czy ktoś ma ?

1. Data: 2006-10-11 14:30:56

Temat: czy ktoś ma ?
Od: "Andrzej" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy macie proporcje ile można zrobić pierogów z jakiej ilości mąki,
oczywiście pierogi " standartowej wielkości "

Jędrek

2. Data: 2006-10-11 16:56:52

Temat: Re: czy ktoś ma ?
Od: "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Czy macie proporcje ile można zrobić pierogów z jakiej ilości mąki,
> oczywiście pierogi " standartowej wielkości "

A jaka to jest "standardowa wielkość"?

Hint: Zrób pierogi z pół kg mąki, powiedz nam: przepis, jak wielkie robiłeś
(czym wycinałeś itd.) i podaj ile wyszło.

DJD

3. Data: 2006-10-11 17:18:45

Od: "Andrzej" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Hint: Zrób pierogi z pół kg mąki, powiedz nam: przepis, jak wielkie
> robiłeś (czym wycinałeś itd.) i podaj ile wyszło.

no bardzo śmieszne, ale widać na więcej cie nie stać ( niektórzy tak mają,
ale tacy też muszą niestety być :( )

Jędrek

4. Data: 2006-10-11 17:37:06

Od: "Andrzej" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Andrzej" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Docinka miła, wpisze sobie do kolekcji.
>
> A ty ciągle nie zdefiniowałeś, co to jest "standardowa wielkość". Bo jak
> dla mnie, to kupne czy barowe sa dziwnie małe. W domu u mnie gotuje sie
> znacznie większe.
>
> Więc jakie wg ciebie sa "standardowe"?

skoro gotujesz znacznie większe to powiedz jak jest ilość z jakiej wielkości
mąki ?

5. Data: 2006-10-11 17:37:21

Od: "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

6. Data: 2006-10-11 20:44:57

Od: "Barto" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Czy macie proporcje ile można zrobić pierogów z jakiej ilości mąki, oczywiście
> pierogi " standartowej wielkości "
>
> Jędrek

Poszukaj tu:
http://www.google.pl/search?hl=pl&q=pierogi&lr= a dowiesz się wielu rzeczy.
Pozdrawiam. B.

7. Data: 2006-10-12 07:05:29

Od: "Andrzej" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Barto" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Andrzej" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Poszukaj tu:
> http://www.google.pl/search?hl=pl&q=pierogi&lr= a dowiesz się wielu
> rzeczy.

no w końcu rzeczowa odpowiedź, a już myślałem że się nie doczekam, jesteś
super tak trzymaj ;)

Jędrek

8. Data: 2006-10-12 07:39:03

Od: "Agnieszka" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Czy macie proporcje ile można zrobić pierogów z jakiej ilości mąki,
> oczywiście pierogi " standartowej wielkości "
>
> Jędrek

Ciasto z przepisu Kota - z trzech szklanek mąki wychodzi ok. 30 pierogów,
wycinane takim cudem do pierogów i nim sklejane, (kupione w sklepie wszystko
za 4 zł;P)

pozdr. Aga

9. Data: 2006-10-12 10:40:54

Od: "Andrzej" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> Ciasto z przepisu Kota - z trzech szklanek mąki wychodzi ok. 30 pierogów,
> wycinane takim cudem do pierogów i nim sklejane, (kupione w sklepie

kurcze nie wiem nic o tym, możesz cos więcej powiedzieć lub jakiegoś linka
podać, dzięki
Jędrek

10. Data: 2006-10-12 10:48:47

Od: "Andrzej" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> wycinane takim cudem do pierogów i nim sklejane, (kupione w sklepie
> wszystko za 4 zł;P)
>
> pozdr. Aga

http://www.allegro.pl/item132967049_foremki_do_piero
gow_duze_solidne_z_raczkami_.html

powiedz Aga czy o to Ci chodziło, jeżeli używasz to powiedz jak to sie
sprawuje, czy sie nie rozklejają ?

Jędrek

krakowskie kasztanowce
krakowskie kasztanowce
krakowskie kasztanowce ucierane
taki sobie łatwy przepis, makaron inaczej
kasztany w zdrowej żywnosci.. ciekawe