wszy łonowe - jak i czym zwalczyć?

1. Data: 2008-07-30 23:38:25

Temat: wszy łonowe - jak i czym zwalczyć?
Od: kazur <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Niestety zauważyłem ostatnio że coś mnie swędzi w okolicach miejsc
intymnych. Po dokłdnym sprawdzeniu i wgłębieniu się w temat doszedłem do
wniosku że to są wszy łonowe zwnane również mendami:( W necie znalazłem
nazwę leku który miał pomóc od razu - JACUTIN ale w paru kolejnych
aptekach powiedziano mi, że go wycofano. Farmaceuta dał mi lek o nazwie
Pedicul Hermal, który nie podziałał - pomimo wsmarowania preparatu i
odczekaniu 10 min oraz spłukaniu mendy zostały na miejscu:( Znacie może
jakiś inne leki albo sposoby leczenia tego? Bardzo proszę o szybką
odpowiedź bo sama świadomość ę coś i tam siedzi dobija mnie!!!:( POMOCY:)

2. Data: 2008-07-31 08:46:10

Temat: Re: wszy łonowe - jak i czym zwalczyć?
Od: lokomotywek <l...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

kazur pisze:
> [...]
> jakiś inne leki albo sposoby leczenia tego? Bardzo proszę o szybką
> odpowiedź bo sama świadomość ę coś i tam siedzi dobija mnie!!!:( POMOCY:)
Proponuję się ogolić i wyszorować szarym mydłem.
Poważnie

3. Data: 2008-07-31 11:47:57

Od: "placebo" <t...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

jak często sie myjesz brudasie śmierdzący?

4. Data: 2008-07-31 19:53:12

Od: kazur <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

placebo pisze:
> jak często sie myjesz brudasie śmierdzący?

Najlepsze jest to że jestem czysty, nawet bardzo. Nigdy nie położyłbym
się do łóżka bez szybkiego, wieczornego prysznica. Nie wspomnę już o
codziennej zmianie bielizny. A jeżeli chodzi o inne drogi zakażenia to
też odpadają bo jestem...monogamistą! Ze względu na powyższe jest tym
bardziej w szoku:( A możę jakaś porada jak to główno usunąć?

5. Data: 2008-07-31 21:32:42

Od: kobietka <b...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

placebo pisze:
> jak często sie myjesz brudasie śmierdzący?

wszy łonowe można również złapać śpiąc na zainfekowanym łózku będąc na
wakacjach i do tego nie trzeba być brudasem

--
___ -- ___
'=_\(",)/_='

6. Data: 2008-08-01 09:02:44

Od: "Sick" <S...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

kazur wrote:
> Bardzo proszę o szybką odpowiedź bo sama świadomość ę coś i tam
> siedzi dobija mnie!!!:( POMOCY:)

Ogól wacka i okolice. Przy okazji będziesz bardziej modny bo jednak włochy w
tych miejscach są mocno nie-trendy ;)

--
Pozdr. Sick

7. Data: 2008-08-02 13:17:05

Od: "p47" <p47@bez spamu.list.ru> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kazur" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> do łóżka bez szybkiego, wieczornego prysznica. Nie wspomnę już o
> codziennej zmianie bielizny. A jeżeli chodzi o inne drogi zakażenia to też

Ale Twoja partnerka być może niekoniecznie...;-)

p47

8. Data: 2009-05-08 15:21:24

Od: k...@b...pl (Woźniak) szukaj wiadomości tego autora

ja tez mialam najprostrzy sposob to ogolic sie na łyso i wpsikac
MUCHOZOLEM natychmiatowy efekt

--
Wysłano z serwisu -> http://www.sanatoria.org - baza osrodków sanatoryjnych

9. Data: 2009-05-13 13:36:49

Od: "Funaki" <T...@v...pl.TNIJ> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ""Woźniak"" <k...@b...pl> napisał w wiadomości
> ja tez mialam najprostrzy sposob to ogolic sie na łyso i wpsikac
> MUCHOZOLEM natychmiatowy efekt

Wszy dostały skrzydeł i odleciały? ;)
BPNMSP.

Co moze przyspieszyc odrastanie wlosow?