Wyrostek robaczkowy a długość zwolnienia w pracy

1. Data: 2008-08-01 10:32:55

Temat: Wyrostek robaczkowy a długość zwolnienia w pracy
Od: Dawid <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzień dobry,

właśnie wyszedłem ze szpitala
po wycieciu wyrostka robaczkowego.
Ze szpitala dostałem dwutygodniowe zwolnienie
z pracy, natomiast np tutaj:
http://zapytaj.echirurgia.pl/pyt3.htm

lekarz twierdzi że o ile ktoś pracuje
umysłowo to może wrócić do pracy po 2 tyg.

Jestem zatrudniony w hipermarkecie i w związku
z tym chciałem zapytać, czy mogę się domagać
dłuższego zwolnienia od lekarza mimo iż
stwierdził on, iż ustawowo po wycięciu wyrostka
należy mi się 2 tygodnie (?).

Dawid

2. Data: 2008-08-01 11:05:50

Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2008-08-01 12:32 Dawid napisał/a:

> Jestem zatrudniony w hipermarkecie i w związku
> z tym chciałem zapytać, czy mogę się domagać
> dłuższego zwolnienia od lekarza mimo iż
> stwierdził on, iż ustawowo po wycięciu wyrostka
> należy mi się 2 tygodnie (?).

Pójdziesz potem do lekarza i Ci przedłuży zwolnienie.

--
animka

3. Data: 2008-08-02 17:24:00

Od: kynast <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 1 Sie, 12:32, Dawid <n...@m...pl> wrote:
> [...]
> z tym chciałem zapytać, czy mogę się domagać
> dłuższego zwolnienia od lekarza mimo iż
> stwierdził on, iż ustawowo po wycięciu wyrostka

lekarz ma racje , 2 tygodnie wystarcza zupełnie na wygojenie ran
pooperacyjnych.

4. Data: 2008-08-03 08:16:44

Od: Dawid <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 2 Aug 2008 10:24:00 -0700 (PDT), kynast napisał(a):

> lekarz ma racje , 2 tygodnie wystarcza zupełnie na wygojenie ran
> pooperacyjnych.

Przecież ja wcale nie neguję że rany pooperacyjne goją się dłużej,
chodziło mi raczej o konkretny (mój) przypadek,
gdzie czas gojenia się ran, a zdolność do podjęcia
wykonywanej przeze mnie pracy to dwie różne sprawy.

Myślałem że dość jednoznacznie to w poście zasugerowałem.

Dawid

5. Data: 2008-08-04 05:24:39

Od: "IYIS" <m...@o...SRAM.SPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

> lekarz ma racje , 2 tygodnie wystarcza zupełnie na wygojenie ran
> pooperacyjnych.

Po wyrostku dostałem miesiąc zwolnienia i pół roku zakaz
dźwigania. Może zależy to od wielkości rany?

IYIS

Dowód wdzięcznosci
Ból języka
pomozcie bo padne - problem gastryczny