coo to? zobaczcie heh ;) by sexi18

1. Data: 2008-07-30 11:15:06

Temat: coo to? zobaczcie heh ;) by sexi18
Od: Sexi18 <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://rozrywka.yeba.pl/show.php?id=3052
http://rozrywka.yeba.pl/show.php?id=3072

2. Data: 2008-07-30 22:09:30

Temat: Re: coo to? zobaczcie heh ;) by sexi18
Od: kffiatek <k...@s...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 30 Jul 2008 04:15:06 -0700 (PDT), Sexi18 napisał(a):

> http://rozrywka.yeba.pl/show.php?id=3052
> http://rozrywka.yeba.pl/show.php?id=3072

nie sprawdzałem osobiście, ale na innych grupach odradzają klikanie,
wirusami straszą i takie tam.

kffiatek

3. Data: 2008-07-30 23:41:28

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

kffiatek wrote:

> nie sprawdzałem osobiście, ale na innych grupach odradzają klikanie,
> wirusami straszą i takie tam.

po to się instaluje normalne systemy operacyjne, żeby się wirusami nie
przejmować. Eh... kiedy te ludzie się nauczą :D

4. Data: 2008-07-30 23:44:55

Od: "d852" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

tomek wilicki wrote:

> po to się instaluje normalne systemy operacyjne, żeby się wirusami nie
> przejmować. Eh... kiedy te ludzie się nauczą :D

Mam wrażenie, że nie załapałeś.

5. Data: 2008-07-31 03:18:46

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

d852 wrote:

> Mam wrażenie, że nie załapałeś.

to nie jest istotne, istotne jest, że jest okazja aby ponabijać się z
windowsiarzy.

6. Data: 2008-07-31 19:12:40

Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> to nie jest istotne, istotne jest, że jest okazja aby ponabijać się z
> windowsiarzy.
Aleś ty szczęśliwy człowiek. Nie jesz mięsa, nie pijesz coli, nie masz
problemów z windowsem...

To tak na marginesie zadam pytanie bo widzę żeś mocny w te klocki.
Podaj w jaki sposób odpalić microsoft sql serwer 2000 lub 2005 na linuksie .
Tylko nie mów że czymś mozna to zastąpić bo nie można.
Znajdź wyłumaczenie w jaki sposób od 1999 roku można używać płatnika
zusowskiego bez windowsa.

jak odpowiesz na te dwa pytania - możesz się nabijać dalej. Jak nie to sobie
daruj

--
PawełJ

7. Data: 2008-07-31 21:13:47

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

pawelj wrote:

> To tak na marginesie zadam pytanie bo widzę żeś mocny w te klocki.
> Podaj w jaki sposób odpalić microsoft sql serwer 2000 lub 2005 na linuksie
> . Tylko nie mów że czymś mozna to zastąpić bo nie można.

oczywiście, że tego się nie zastępuje. Po prostu od podstaw stawia się coś
normalnego. Trzeba mieć nie po kolei w głowie, żeby cokolwiek co przypomina
serwer stawiać na czymkolwiek, co chociaż stało na półce w sklepie koło
windowsa. Ponad 90% serwerów na świecie jest nie-windowsowych, z bardzo,
bardzo konkretnych powodów.

Ja rozumiem, że ktoś czasem chce sobie w gierki pograć, chociaż też nie do
końca łapię dlaczego używa do tego windowsa, zamiast np playstation
którejśtam generacji. Zresztą połowa gier lepiej chodzi na emulatorach typu
WINE niż na oryginalnym windowsie (polecam próby odpalenia takich
klimatycznych gier, jak chociażby Thief 1 czy Baldurs Gate 1) Ale serwer na
tym stawiać? Litości...

> Znajdź wyłumaczenie w jaki sposób od 1999 roku można używać płatnika
> zusowskiego bez windowsa.

Już można. Ogólnie to było tak, że Microsoft przekupił naszych urzędników,
przez co program "płatnik" mógł przez jakiś czas działać wyłącznie po
zakupieniu do niego windy. Dzięki temu m$ zarobił kupę dolarów, bo aby
prowadzić firmę, trzeba było zapłacić m$ haracz. W ten oto sposób m$
wyprowadził z naszego kraju kupę kasy.

Te bandyckie praktyki zostały w końcu ukrócone i już jest płatnik open
source (po przegranych procesach sądowych), ale jak to bywa w bananowych
republikach typu Polska, winni nie zostaną ukarani.

Smutne jest tylko to, że niektórzy dobrowolnie oddają swoją kasę firmie,
która stosując nieuczciwe praktyki (przekupstwo urzędników) wyprowadziła z
ich ojczyzny mnóstwo pieniędzy.

> jak odpowiesz na te dwa pytania - możesz się nabijać dalej. Jak nie to
> sobie daruj

czy odpowiedzi są satysfakcjonujące?

8. Data: 2008-07-31 22:42:58

Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy odpowiedzi są satysfakcjonujące?
Wcale a wcale.
płatnika już można wg ciebie a jest jakaś wersja działająca?
Zresztą nawet jeżeli jest to od tamtego roku (albo tego). a 8 lat trzeba
było jechać na lewych windowsach albo kupować normalne.

Wydaje mi się że twoje ponad 90 % nie windowsowych serwerów to przesada i to
spora.
Jeżeli chodzi o serwer sql - niestety program którego używam pracuje tylko z
serwerem sql microsoft. Programu nie zmienię ( jak i ponad 11 tys
użytkowników w kraju) bo nie ma odpowiednika lepszego niż ten program.

Ale żeby była jasność - nie jestem jakimś specjalnym miłośnikiem microsoft -
jestem po prostu na niego skazy przez zawód w jakim pracuję i przez to że
niektóre firmy robią dobre programy ale tylko pod ten system. Bawić się w
wine czasem kilka dni żeby odpalić program - to się mija z celem.
Próbowałem przeforsować linuksy w kilku urzędach gmin - wbrew pozorom
darmowego systemu - jest to nieopłacalne. Za to coraz częściej używa się
openoffice, chociaż office M$ niestety też musi być.
Widziałeś kiedyś pracownię komputerową w szkole w której nie było by
windowsa? Bo ja nie. A czym skorupka za młodu...

Nie masz więc podstaw, żeby wyśmiewać użytkowników tego systemu.

9. Data: 2008-08-01 00:12:11

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

pawelj wrote:

> [...]
> Zresztą nawet jeżeli jest to od tamtego roku (albo tego). a 8 lat trzeba
> było jechać na lewych windowsach albo kupować normalne.

dlatego sporo osób wyjechało z kraju, w którym aby prowadzić firmę musisz
płacić dziesiątki haraczy - w tym również m$. Ja osobiście w życiu nie
założę działalności w tym kabaretowym kraiku, jeśli już, to w Czechach a u
nas zrobię przedstawicielstwo - im będę podatki płacił, bo oni mnie
szanują.

> Wydaje mi się że twoje ponad 90 % nie windowsowych serwerów to przesada i
> to spora.

są dostępne statystyki.

> Jeżeli chodzi o serwer sql - niestety program którego używam pracuje tylko
> z serwerem sql microsoft. Programu nie zmienię ( jak i ponad 11 tys
> użytkowników w kraju) bo nie ma odpowiednika lepszego niż ten program.

sorki, ale jakoś nie chce mi się wierzyć, aby nie było serwera sql lepszego
niż m$hit. Że niby to windowsowe ma lepsze zabezpieczenia? Lepszą
kompatybilność z programami open source?

> Ale żeby była jasność - nie jestem jakimś specjalnym miłośnikiem microsoft
> - jestem po prostu na niego skazy przez zawód w jakim pracuję i przez to
> że niektóre firmy robią dobre programy ale tylko pod ten system.

No to po te posty w ogóle? Jeśli ktoś zostaje przez bandytę okradziony, to
trochę dziwne jest pisanie potem postów na grupy dyskusyjne chwalące tego
bandytę i usprawiedliwiające jego bandyckie zachowanie. Ja w każdym razie
tego nie jestem w stanie zrozumieć.

Swoją drogą, jestem informatykiem, żyję z internetu, z serwerów, serwisów,
od produktów m$ trzymam się jak mogę najdalej - nie tyle chodzi o ceny czy
zasadę nie popierania bandytyzmu, ale o takie podstawowe rzeczy jak wygoda,
bezpieczeństwo, niezawodność, kompatybilność. Pod tym względem open source
bije m$hit na głowę.

> Nie masz więc podstaw, żeby wyśmiewać użytkowników tego systemu.

to trochę tak, jakbym nie miał podstaw do wyśmiewania ludzi dających się
okraść w dowolny inny sposób. Nawet nie chce mi się teraz myśleć nad
odpowiednią analogią, 2 w nocy jest :D

10. Data: 2008-08-01 19:53:31

Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> są dostępne statystyki.
To podaj jakiegoś linka

> sorki, ale jakoś nie chce mi się wierzyć, aby nie było serwera sql
> lepszego
> niż m$hit. Że niby to windowsowe ma lepsze zabezpieczenia? Lepszą
> kompatybilność z programami open source?
Nie o dobroć serwera mi chodziło a programu który wspólpracuje z serwerem
sql. A firma która robi ten program robi to tylko i wyłącznie pod sql ms

> [...]
> bandytę i usprawiedliwiające jego bandyckie zachowanie. Ja w każdym razie

Jak to po co? Żeby co poniektórzy którzy liznęli linuksów nie szczycili się
tym tak bardzo i zrozumieli, że niektórzy mają windowsa bo
- wolą
- muszą mieć
- jest im obojętne co mają
- nie znają innych systemów

> [...]
> wygoda,
> bezpieczeństwo, niezawodność, kompatybilność. Pod tym względem open source
Ja też jestem informatykiem ale żyję głównie z programów microsoftu.
Wybraliśmy go dlatego bo nie było wówczas jak zaczynałem nic lepszego pod
inne systemy.
I do tej pory nie ma.

> to trochę tak, jakbym nie miał podstaw do wyśmiewania ludzi dających się
> okraść w dowolny inny sposób. Nawet nie chce mi się teraz myśleć nad
> odpowiednią analogią, 2 w nocy jest :D

Starczy bo to jakby nie patrzył troche inna tematyka się zrobiła

--
Pawełj

Świeżb
Jak zazywac parafine?