Świeżb

1. Data: 2008-07-29 23:40:53

Temat: Świeżb
Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Skura człowieka ze świeżbem ma takie małe,
niewidoczne, ale wyraźnie wyczuwalne palcami grudki,
jakby twarde mikroskopijne okruszki.
Co to jest?
Nużki świeżbu? Hitynki? Domki? Odhody?
Coś innego?

--
Nie jestem medykiem.
(tekst w nowej ortografi: ó->u , ch->h ,rz->ż lub sz, -ii-> -i)

2. Data: 2008-07-30 05:49:42

Temat: Re: Świeżb [OT]
Od: "Alien" <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Stokrotka" napisał:
> Skura <...>
> Nużki <...>
> Odhody?

O mój Boźe...

Kobieto - cokolwiek byś nie napisała, to bez względu na "wartość
merytoryczną" napisanego tekstu Twoja "reforma ortografii" tworzy tak
karykaturalny, idiotycznie wyglądający twór, że ciężko Ci będzie znaleźć
chętnego do rzeczowej dyskusji.
Dobra rada: zrezygnuj z tego, bo sensu nie ma w tym żadnego...

3. Data: 2008-07-30 08:59:00

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>dyskusji.
> Dobra rada: zrezygnuj z tego, bo sensu nie ma w tym żadnego...
Pszenieś się na forum polszczyzna, będzie bardziej na temat.

4. Data: 2008-07-30 18:03:08

Od: "Piotrek" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pszenieś się na forum polszczyzna, będzie bardziej na temat.

A ty do szkoły podstawowej, może za którymś z rzędu podejściem uda się
ukończyć (szczególnie z papierkiem potwierdzającym dysleksję).

> (tekst w nowej ortografi: ó->u , ch->h ,rz->ż lub sz, -ii-> -i)
> Ortografia to NAWYK, często nielogiczny,
> ktury ludzie ociężali umysłowo
> nażucają bezmyślnie następnym pokoleniom.
> reforma.ortografi.w.interia.pl

Ociężała umysłowo jesteś ty i tobie podobne jednostki, bo jakoś nigdy nie
spotkałem się z tego typu narzekaniami ze strony tych, którym jednak trudna
sztuka opanowania ortografii się udała.

5. Data: 2008-07-30 19:56:20

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ty do szkoły podstawowej, może za którymś z rzędu podejściem uda się
> ukończyć
Ukończyłam w terminie.
Nic więcej nie potrafisz tylko się odszeknąć?

>(szczególnie z papierkiem potwierdzającym dysleksję).
Nigdy nie miałam.

> Ociężała umysłowo jesteś ty i tobie podobne jednostki, bo jakoś nigdy nie
> spotkałem się z tego typu narzekaniami ze strony tych, którym jednak
> trudna
> sztuka opanowania ortografii się udała.

A jednak się spotkałeś.
Mam średnie wykształacenie, czyli
opanowałąm język polski w stopniu wystarczjącym , by stwierdzić,
że ortografię polską znam pszeciętnie.

Więc nie piszesz prawdy.

I zdaję sobie sprawę z bezsensu nauki ortografi ,
złego wpływy tej właśnie nauki na zdrowie
(udowodniono w Ameryce korelację pomiędzy
nadciśnieniem w rodzinie, a lepszym od pszeciętnego
opanowaniem ortografi)
i poświęcania temu czasu , a ty nazywasz to nażekaniem.

6. Data: 2008-07-31 05:08:37

Od: "Alien" <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Piotrek" napisał:

> A ty do szkoły podstawowej, może za którymś z rzędu podejściem uda się
> ukończyć (szczególnie z papierkiem potwierdzającym dysleksję)

:-)
Szkoda czasu na "dyskusję" - jak widzisz, mija się to z celem...
Dałem dziewczynie dobrą radę, a ta mnie wygania na inną grupę ;)
Więc pasuję...

Pzdr

7. Data: 2008-07-31 15:38:53

Od: "Piotrek" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam średnie wykształacenie, czyli
> opanowałąm język polski w stopniu wystarczjącym , by stwierdzić,
> że ortografię polską znam pszeciętnie.

To, że ją znasz "pszeciętnie", akurat widać.

> [...]
> złego wpływy tej właśnie nauki na zdrowie
> (udowodniono w Ameryce korelację pomiędzy
> nadciśnieniem w rodzinie, a lepszym od pszeciętnego

Z tym też mogę się zgodzić-może kiedyś sama spróbowałaś ją opanować lepiej
niż "pszeciętnie", ale od tego wysiłku za bardzo wzrosło ci ciśnienie
śródczaszkowe i dałaś sobie spokój.

8. Data: 2008-07-31 19:23:34

Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nadciśnieniem w rodzinie, a lepszym od pszeciętnego
> opanowaniem ortografi)
> i poświęcania temu czasu , a ty nazywasz to nażekaniem.

A w twoje skończenie szkoły średniej to nie wierzę. Jedyny sposób w jaki
można to było osiągnąć z poziomem inteligencji który prezentujesz na tej
grupie to spore łapówki albo litość nauczycieli i chęć wypchania cię jak
najszybciej ze szkoły, ale bardziej to pierwsze jest prawdopodobne.
Twoje pytania zadawane na tej grupie są na poziomie mojego 5 letniego syna.
Chociaż nie chciałbym mu za bardzo ubliżać porównaniami do ciebie.
Tragedia. Po co to piszesz? Bawi cię to? Nudzi ci się?

--
PawełJ

9. Data: 2008-08-16 19:00:54

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Twoje pytania zadawane na tej grupie są na poziomie mojego 5 letniego
> syna.

A co w tym pytaniu jest dziecinnego?
Czy to, że nie umiesz na nie odpowiedzieć?

10. Data: 2008-08-16 19:29:10

Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stokrotka" <o...@a...pl> napisał w wiadomości

> A co w tym pytaniu jest dziecinnego?
> Czy to, że nie umiesz na nie odpowiedzieć?

to że nie umiem odpowiedzieć nijak ma się do dziecinności. Nie jestem
lekarzem i dlatego też nie mam zamiaru nikomu na tej grupie doradzać
czegokolwiek.
A dziecinność to cały kontekst twoich ostatnich pytań.

--
PawełJ

Jak zazywac parafine?
Aknenormin