czy jak bola nerki nalezy brac antybiotyk czy nie?

1. Data: 2008-08-01 12:37:05

Temat: czy jak bola nerki nalezy brac antybiotyk czy nie?
Od: "jfs" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

oto moje pytanie

Bralem doksycykline i po 10 dniach rozbolaly mnie bardzo mocno
i dziwacznie, pozniej nim zdazyly przestac boleć zaczalem brac
dla odmiany duomox ale też mnie bolą (jakby je rżnąć nożami)

jfs

2. Data: 2008-08-01 14:29:31

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

jfs wrote:

> [...]
> i dziwacznie, pozniej nim zdazyly przestac boleć zaczalem brac
> dla odmiany duomox ale też mnie bolą (jakby je rżnąć nożami)

geez, doczytaj co to jest reakcja herxheimera i jak sobie z nią radzić.

3. Data: 2008-08-01 14:43:02

Od: "jfs" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> geez, doczytaj co to jest reakcja herxheimera i jak sobie z nią radzić.

hej ale jestes pewien ze to to? jesli tak to spox, ale skad mam
wiedziec ze nie rozwalam sobie ner? w pelni zadowolenia moge
sobie czym bardziej mnie boli tym wiecej brac i cieszyc sie
ze jestem coraz zdrowszy :/

ps: wiesz moze jaka jest szansa ze czlowiekowi z takimi bolami nic sie
w nerkach nie stanie kontra temu ze coś mi się jednak stanie - nie wiem
co o tym mysleć, da sie wytrzymać ale te bóle obecnie to troche tak jakby
kroić mnie nożem po nerach

pzdr
jfs

4. Data: 2008-08-01 15:34:47

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

jfs wrote:

> hej ale jestes pewien ze to to? jesli tak to spox, ale skad mam
> wiedziec ze nie rozwalam sobie ner?

kilka osób już napisało, żebyś poszedł do specjalisty od nerek. Skoro
napisali, rozumiem że to zrobiłeś - co powiedział?

Jeśli jednak nie byłeś, NIE odpisuj póki nie pójdziesz i nie usłyszysz, co
ON ma do powiedzenia.

5. Data: 2008-08-02 10:35:36

Od: "kila kam kil'em kenobi a.k.a jfs" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> napisali, rozumiem że to zrobiłeś - co powiedział?
>
> Jeśli jednak nie byłeś, NIE odpisuj póki nie pójdziesz i nie usłyszysz, co

Pytam bo nic nie wiem na ten temat moze te bóle nerek to rzecz
zupelnie naturalna po antybiolu. Dzis niespodziewnie boli mniej,
tylko troche. Ta amoksycyklina dziala na mnie jak czuje jednak
zupelnie inaczej niz doxycyklina, nie mam takiego poczucia
wiekszej szorstkosci czy takiej jakby lekkiej oparzliwosci skóry
za to mam jakby po tym lekkie zawroty głowy, troche jakby ktos
sciskał mi mozg. Chyba tez niestety slabiej dziala, ale i tak
kluczowe jest to ze i po niej i po doksy czuje się dużo
lepiej czuje ze pomaga odmiana nastroju jest momentami
niesamowita, wreszczie moge sie normalnie skupić i jestem
teraz _o wiele mniej_ szarym nie mogacym sie skupić zombim

kila kam kil'em kenobi

6. Data: 2008-08-02 17:26:25

Od: kynast <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Sie, 12:35, "kila kam kil'em kenobi a.k.a jfs"

> [...]
> niesamowita, wreszczie moge sie normalnie skupić i jestem
> teraz _o wiele mniej_ szarym nie mogacym sie skupić zombim

Antybiotyk nie jest środkiem przeciwbólowym, branie antybiotyku bez
istotnych wskazań jest głupie i niebezpieczne,idź do lekarza

7. Data: 2008-08-03 22:41:59

Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

kynast pisze:

[ciach]

> Antybiotyk nie jest środkiem przeciwbólowym, branie antybiotyku bez
> istotnych wskazań jest głupie i niebezpieczne,idź do lekarza

Heh, ten wątek zaczyna mi przypominać pewien skecz z Fistaszków (Peanuts).

Piesek Snoopy prowadził kącik porad dla właścicieli psów.

I ciągle pisali do niego opisując różne dolegliwości - i pytali się, co
robić.

A Snoopy, coraz bardziej zirytowany, wysyłał ich do weterynarza.

W końcu list do ostatniego "właściciela stroskanego o zdrowie pieska"
zakończył tak: "...i udaj się ze swoim psem do weterynarza zanim do
ciebie pójdę i rozwalę ci pysk!" ;->

Tak więc zanim ktoś się zirytuje może niech inicjator wątku wreszcie
łaskawie pójdzie do lekarza, który będzie mógł zbadać, zalecić stosowne
badania (moczu? USG? whatever...) i dać konkretne zalecenia. Hmm?

8. Data: 2008-08-04 07:52:53

Od: "kila kam" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> łaskawie pójdzie do lekarza, który będzie mógł zbadać, zalecić stosowne
> badania (moczu? USG? whatever...) i dać konkretne zalecenia. Hmm?

ok, dzis pojde ale to co piszesz 'nie wyczerpuje zagadnienia'

to czego ja potrzebuje (i wielu pacjentów potzrzebuje)
to INFORMACJA, POTRZEBUJE INFORMACJI dlatego pytam, samemu
jesli nie konczylo sie studiow czy z jakiegos innego powodu
nie jest sie lekarzem, trudną jest ją znaleźć - nie
umiem znalezc w necie odpowiedzi na pytanie czy bole
nerek po 10 dnich doksycykliny i tak dalej
są wzglednie normalne czy nie i jak sie zachowywac wobec
tego przypadku

niekoniecznie potrzebuje badań, potrzebuje tylko umiec
odnalezc sie w ddanej sytuacji, wiedziec jak to traktowac
- a ta zachwalana wyżej wizyta u lekarza wyglada raczej inaczej
niz sobie wyobrazacie (generalnie jest tendencja na wypisanie
recepty i koniec (zero informacji nawet zeby po doxycyklinie nie
chodzic po sloncu co wiem z netu a mimo ze unikam slonca
i tak wyskoczyl mi po niej bąbel na dloni, również
zainteresowanie moim przypadkiem bliskie zera)

jfs

9. Data: 2008-08-04 09:13:06

Od: p...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Antybiotyk nie jest środkiem przeciwbólowym, branie antybiotyku bez
> istotnych wskazań jest głupie i niebezpieczne,idź do lekarza

mam istotne wskazania, bóle rąk i nog, głownie stawów jak od prądu
(takie bóle przy kościach troche jakby 'rozszczepiac szczapy')
doksycyklina czulem poimagała, amoksycyklina nie czulem zeby
pomagala, po obu bolą mnie nery teraz boli mnie nawet troche
przy sikaniu, ale wydaje mi sie ze to raczej jednak przejsciowe
raczej jakieś jakby podrażnienie/zapalenie - problem w tym ze
bolą mnie nie tylko nerki ale tez te nogi i trzeba by to wyleczyc

10. Data: 2008-08-04 15:48:05

Od: "js" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak więc zanim ktoś się zirytuje może niech inicjator wątku wreszcie
> łaskawie pójdzie do lekarza, który będzie mógł zbadać, zalecić stosowne
> badania (moczu? USG? whatever...) i dać konkretne zalecenia. Hmm?

Domowa powiedziała ze nie moze nic sie stac borelka jest
wiekszym problemem wiec mam olewac bóle i brać najlepiej doxy
nie wie czemu mnie bolą nerki
Wydebiłem przekierowanie na badanie moczu co jes chyba
minimum jak mi sie wydaje (Olała troszke moje bóle
tak naprawde mem glebokie uczucie ze są zbyt mocne by to olać)

js

Wyrostek robaczkowy a długość zwolnienia w pracy
Dowód wdzięcznosci
Ból języka
pomozcie bo padne - problem gastryczny
wszy łonowe - jak i czym zwalczyć?