Re: czy dokarmiać teraz?

Data: 2007-01-10 21:25:39
Temat: Re: czy dokarmiać teraz?
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal)

From: "Gosia Plitmik" <p...@o...pl>
To: <p...@n...pl>
Sent: Wednesday, January 10, 2007 10:09 PM
> Pytanko dla posiadaczy oczek wodnych:
>
>Ja mam karme na której jest napisane,ze karmic powyzej 6 C, tylko ze moje
>jesc nie chca. Karma specjalna, zimowa
:)
interesem producenta karmy jest
aby jej jak najwiecej sprzedac
:)
Zlota rybka to jeden z podgatunkow Karasia srebrzystego (Carassius auratus
gibelio)
ktory zasadniczo zeruje nawet o tej porze;
nie dalej jak miedzy swietami a nowym rokiem zlowilem kilkanascie sztuk
:)
karasie te nie potrafily oprzec sie zywej przynecie
i czyms takim sugerowalbym poprobowac je karmic teraz
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
smal