czy latwo zyc z osoba o wysokim IQ?

121. Data: 2003-10-22 07:32:01

Temat: Odp: Odp: czy latwo zyc z osoba o wysokim IQ?
Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik tweety <c...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bn5741$j7a$...@n...master.pl...

> ech jak czytam takie rzeczy to sie zastanawiam po kim ta młodzież taka
> "byle jaka", jak przeczytają takie teksty to później kazdy oprócz nich
> jest półgłowkiem. Hej księzniczko na ziarnku grochu albo lepiej Śpiąca
> Królewno obudź się i najpierw zweryfikuj swoja inteligencję co by nikt o
> tobie nie powiedział półgłowa białogłowa.

Po pierwsze, młodzieżą to już dawno nie jestem (Monika Gibes się nazywam -
rozmawiałyśmy tu od lat :)))) - chyba, że zastosujemy komunistyczne normy

Po drugie, odpowiedziałam z sarkazmem, bo jak czytam, że coś nie jest łatwe,
to śmiać mi się chce, bo życie zasadniczo nie jest łatwe.
Chodziło mi też o to, że jak ktoś mimo tego, że życie ze mną nie jest łatwe,
związuje się ze mną to chyba odbywa się to na jego własne życzenie, a nie za
karę, bo przecież mógł sobie wybrać łatwiejszą drogę.

Magdo, zawsze Cię szanowałam, ale teraz zastanawiam się, skąd taka nienawiść
do osób wyróżniających się ?? Masz kompleksy ??
O moją inteligencję się nie martw - jest z jej poziomu zadowolony również
mój pracodawca i to może on (z wykształceniem psychologicznym, nota bene)
trochę wbił mnie w samozadowolenie ;)) (uprzedzając ewentualne sugestie -
nie sypiam z moim szefem, bo jest on kobietą). Moją inteligencję weryfikuje
życie i moja kariera zawodowa - na pewno nie "grzeczne dziewczynki" z grup
newsowych, które znają mnie dokładnie w takim samym stopniu, jak
ekspedientka w sklepie na rogu.

Zanim nazwiesz mnie "byle jaką" zastanów się, że może osiągnęłam w życiu
więcej niż Ty (choć nie twierdzę, że tak jest, bo wiem o Tobie bardzo mało),
choć mnie również (tak jak Ciebie) życie nie rozpieszczało. A tak się
składa, że z tego do czego obecnie dochodzę jestem cholernie dumna, bo mało
znam osób, które z dna, z dzieckiem, odbijają się i dochodzą do
stabilizacji, wyłącznie własnymi siłami - wierz mi, nie udałoby mi się to,
gdyby nie moja inteligencja, upór i silna wola.

Magdo, przekonując wszystkich na około, że sama jesteś przeciętna, a
nieprzeciętność jest zła dorobisz się co najwyżej frustracji, której wyraz
już IMHO dajesz... Jak to napisała Margola, niedawno, trzeba się umieć
sprzedać ;)

pozdrawiam

Monika

122. Data: 2003-10-22 07:35:53

Temat: Re: czy latwo zyc z osoba o wysokim IQ?
Od: Nela Mlynarska <n...@n...security.pl> szukaj wiadomości tego autora

cari napisał(a):
> Użytkownik "tweety" <c...@p...pl> napisał w wiadomości
> Na to czekalam:) Wiedzialam, ze moge na Ciebie liczyc:)
> Otoz to, logiczne myslenie, choc przyznasz, ze logika ma duzo
> wspolnego z matematyka:)

Ech .. no nie wiem. Jest wykładana zarówno na matematyce jak na
kierunkach humanistycznych. Więc ma dużo wspólnego nie tylko z
matematyką. A zdolność logicznego myślenia powinnna być ważnym
czynnikiem w określeniu poziomu IQ. inna rzecz, czy te testy
rzeczywiście potrafią określić zdolność logicznego myślenia. Miałam
wrażenie, że rozwiązuję to samo zadanie tylko w różnych wariantach i
jedynym elementem trudnym był pasek na dole, który działał na mnie
stresująco a ja w sytuacji stresowej wykazuję się zupełnym brakiem
jakiegokolwiek myślenia ;-)

Pozdrawiam,
Nela

123. Data: 2003-10-22 07:50:36

Od: "Mrowka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "idiom" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
> Ale zapokój moją cierpliwość - co Cię tak rozbawiło?? Moja nonszalancja w
> podejściu do testów czy moja nonszalancja w podejściu do zasady "udawaj,
że
> jesteś przeciętna, niech inni poznają się na tobie" ??

Roznawila mnie Twoja"skromnosc" :-)

Magda

124. Data: 2003-10-22 07:52:08

Od: "Mrowka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "idiom" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
> Ale łatwe życie jest IMHO nudne, poza tym, o ile wiem, nie ma zakazu
> wiązania się z półgłówkami :))))) (z tymi to chyba dopiero jest łatwo ;)))

Nie podoba mi sie to ze ublizasz osobom wg Ciebie malo inteligentnym,nawet
wtedy gdy ukrywasz to za niby zartami i usmieszkami.

Magda

125. Data: 2003-10-22 07:57:12

Temat: Re: Odp: czy latwo zyc z osoba o wysokim IQ?
Od: "Mrowka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "idiom" <i...@w...pl> napisał w wiadomości news:bn5cc4

> Magdo, zawsze Cię szanowałam, ale teraz zastanawiam się, skąd taka
nienawiść
> do osób wyróżniających się ??

Nie do mnie pytanie,ale pozwol ze odpowiem:wyrozniasz sie ,a jakze,ale
nieskromnoscia i brakiem pokory.Na pewno jest tutaj wiele osob baardzo
inteligentnych,ale nie podniecaja sie tym tak niezdrowo jak Ty to robisz.

Magda

A ja znam sporo takich osob.

Magda

126. Data: 2003-10-22 08:04:48

Od: "Mrowka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "idiom" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
> Nie, zdecydowanie jestem ponadprzeciętna. Pamiętaj, że Ty znasz mnie tylko
> kilku postów na grupach :)

Chyba powinnam skontaktowac sie z Twoja szefowa ktora jest psychologiem,moze
i mi wbilaby do glowy ze jestem ponadprzecietna :-)

Magda

127. Data: 2003-10-22 08:08:47

Temat: Re: Odp: Odp: czy latwo zyc z osoba o wysokim IQ?
Od: tweety <c...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik idiom napisał:
> Nie, nie należę, bo w odróżnieniu od polityków tej przezabawnej partii, do
> wszystkiego dochodzę własną pracą (szarych komórek).
to nie jest wykładnia inteligencji wg mnie

> Nie, zdecydowanie jestem ponadprzeciętna. Pamiętaj, że Ty znasz mnie tylko z
> kilku postów na grupach :)

i całe szczęscie, bo długo w realu nie pogadałybyśmy bo nie lubie butny
i zapatrzonych w siebie ludzi traktujących innych jak półgłówków :-(

> I polecam książkę "Grzeczne dziewczynki idą do nieba, niegrzeczne idą tam
> gdzie chcą" :)

a ja polecam trochę spojrzec w lustro i powiedziec sobie: inni sa tacy jak
ja i odwrotnie nie jestem lepsza od innych tylko dlatego, ze tak
uwazam... troche wiecej samokrytycyzmu. Juz ci pisałam mój ojciec ma
wysokie IQ ale jakos sie tym nie chełpi i nie nazywa siebie
ponadprzecietnym, jest takim samym człowiekiem jak inni a IQ??potrafi
szybciej rozwiazywać zadania matematyczne, szybciwj wpada na dobre
pomysły ale poda rekę "przecietniakowi" wypije piwo z IQ=80 i pogada z
IQ < jego IQ, zrozumiałas??

Magdalena + Karolina (27.10.97) + Krzysztof (05.01.03)
http://www.master.pl/~mwota/
Moje aukcje:
5411&showing_type=text&nolimit=1&order=t

128. Data: 2003-10-22 08:13:49

Od: tweety <c...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik idiom napisał:

> I znowu sugerujesz mi nie moje poglądy.
> Cały czas mówię, że inteligencję poznaję po rozmowie (skąd Ci się wziął
> garniturek i własna firma?? chyba nie z mojego posta ??)

a ja ci sugeruję, ze nie zawsze po rozmowie poznasz, ze ktos jest
intelignetny i ma wysokie IQ, własnie stad przykład bezdomnego, nigdzie
niekształconego człowieka, moze byc super inteligentny ale ze wzgledu na
obracanie sie w "niskim" srodowisku jego gadka jest na poziomie IQ=60,
rozumiesz?????? próbuję ci wyjasnic, ze po rozmowie to mozesz co
najwyżej stwierdzic czy ktos lubi Rock czy Heavy Metal. Czy po rozmowie
stwierdzasz tez czy ktoś jest dylektykiem, dysgrafem czy może ma jakies
inne przypadłość??
Poprostu zaskakują mnie twoje posty w stylu: nie mam testu IQ ale ja
wiem, ze jestem ponad przecietna, tak samo mówi Lepper, Janowski i cała
komisja z panem Ziobro na czele a jakoś daleko im do ponadprzecietnych,
po ich gadkach...
wiec pytam, jesli jestes taka ponad przecietna i akceptujesz ludzi
powyzej IQ=100 to jak to rozróżnic?? bo ktos ponizej IQ 80 mówi dupa a
ten powyzej 100 mówi pupa a ten powyzej 150 nie uzywa takich słów??
ciekawei mnie jak mozna po rozmowie wywnioskowac, ze ktos ma IQ wieksze
niz 100.Bo ze mozna wywnioskować, ze ktos jest chamem, że jest
nieczytaty, niepisaty to rozumiem ale okreslac IQ na oko tego nie rozumiem.

129. Data: 2003-10-22 08:14:03

Od: "Ewa Ressel" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> ja akurat nie zakuwałam bo dla mnie matemtyka to przyjemnosc
> i ja poprostu to wiedziałam, ale tak samo było to w programie jak wzory
> skróconego mnożenia, jak wzory na całki, jak pierwiastki pewnych liczb,
> jak wzory funkcji trygonometrycznych- widac taka szkoła, taki profil
> klasy, ale za to nie wkuwałam na bilogii ile kosci ma człowiek i jak sie
> dzielą te wszystkie

A to akurat dla mnie była przyjemność ;-)
ER (zamęczająca dzieci "Kluczem do oznaczania roślin")

130. Data: 2003-10-22 08:22:18

Od: tweety <c...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik idiom napisał:
> Magdo, zawsze Cię szanowałam, ale teraz zastanawiam się, skąd taka nienawiść
> do osób wyróżniających się ?? Masz kompleksy ??

tak jeden- jestem na bezrobociu :-)

> O moją inteligencję się nie martw - jest z jej poziomu zadowolony również
> mój pracodawca

mam wieksze zmaetwienia nic twoja rzekoma jak dla mnie
ponadprzecietnosc, bo swoimi postami dajesz dowód, ze jestes taka jak ja
czyli przecietna, normalna i niczym sie nie wyrózniasz- to moje zdanie

> Zanim nazwiesz mnie "byle jaką" zastanów się,

a czytac umiesz??
tweety:
>ech jak czytam takie rzeczy to sie zastanawiam po kim ta młodzież taka
> "byle jaka",

idiom:
Po pierwsze, młodzieżą to już dawno nie jestem (Monika Gibes się nazywam
-rozmawiałyśmy tu od lat :)))) -

gdzie nazwałam ciebie byle jaką??

że może osiągnęłam w życiu
> więcej niż Ty

nie sądzę, moze pod wzgledem zawodowym bo pracujesz, ale licytacja kto
wiecej osiagnał w zyciu jest bezsensu bo dla kazdego sa inne-wazne
priorytety, wiec sie i wogóle nie porównuj

> A tak się
> składa, że z tego do czego obecnie dochodzę jestem cholernie dumna,

ja tez z tego co mam co osiagnełam, ale nie uwazam bym przez to była
jakas lepsza, ponadprzecietna

> [...]
> stabilizacji, wyłącznie własnymi siłami - wierz mi, nie udałoby mi się to,
> gdyby nie moja inteligencja, upór i silna wola.

a ja znam wielu takich ludzi, pokusiłabym sie nawet o policzenie ale
jest ich tak duzo, ze szkoda czasu...i są normalni, przecietni jak ja...

> [...]
> nieprzeciętność jest zła dorobisz się co najwyżej frustracji, której wyraz
> już IMHO dajesz... Jak to napisała Margola, niedawno, trzeba się umieć

owszem ale nie tekstem, zobaczcie jaka ja jestem ponadprzecietna
a z wami półgłowkami nie rozmawiam :-(
Ja mogę powiedziec, ze Einstein był ponadprzecietny, ze był geniuszem a
ty dla mnie jestes normalna, nawet Sharon Stone, które ma wysokie IQ
jest normalna. Dla mnie posiadasz cechy charakteru których ja nie lubię
u ludzi- butność, egoizm, samozadowolenie kosztem innych, to sa cechy,
które dla mnie przekreslają człowieka, wole skormnego bezdomnego z IQ=80
niz rozmowę z toba o pogodzie i zyciu i o tym jaka jestes swietna.

A tak na marginesie, to jak na razie ty wszystkim próbujesz udowodnic ze
jestes kims niezwykłym, kims ponad innych bo masz wysokie IQ którego nie
potrafisz udowodnić, bo moze to wlasnie ty masz kompleksy??

Magdalena + Karolina (27.10.97) + Krzysztof (05.01.03)
http://www.master.pl/~mwota/
Moje aukcje:
5411&showing_type=text&nolimit=1&order=t

"Nie" dla marnotrawstwa publicznych pieniędzy!
aukcja na rzecz Marcinka Bajera- ponowienie
(SPAM) info
dlaczego dzieci niekochane, z rodzin o problemach
Re: kursy przedmałżeńskie-b.szy bkie ukończenie bez chodzenia 3 m-ce