czy ja go kocham?????

91. Data: 2007-04-16 13:47:20

Temat: Re: czy ja go kocham?????
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sky" <s...@o...pl> wrote in message news:evvu1t$ah7$1@news.onet.pl...

> równoległej
> kłocić

> ...taki "podminowany" i "wybuchowy" jesteś?! ;)))

Nie, ale wolałbym wtedy takiej nakazać odległość 200m od siebie - a tę
"bardzo, bardzo" moją raczej wziąć na ręce...

92. Data: 2007-04-16 13:53:20

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
Drogi Sky, szanowny Panslavisto :)

Ok - pogadaliście sobie, ja za ten czas wykonałam ekstraintelektualne
czynności typu zakupy i gotowanie obiadu (ach, jakie zapachy! ;)

-mnie już "obsłużono"...dlatego mogę zaprzątać sobie głowę męskimi
sprawami...przy kawce i podwieczorkowych łakociach... ;P

Teraz proszę mi odpowiedzieć na pytanie: dlaczego u niektórych
mężczyzn hasło "kobieta" niezmiennie znaczy to samo co
"bezmyślność"?...

-naprawdę widzę prosisz się Hanuś o "rozdziewiczenie" intelektualne... ;)))

Przejechały się po Was jakieś mądrzejsze od Was, czy jak?

Jest taka opcja, nie zrzędzić mi, że nie ma.

-ta opcja to wyłącznie w babskiej przefermentowanej z lekka feminizmem
głowie się zlęc mogła...bo naprawdę mądre kobiety nigdy po facetach się nie
"przejeżdżają"...za mądre na to są... ;)

Mnie to tam wszystko ostatnio jeden wielki uśmiech, więc możecie
prosto z mostu, najwyżej powarczę z lekka ;)

-To by i nie było dziś nic nowego... ;P

93. Data: 2007-04-16 13:56:06

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co najpierw, aby zamiar doprowadzić do skutku?

A ty co? Hemafrodyta?! ;P
Jakbym był taką "co chce wbrew" tobym zaczął od stawiającego opór klasycznym
umizgom związania... ;)

94. Data: 2007-04-16 13:58:04

Od: "PN" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Sky<s...@o...pl>

> Użytkownik "PN" <s...@l...po> napisał w wiadomości

> Mądrych-i owszem parę by się znalazło -i z owymi krajobrazami też...
> Tylko dlaczego utożsamiasz ową ich mądrość i głebię koniecznie z
> "myśleniem"? ;)

Byłem świadkiem tego, jak myślą.
I jeszcze: wśród najmądrzejszych ludzi, jakich było mi dane spotkać, nie
występował podział na myślenie kobiet ("kobiece") i mężczyzn ("męskie").
Spotykali się gdzieś na górze i pośrodku, kmiotku :)

PN

95. Data: 2007-04-16 16:33:39

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie, ale wolałbym wtedy takiej nakazać odległość 200m od siebie - a tę
> "bardzo, bardzo" moją raczej wziąć na ręce...

A ja wolałbym żeby mnie wtedy jakaś wzięła... ;)

96. Data: 2007-04-16 16:38:12

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał w wiadomości
s.com...
On 16 Kwi, 13:31, "Sky" <s...@o...pl> wrote:
> Użytkownik "Hanka" :

> mam zinterpretować to jako próbę zawłaszczenia Nieba do rodzaju żeńskiego?

Nie.

> TO Niebo...jak TO dziecię...

Może być.

A w sumie chodzi o to, że rzadko używasz zwrotów, czasowników
chociażby, których odmiana sugeruje płeć (pisałem, mówiłem, itp)
Przeleciałam w kwadrans ileś tam postów i wątków - nie znalazłam,
dlatego taki, a nie inny tekst. Co oznacza wyłącznie, że piszesz
ogólnikami, albo w liczbie mnogiej niekiedy, lub też bezokolicznikami.

-Bojajestemtakienigmatywnywogólebezwyrazu...
że szukać trzeba we mniejakichkolwiek ludzkich oznaków życia! ;P

Przed chwilą, przypadkiem pewnie, coś Ci się jednak napisało ;)

-a pewnie że "przypadkiem" ;)
[wymsknąć się musiało] ;P

97. Data: 2007-04-16 16:48:25

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sky<s...@o...pl>

> Byłem świadkiem tego, jak myślą.

Jedyne czego byłeś widać nie-świadom to swojego widzimisię na temat sposobu
ich "myślenia"... ;)

> I jeszcze: wśród najmądrzejszych ludzi, jakich było mi dane spotkać, nie
> występował podział na myślenie kobiet ("kobiece") i mężczyzn ("męskie").
> Spotykali się gdzieś na górze i pośrodku, kmiotku :)

Sam jesteś kmiot jak młot skoroś wiadać nie-świadom jak twórczo
zagospodarowuje się zjawiko płci w kontktach na "najwyższym szczeblu" [żeby
nie popaść w bezpłciowe odrealnienie] alboś najprawdopodobniej jeszcze nie
doświadczył naprawdę owych kontatów na "najwyższym szczeblu"...
Najsensowniejsi [tak sposród kobiet jak i facetów] nigdy nie próbują uciekać
[w bezpłciową próżnię "gdzieś w górze i po środku"] od tego co ich u podstaw
dookreśla...a jednym z takich fundamentalnych "znaczników" osobowych jest
płeć. ;P

98. Data: 2007-04-16 21:06:58

Od: path loss model <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Duch napisał(a):

> "path loss model" <k...@v...pl> wrote in message

> Czy jak wiem - a jak np. uswiadamia ze moze lepiej wypelniac swoje role?
> Poprzez co? Reality show? Seriale? Filmy sensacyjne?
> Nie wydaje mi sie zeby informacja czy media pomagały w tym.

Przytoczyłem tylko i rozwinąłem Twoją opinię. Po części zgadzam się z
twierdzeniem, że media kreują ideał, ale wydaje mi się, że nasze
rozumienie ideału jest nieco odmienne. Gdzieś tam, w jakiejś części
przekazu medialnego można doszukać się ideałów - vide: szpital w Leśnej
Górze.

.plm

99. Data: 2007-04-17 10:49:44

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

> Gdzieś tam, w jakiejś części
> przekazu medialnego można doszukać się ideałów - vide: szpital w Leśnej
> Górze.

Tak, jak najbardziej w mediach jest rowniez miejsce na pozytywne ideały.
Ale jest rowniez znaczna czesc przekazu ktora obejmuje - nagatywne ideały,
nakrecanie, antagonizowanie, dezinformacja - ta czesc jest jakby duzo
wieksza.
Zreszta na grupach dysk tez jest duzo chamstwa. Czy te grupy sa takie
wspaniale?
Pozdrawiam,
Duch

Ukryta epidemia [kto zgadnie?]
Re: Trzy bramki ... Dlaczego ?
Teściowie i ja. [długie]
Religijność i altruizm -wrodzone...?
Szkolne mundurki do TrybunałuKonst....czyli Polacy wciąż myślą totalitarnie?