Re: czy jest sens kupowania indukcyjnej płyty grzewczej

From: "Janusz" <j...@w...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: czy jest sens kupowania indukcyjnej płyty grzewczej
Date: Tue, 18 Feb 2003 13:09:02 +0100

Wielce Szanowny "schayn" wydał był z siebie, co następuje:

Pisali o tym:

Autor:b...@p...onet.pl (b...@p...onet.pl)
Temat:Re: Indukcyjne płyty kuchenne

View this article only
Grupy dyskusyjne:pl.rec.dom
Data:2002-11-19 01:08:04 PST

Pozwolę sobie włączyć się w tą duskusję. Posiadam takoą płytę od pewnego
czasu.
Siemens z 4 polami. Kupiłem sobie taką płytę bo cena nie była dla mnie
jakimkolwiek problemem. Zalety takiej płyty są oczywiste. Po pierwsze
szybkość
podgrzewania nie do uzyskania w zadnej innej kucni. Doprowadzenie 1 l wody
do
wrzenia w garnku zajmuje kilkanaście sekund. Naprawdę! Precyzja regulacji
siły
podgrzewania. Jesli coś za mocno się gotuje zmiana stopnia grzeania powoduje
natychmiastową reakcję. Super sprawą jest automatuka gotowania. Polega to na
tym że np. wstawiamy ziemniaki. Ustawiam poziom na jakim mają się gotować
(powiedzmy 4,5) nastawiam czas (20 min) i ustawiam automatykę. Teraz kuchnia
sama doprowadza jak najszybciej do wrzenia wodę w garnku (ok 1 min) a jak
ten
stan osiągnie auytomatycznie obniza stopień grzania do wcześniej zadanego
(4,5). Po 20 min kuchnia sama się wyłącza i przywoluje cię dzwiękiem do
nałożenia sobie na talerz przygotowanej potrawy. Pozz tymi bajerami cenne
jest
że jeśli przypadkiem coś ci wykipi z garnka to nie ma tego okropnego smrodu
kiedy wszystko to przypala się do pola grzejnego. Oczywiście odpada również
skrobanie odmaczanie itp czynności.
Ogólnie rzecz biorąc uważam że jest to super sprawa taka płyta. Faktycznie
droga ale mam nadzieję że ceny będą spadać i gorąco zachęcam do zakupu.
P.S.
Jeśli chodzi o garnki to faktycznie lepiej kupić te z oznaczeniem że nadaja
się
do użytku na płytach indukcyjnych. Jeśli chodzi o ceny to zależy. Mi udało
siękupić w miarę nie drogi komplet Berghoffa za 600 pln i jestem z niego
bardzo
zadowolony.
GREG
Wiadomość 14 w wątku Autor:Piotr (p...@m...com)Temat:Re: Indukcyjne
płyty kuchenne View this article only Grupy
dyskusyjne:pl.rec.domData:2002-11-21 11:34:01 PST tanie plyty indukcyjne
maja wspolne generatory na
kilka palnikow np. jeden generator na dwa palniki.
Jak na jednym podkrecisz moc, to na drugim bedzie
slabiej grzalo.
Lepsze maja na kazdy palnik oddzielny generator.
W lepszych pojedynczy palnik jest 'podgrzewany'
wileopunktowo a nie tylko centralnie - powoduje to
rownomierniejsze nagrzewanie sie garnkow.
Może się komuś przyda.Janusz