czy kuchenka mikrofalowa jest szkodliwa

1. Data: 2004-05-27 07:31:06

Temat: czy kuchenka mikrofalowa jest szkodliwa
Od: "antonina" <...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Słyszy się opinie, że jedzenie przygotowywane w kuchence mikrofalowej jest
szkodliwe. Czy ktoś wie cos więcej na ten temat?

dziękuje
A.

1. Data: 2004-05-27 08:21:05

Temat: Re: czy kuchenka mikrofalowa jest szkodliwa
Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le jeudi 27 mai 2004 ŕ 09:31:06, antonina a écrit :

> Słyszy się opinie, że jedzenie przygotowywane w kuchence mikrofalowej jest
> szkodliwe. Czy ktoś wie cos więcej na ten temat?

W szczegolnosci posypane glutaminianem... tylko powachasz, i padasz
;-)

Ewcia

--
Niesz

1. Data: 2004-05-27 08:39:12

Od: "antonina" <...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> wrote in message

> W szczegolnosci posypane glutaminianem... tylko powachasz, i padasz
> ;-)
>

> Ewcia

Bardzo smieśzna odpowiedź. Tylko czy to grupa kabaretowa?
A.

1. Data: 2004-05-27 09:43:46

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

antonina wrote:

> jest

> Bardzo smieśzna odpowiedź.

Jakie pytanie taka odpowiedz.

> Tylko czy to grupa kabaretowa?

Czasami...

Ewcia

1. Data: 2004-05-27 10:25:46

Od: "antonina" <...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakie pytanie taka odpowiedz.

A znasz powiedzenie : Nie ma głupich pytań .................
Jeśli znasz to dokończ.

I uświadom sobie, że zabierasz głos na temat którego nie znasz. O to Ci
chodzi?
Bo to , że mikrofale są szkodliwe - to niezaprzeczalny fakt. Pytanie w jakim
stopniu - tutaj moje wiadomości sie kończą. Dlatego - w przeciwieństwie do
Ciebie - jestem ciekawa wiedzy mądrzejszych ode mnie.
A.

1. Data: 2004-05-27 10:52:05

Od: "Iwona" <i...@W...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Ewa (siostra Ani) N. ( n...@y...com ) napisał:

> Jakie pytanie taka odpowiedz.

> Czasami...
>

> Ewcia

Co chcesz od postawionego pytania? Jest jak najbardzej prawidłowe. Jeśli nie
znasz odpowiedzi, to po co zaśmiecasz wątek.
Iwona

1. Data: 2004-05-27 10:57:21

Od: Grzegorz Janoszka <G...@S...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 27 May 2004 12:25:46 +0200 I had a dream that antonina <...@o...pl> wrote:
> [...]
> stopniu - tutaj moje wiadomości sie kończą. Dlatego - w przeciwieństwie do
> Ciebie - jestem ciekawa wiedzy mądrzejszych ode mnie.

Ale bzdury... Szkodliwy jest wpływ potężnych dawek mikrofal na organizmy
żywe. A kuchenka mikrofalowa po pierwsze generuje naprawdę małe dawki,
a po drugie rzadko kiedy w środku kuchenki są organizmy żywe.

1. Data: 2004-05-27 11:01:29

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Iwona wrote:

> Co chcesz od postawionego pytania? Jest jak najbardzej prawidłowe. Jeśli nie
> znasz odpowiedzi, to po co zaśmiecasz wątek.

Zasmiecasz sama. Pisananie ze mikrofalowka jest szkodliwa jest pisanie
bzdur z zimna krwia, i nic na to nie poradze. Rownie szkodliwa jest
telewizja.

1. Data: 2004-05-27 11:02:54

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

antonina wrote:

> A znasz powiedzenie : Nie ma głupich pytań .................
> Jeśli znasz to dokończ.

Jest to bardzo glupie powiedzenie.

> I uświadom sobie, że zabierasz głos na temat którego nie znasz. O to Ci
> chodzi?
> Bo to , że mikrofale są szkodliwe - to niezaprzeczalny fakt.

To po co sie pytasz, skoro wiesz ?

1. Data: 2004-05-27 11:07:42

Od: Kinga 'Słowotok' Macyszyn <k...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale bzdury... Szkodliwy jest wpływ potężnych dawek mikrofal na organizmy
> żywe. A kuchenka mikrofalowa po pierwsze generuje naprawdę małe dawki,
> a po drugie rzadko kiedy w środku kuchenki są organizmy żywe.

Wiesz, no niby tak, ale jak 3 lata temu kupowałam mikrofalówkę, to mnie
straszyli znajomi rakiem. Używam bo to praktycznie, ale gdybym miała się
szczerze przyznać, to do dziś nie wiem, jak to jest. Zakładam, że nikt przy
zdrowych zmysłach nie wypuściłby na rynek produktu, który sprawiłby, że co
druga z dziesięciu osób wyciągnęłaby kopyta i nie wgłębiam się w temat
bardziej, ale jak to jest naprawdę - to nie wiem.
Powiem tak: gdybym miała podgrzać coś dla dziecka (noworodka, niemowlaka),
to zaczęłabym się zastanawiać, czy mu mikrofalówką nie zaszkodzę.

--
KingAM

'just one year of love is better than a lifetime alone'
* freddie mercury*

Oscypki - do doświadczonych
scones - angielskie ciastka z rodzynkami?
Kolacja na cieplo-Krakow
Obiad chwalę
kapusta do schabowego