czy jestem służącą?????????

111. Data: 2004-02-23 06:37:48

Temat: Re: czy jestem służ?c??????????
Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka Krysiak" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
news:tsne301ed2br33ip57k616ab7ml84jfc4q@4ax.com...
> Ale DLACZEGO? Zwłaszcza to z odkurzaczem.

Bo mi regularnie koty po domu latają (choć jestem pewna, że żadnego żywego
inwentarza nie mam, poza synkiem ;))
I czasami mi przed gośćmi głupio ;)

pozdrawiam

Monika

112. Data: 2004-02-23 06:40:22

Temat: Re: czy jestem służącą?????????
Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam" <A...@p...com.pl> napisał w wiadomości
> W takim razie szkoda mi ciebie. Moje zawsze błyszczy i jest to zasługa
mojej
> żony. I jest z tego dumna. Na pewno nie uważa się za służąca, a ja za jej
> pana.

A ja jestem dumna z tego, że robię karierę. Jaka kobieta, taki powód do dumy
:) I fajnie, że i Twojej żonie i mnie z tym dobrze (bo na tym właśnie polega
feminizm - żeby każda kobieta mogła robić to, na co ma ochotę)

pozdrawiam

Monika

113. Data: 2004-02-23 07:45:24

Od: Hanka Skwarczyńska <hanusia@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Z. Boczek" <z...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...] Nożykiem do tapet nadkrajasz izolację [...]

<OT> Phi. Ja mam (znaczy TŻ ma :) do tego specjalną maszynę. Ale ona się
nadaje do użytku dopiero w momencie, kiedy ma się do czynienia z pojedynczym
drutem, a najgorsze jest obdłubanie z tego białego tak, żeby nie pokaleczyć
tych kolorowych pod spodem. Ostatnio się nauczyłam obdłubywać nożem,
przedtem umiałam tylko - nie śmiej się - nożyczkami do paznokci i tak
opracowałam chyba ze 30 gniazdek. Ale niezależnie od metody szarpanie się z
sześciocentymetrowym kawałkiem kabla wystającym ze ściany na wysokości 2.5m
jest obrzydliwym zajęciem i tyle :) </OT>

> wszystko zależy od tego, o jakiej pracy
> zawodowej rozmawiamy i o jakich pracach w domu rozmawiamy

Ja już pisałam. W pracy miewam różnie, ale wolę najgorszy sajgon w pracy niż
umiarkowane zasuwanie w domu. Tu akurat wchodzą w grę te czynniki poza
fizycznym zmęczeniem.

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

114. Data: 2004-02-23 09:19:22

Od: Agnieszka Krysiak <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A czereśnie tego lata były słodkie, co poświadcza Hanka Skwarczyńska
<hanusia@[asiowykrzyknik]wasko.pl> mówiąc:

>Ja już pisałam. W pracy miewam różnie, ale wolę najgorszy sajgon w pracy niż
>umiarkowane zasuwanie w domu. Tu akurat wchodzą w grę te czynniki poza
>fizycznym zmęczeniem.

Hah!

Agnieszka (Szyby? Jakie szyby? To taka firanka...)
--
GG 1584 (-.-------.- Folk Lore for the Masses -.--------.-)
("Kobieta znacznie mniej odpowiada za to, co robi.)

115. Data: 2004-02-23 09:21:03

Od: Agnieszka Krysiak <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A czereśnie tego lata były słodkie, co poświadcza "idiom"
<i...@w...pl> mówiąc:

>Bo mi regularnie koty po domu latają (choć jestem pewna, że żadnego żywego
>inwentarza nie mam, poza synkiem ;))

Ja mam psa i też mi latają. :-)

>I czasami mi przed gośćmi głupio ;)

No, przed gośćmi to co innego. :->

Agnieszka (co nie potrzebuje do szczęścia superbłysku podłogi)

116. Data: 2004-02-23 09:27:39

Od: Hanka Skwarczyńska <hanusia@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...] (Szyby? Jakie szyby? To taka firanka...)

Mówisz, że ktoś się da nabrać na firankę ze wzorkiem w ciapki z tynku? ;)

Pozdrawiam
Hanka ("Wędrówka po drabinie na Mont Blanc i z powrotem w weekend")
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

117. Data: 2004-02-23 11:59:41

Od: "Ijon" <i...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

"misiaczek" <m...@g...pl> wrote in message
> Czy jeżeli kobieta nie pracuje to sama powinna robić wszystko w domu. Mąż
> uważa że pracuje zawodowo i po pracy należy się jemu odpoczynek. Ja
> sprzątam, piore, prasuje, obiadek, lekcje z dzieckiem, remonty wszystko na
> mojej głowie. Nadmieniam, że mąż miał nadopiekuńczą mamusie. Już tego
> wszystkiego mam dość. Czuję się bardzo, bardzo samotna. Co o tym
sądzicie???
> Pracy wciąż szukam i nic, może coś źle robie.

Oswajaj go po kawaleczku z przejeciem wspolpracy w pewnych sprawach. Zwroc
mu uwage jesli nasmieci, kaz zmyc talerz jak zje itp itd.
Ale nic na sile i krok po kroku :-)
W takich sprawach o ktorych piszesz wyksztalca sie pewna niepisana umowa.
Maz zapewne ma inne wyobrazenie o podziale zajec niz Ty.
Jesli nic nie zrobisz i bedziesz przejmowac na siebie kolejne obowiazki
zaciskajac zeby - moze byc tylko gorzej.
Musisz mu systematycznie dawac do zrozumienia ze jestes zbyt oblozona
domowymi zajeciami. Ale nie rob tego w formie "kontry" tylko zaproszenia do
wspolpracy w stylu 'sluchaj - pomoz mi w tym czy tamtym bo sie nie wyrabiam'
albo 'sluchaj - chwycmy sie za to we dwojke to bedzie szybciej a potem
wypadnijmy do kina'.
Jesli nie bedzie chcial zrozumiec - maly strajk w formie choroby typu
przeziebienie - nie zaszkodzi :-). Tylko nie mozesz skapitulowac jak w domu
pojawia sie pierwsze sterty smieci :-)
Facet sie przekona, ze domowa robota to nie jest wcale "takie tam nic" ...
:-)

Mam nadzieje ze pomoglem - zycze powodzenia we wdrazaniu meza do domowych
zajec ...

118. Data: 2004-02-23 12:18:06

Od: "Specyjal" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ijon" <i...@b...pl> napisał w wiadomości

> Mam nadzieje ze pomoglem - zycze powodzenia we wdrazaniu meza do
domowych
> zajec ...

Tylko jak już wdroży męża do wielu zajęć to niech pomysli, że jaki by
nie był to ma swoje prawo do odpoczynku. I żeby nie było sytuacji
odwrotnej, że mąż pracuje zawodowo zmywa, sprzata etc. a żona "ciągle
nie może znaleźć pracy".

119. Data: 2004-02-23 12:48:22

Od: "efik" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wiesz, tak sobie myślę... Jesteśmy w podobnej sytuacji... Pracuję, dziecko,
> dom... Ale, wiesz, zauważam różnicę w moim gospodarstwie domowym i w domach
> tych, gdzie żona w domu na pełnym etacie. A Ty ? Potrafisz z ręką na sercu
> powiedzieć, że Twoje mieszkanie jest równie zadbane, obiady równie
> pracochłonne, dziecko równie "dopieszczone" zainteresowaniem a zakupy równie
> zorganizowane jak w tych rodzinach, gdzie kobiety nie pracują?
>
> Bo ja zdecydowanie nie...
Coś za coś, jasne. Pamiętam jednak jak się nudziłam na macierzyńskim. Wszstko
było posprzątane na tip top, poprasowane, obiadki gotowałam, mała miała kolki,
marudziła a i tak zostawało mi mnóstwo czasu na czytanie książek.
Teraz pracuję, bo nie mam innego wyjścia, ale u mnie nie ma "kotów", choć
porządki generalne: odkurzanie, mycie podłóg, łazienki robię w soboty. Może
dlatego, ze obie gros czasu spędzamy poza domem. Nie jemy też w domu obiadów,
chyba, że moja córeczka sobie zażyczy na kolację zupkę, to wtedy gotuję i
wystarcza na dwa, trzy dni. Angażuję dziecko we wszystko co możliwe (razem
sprzątamy, "pomaga" mi myć wannę, włącza, wyłącza odkurzacz, zwija kabel itp.)
Ma też swoje prawdziwe obowiązki - sprząta po sobie zabawki. Kiedy mam do
wyboru pozmywać, czy pobawić się z marudnym dzieckiem, to chwilę się bawię, a
jak już się zajmnie zabawą zmywam. Dużo się przytulamy, wygłupiamy, tańczymy. Z
całą pewnością nie jest zaniedbana, choć pewnie wolałaby być z mamą cały dzień.
Nawet lepiej się rozwija niż rówieśnicy dzięki temu, ze ma kontakt z innymi
dziećmi. Zakupy? Co tu organizować. Idę do najbliższego sklepu i kupuję co
trzeba. Po ciuchy raz na dwa, trzy m-ce do Galerii Mokotów, Smyka gdzie
kupuję "hurtowo" wszystko co potrzeba. Meble i Agd przecież dostarczają do domu
i nawet wnoszą do mieszkania, więc w czym problem?
Pozdr
Ewa

120. Data: 2004-02-23 13:37:35

Od: "kolorowa" <v...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Specyjal" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> Nie wiem czy chodziło mnie. Jakby co to na imie mam Tomasz.

Bardzo przepraszam:)
Jakby co, jestem Małgośka i bardzo mi przyjemnie:)

Małgośka

dysortografia
dysortografia
Re: Prosze Panie o pomoc !!!!
Re: Prosze Panie o pomoc !!!
jedynie słuszny model rodziny - pogarda dla innych zwyczajów