czy latwo zyc z osoba o wysokim IQ?

91. Data: 2003-10-21 13:15:10

Temat: Re: czy latwo zyc z osoba o wysokim IQ?
Od: "Ijon" <i...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

"idiom" <i...@w...pl> wrote in message
news:bmvs64$33b$1@nemesis.news.tpi.pl...

Dla pytajacego - powyzszy przypadek swiadczy najlepiej ze nielatwo ... :-)

92. Data: 2003-10-21 13:15:23

Od: "Mrowka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dunia" <d...@n...net> napisał w wiadomości

> Jakbym JUZ miala wolac o papierki, to raczej bym prosila o okazanie testu
na
> choroby przenoszone droga plciowa ;)

ROTFL

MAgda

93. Data: 2003-10-21 13:20:26

Od: "cari" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "idiom" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
> Znasz znaczenie emotikonów ??
Tak, a dlaczego pytasz ;P

> To jakim cudem, skoro wynik wyszedł Ci całkiem niezły ;), pytasz mnie czy
> umawiam się z każdym brzydkim i otyłym,
Bo sama o tym wspomnialas. I o pokazaniu papierka tez.

>skoro napisałam, że dla mnie facet
> przede wszystkim musi być inteligentny, a cechy zewnętrzne nie są ważne??
Zgoda, dla mnie tez liczy sie inteligencja, ale cechy zewnetrzne rowniez,
choc w mniejszym stopniu.

>A przecież brzydota czy otyłośc nie determinuje inteligencji.
Pewnie, ze nie. Jednak z Twoich poprzednich postow wynikalo, ze nie
wierzysz, iz przystojny facet moze byc inteligentny.
> pozdrawiam
> Monika
pozdr
cari

94. Data: 2003-10-21 13:21:18

Od: "Mrowka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wg żadnego. Nie potrzebuję udowadniania swojej inteligencji :) Wystacza mi
> świadomość, że jest ponadprzeciętna ;)

No teraz to mnie na maxa rozbawilas.

Magda

95. Data: 2003-10-21 13:21:33

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

tweety wrote:

>ja nie mam takiego hobby ale mnie w szkole nauczono wszystkich
>kwadratów liczb do 100 :-)

Moge to zrozumiec, ale i tak ciesze sie, ze mialam nauczycieli, ktorzy mnie
nauczyli wzorow skroconego mnozenia, zamiast obciazac moja pamiec cyferkami ;)

Dunia

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

96. Data: 2003-10-21 13:22:30

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

cari wrote:

>Otoz to, logiczne myslenie, choc przyznasz, ze logika ma duzo wspolnego z
>matematyka:)

Tylko czy logiczne myslenie=inteligencja ? ;)

97. Data: 2003-10-21 17:36:21

Od: Jakub Slocki <j...@s...net.nospam> szukaj wiadomości tego autora

Wyczytalem w <bn2n0q$c37$1@nemesis.news.tpi.pl>, ze r...@p...fm
twierdzi...

|Ja rozumiem to jako wprawki do prawdziwego testu.

To powiem tyle - niewiele maja te wprawki z rzeczywistymi testami...

|Tak czy inaczej "test na inteligencję" (nawet mensowski) sprawdza wyłącznie
|umiejętność rozwiązywania określonych (ściśle) typów zadań. Co z ogólnie
|pojmowaną inteligencją nie ma nic wspólnego. Bo jest to cecha zbyt złożona,
|aby określać ją jedną liczbą.

A tu sie zgadzam - bo one nie mierza inteligencji. One mierza wskaznik
pojmowany jako "IQ" ktory jest jakims tam wymiarem wielowymiarowej
rzeczy jaka jest inteligencja.
Na marginesie - rozne testy z roznymi typami zadan maja te dziwna ceche
ze uzyskuje sie dosc podobne wyniki - roznice rzedu kilku procent. To
kwestia skalowania, jakosci przygotowanego testu i pewnie jeszcze innych
czynnikow.
Ale nie wiadomo ile testow sie zrobi wg mnie nie ma szans na zrobienie
jakiegokolwiek dobrego miernika inteligencji - to zbyt zlozona sprawa.

--
K.
Support bacteria -- it's the only culture some people have!

98. Data: 2003-10-21 17:37:41

Od: Jakub Slocki <j...@s...net.nospam> szukaj wiadomości tego autora

Wyczytalem w <s...@o...slodki.domek>, ze
k...@k...net twierdzi...
|On Mon, 20 Oct 2003 19:50:59 +0200, Jakub Slocki <j...@s...net.nospam> wrote:
|:
|: Nieprawda. Dobre testy do badania IQ nie maja nic wspolnego z
|: matematyka, jezykiem itp. Czlowiek nie umiejacy czytac, pisac i liczyc
|: moze rozwiazywac takie zadania (Te dobre).
|
|czy mozesz podac choc jeden przyklad zadania, ktore nie wymaga czytania,
|pisania ani liczenia? ciekawam :)

testy rysunkowe uwzgledniajace desenie i ksztalty - itp.

99. Data: 2003-10-21 17:39:02

Od: Jakub Slocki <j...@s...net.nospam> szukaj wiadomości tego autora

Wyczytalem w <bn3b73$p0n$2@nemesis.news.tpi.pl>, ze c...@i...pl
twierdzi...

|Użytkownik "tweety" <c...@p...pl> napisał w wiadomości
|Na to czekalam:) Wiedzialam, ze moge na Ciebie liczyc:)
|Otoz to, logiczne myslenie, choc przyznasz, ze logika ma duzo wspolnego z
|matematyka:)

hehe - to 20 wiek przywiazal logike do matematyki. Wczesniej przez
dlugie wieki byla bardziej powiazana z filozofia :)

100. Data: 2003-10-21 17:43:02

Od: Jakub Slocki <j...@s...net.nospam> szukaj wiadomości tego autora

Wyczytalem w <bn2jd9$2tv7$1@news.atman.pl>, ze wloja@poczta..onet.pl
twierdzi...
|To Wy nie znacie kwadratow liczb do 100 ? Ja myslalam, ze to norma jest
|znac wszystkie drugie potegi liczb od 1 do 100... Kurcze, moze ja
|zboczona jestem..... :)

nie tylko to, ale rowniez szesciany do 50 - aha no i umiemy liczyc
dwojkowo i szesnastkowo w zakresie 1 MB w pamieci :)

MSPANC
--
K.
Support bacteria -- it's the only culture some people have!

"Nie" dla marnotrawstwa publicznych pieniędzy!
aukcja na rzecz Marcinka Bajera- ponowienie
(SPAM) info
dlaczego dzieci niekochane, z rodzin o problemach
Re: kursy przedmałżeńskie-b.szy bkie ukończenie bez chodzenia 3 m-ce