. Chyba że kolor twojego
noska ma coś wspólnego z popękanymi naczynkami, wtedy to specjalny kremik
powinin coś tu wskórać. Może to być jeszcze zachwiana termika znaczy możesz
mieć niedokrwistość, która akurat objawia się nie zimnymi rękami i stopami
tylko zmianami koloru noska.

Pozdrawiam cieplutko

Piernix

Jaki jest adres strony z archiwum grupy uroda?
Gdzie mozna znalezc trendy o modzie meskiej
Co na zmęczone oczy?
Jakie czasopisma czytacie?
naczynka