pomozcie bo padne - problem gastryczny

1. Data: 2008-07-31 04:49:03

Temat: pomozcie bo padne - problem gastryczny
Od: "zinek" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

na wizyte u gastrologa czekam - ale musze sobie pomoc bo wykituje - mam
nadzieje ze tez mi pomozecie.
otoz jest problem gastryczny - kiedys mialem nisze wrzodowa powierdzna rtg
zoladka - bralem gasec przez miesiac i pomoglo - minely calonocne rzygania z
krwia itp
ale teraz znowu wraca - cokolwiek zjem mam nocke z glowy - gasek biore ale
to dopiero 3 ci dzien
macie jakies sugestie jak sobie pomoc jaka dieta lekkostrawnna itp ?
z gory dzieki za pomoc.

2. Data: 2008-07-31 11:47:13

Temat: Re: pomozcie bo padne - problem gastryczny
Od: "placebo" <t...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

kołek osinowy powinien pomóc

3. Data: 2008-07-31 14:03:11

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

zinek wrote:

> [...]
> to dopiero 3 ci dzien
> macie jakies sugestie jak sobie pomoc jaka dieta lekkostrawnna itp ?

mi wszystko przeszło w momencie przejścia na wegetarianizm. Całe dzieciństwo
zwijania się z bólu, pół roku diety i do teraz spokój. Jedynie picie 2
litrów coli dziennie przez jakiś czas "odnowiło" wrzody. Odstawiłem i mam
spokój.

4. Data: 2008-07-31 16:29:26

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zinek" <u...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> to dopiero 3 ci dzien
> macie jakies sugestie jak sobie pomoc jaka dieta lekkostrawnna itp ?

Poki co, to moze siemie lniane troche pomoc zlagodzic dolegliwosci.
Iwona

wszy łonowe - jak i czym zwalczyć?
Co moze przyspieszyc odrastanie wlosow?
coo to? zobaczcie heh ;) by sexi18