czy latwo zyc z osoba o wysokim IQ?

11. Data: 2003-10-20 08:12:20

Temat: Re: czy latwo zyc z osoba o wysokim IQ?
Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

pamana napisala:

>testy na inteligencje to bzdura,mozna się nauczyc szybko je rozwiązywać .po
>rozwiązaniu kilku nie ma zadnego problemu zeby go rozwiązać.

Moge sie pod tym tylko podpisac - IQ cos tam mierzy (przede wszystkim zdolnosc
do _matematycznego_ logicznego myslenia), ale na pewno nie to, co potocznie
uwazamy za 'inteligencje'. Zeby sie o tym przekonac, wystarczy poszperac po
necie i odszukac, jakimi to wybitnymi osobowosciami sa osoby o najwyzszym na
swiecie IQ ;)

Mnie osobiscie z inteligencja bardziej kojarzy sie EQ niz IQ. Kilkakrotne
uczestnictwo w spotkaniu lokalnego kolka MENSY tylko mnie w tym utwierdzilo ;)

Dunia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

12. Data: 2003-10-20 08:33:43

Od: "Basia Z." <jelon@USUN_TO.skpg.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mnie osobiscie z inteligencja bardziej kojarzy sie EQ niz IQ. Kilkakrotne
> uczestnictwo w spotkaniu lokalnego kolka MENSY tylko mnie w tym
utwierdzilo ;)

Faktem jest że mi podobnie jak koleżance idiom podobają się tylko faceci b.
inteligentni, mogą być brzydcy jak noc.
Ale też faktem jest ze nigdy nie mierzyłam ich inteligencji za pomocą testów
;-)

Pozdrowienia.

Basia

13. Data: 2003-10-20 08:36:39

Od: G...@p...onet.pl-----USUN-TO (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 19 Oct 2003 23:20:01 +0200 I had a dream that cari <c...@i...pl>
wrote:
>Po zrobieniu testu naszlo mnie takie pytanie, jak w temacie. Odpowiadalam na
>te pytania bardziej z ciekawosci, bo niestety dopadla mnie migrena oczna
>(zanik pola widzenia, potworny bol glowy i dretwienie rak, swoja droga
>kwalifikuje sie do neurologa i bardzo sie boje:(((( naprawde...) i niewiele
>widziaam, ale wytezalam wzrok i sluch i wyszlo calkiem niezle (IQ 132).

Mówisz o teście w TVN? Przecież to jedna wielka porażka, w szczególności
to pytanie o wiek braci, gdzie akceptują BŁĘDNĄ odpowiedź, wiele pytań
w zależności od toku myślenia może mieć wiele prawidłowych odpowiedzi,
obrazki na monitorze komputera były nieczytelne etc.
Można to traktować jako zabawę, ale nic więcej.

14. Data: 2003-10-20 08:47:37

Temat: Odp: czy latwo zyc z osoba o wysokim IQ?
Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Mrowka <m...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bn0557$ts4$...@n...atman.pl...

> Bosh,gdy czytam cos takiego to stanowczo wole miec doczynienia z osobami
> ktorych IQ nie przekraczaja normy .

A dlaczegóż ?? Czyżby oburzało Cię, że można robić selekcję z takiego
powodu, a nie z powodu kasy, wyglądu, orientacji seksualnej czy poglądów??
Na czym Ty opierasz selekcję, bo zakładam, że nie traktujesz jako swoich
bliskich znajomych wszystkich, którzy się napatoczą??

> Test taki jak wczoraj powinno sie traktowac jako zabawe,ale wystarczy ze
> komus wyszedl wynik ponad przecietna i juz zaczyna robic selekcje wsrod
> znajomych :/

Nie Magdo. Nie pytam nigdy, kto ma jakie IQ. Po prostu jak ktoś ma wysokie
IQ, to da się to zauważyć - w rozmowie np. Po co ktoś miałyby być moim
znajomym, skoro nie mam z nim wspólnych zainteresowań, tematów ?? Po co mi
np. znajomość z facetem, którego interesuje tylko piłka nożna, myli
idrologię i irygacją i jest magazynierem ?? Dla seksu ?? ;)
Nie robię selekcji wśród znajomych, tylko nie każdy spotkany człowiek jest
moim znajomym :D IQ to jeden z kryteriów. Nie chce mi się gadać też np. z
ultraprawicą.

pozdrawiam

Monika

15. Data: 2003-10-20 08:52:03

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Basia Z. wrote:

>Faktem jest że mi podobnie jak koleżance idiom podobają się tylko faceci b.
>inteligentni, mogą być brzydcy jak noc.

Ja mysle podobnie, choc z druga czescia tego zdania sie nie zgadzam, bo to
zalezy od tego, czy mezczyzna ma mi sie podobac cale zycie, czy tylko jedna noc
:)
Pytanie tylko, czy inteligencja=wysokie IQ, ja sadze, ze nie i podobne zdanie
ma wielu ekspertow (stad pomysl na EQ itp.)

>Ale też faktem jest ze nigdy nie mierzyłam ich inteligencji za pomocą testów
>;-)

Ja w ogole nie mialam takiego pomyslu ;) Liczy sie raczej ogolny poziom, bo coz
z tego, ze facetem da sie pogadac, jest erudyta itp. itd, ale np. nie potrafi
sie zachowac przy stole ? Tez odpada. :)))
Ja raczej zawsze kierowalam sie ogolnym wrazeniem, a nie jakimis wydumanymi
wspolczynnikami.

16. Data: 2003-10-20 09:13:17

Od: "cari" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> To były raczej objawy stresu.
>
> Jacek
Raczej nie, bo wczoraj bylam spokojna (bynajmniej nie stresuja mnie takie
testy), ale z obawy przed tym, co mogloby to byc, to wole Ci wierzyc:)
pozdr
cari

17. Data: 2003-10-20 09:17:03

Od: "cari" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Oleńka" <o...@b...wroc.pl> napisał w wiadomości
> Masz już pewnie troche lat, więc sama dobrze wiesz, jak się zyje z wysokim
> IQ.
Oczywiscie, lecz ja chcialam poznac Wasze opinie.
>Chyba nie "skoczyło" Ci w dniu testu? ;-)
Raczej nie:D Mysle, ze duzy wplyw na prawidlowe rozwiazanie tego testu mialy
zdolnosci matematyczne (a ja jestem z tych, co lubili i lubia matme i nigdy
nie mialam z nia problemow - ot umysl scisly).
> O.
pozdr
cari

18. Data: 2003-10-20 09:19:30

Od: "cari" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dunia" <d...@n...net> napisał w wiadomości

> Mnie osobiscie z inteligencja bardziej kojarzy sie EQ niz IQ. Kilkakrotne
> uczestnictwo w spotkaniu lokalnego kolka MENSY tylko mnie w tym
utwierdzilo ;)
No wlasnie, chcialabym sie kiedys znalezc na takim spotkaniu:)
> Dunia
pozdr
cari

19. Data: 2003-10-20 09:26:11

Od: "Mrowka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "idiom" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> A dlaczegóż ?? Czyżby oburzało Cię, że można robić selekcję z takiego
> powodu, a nie z powodu kasy, wyglądu, orientacji seksualnej czy poglądów??

Nie oburza mnie,raczej dziwi.

> Na czym Ty opierasz selekcję, bo zakładam, że nie traktujesz jako swoich
> bliskich znajomych wszystkich, którzy się napatoczą??

Oczywiscie ze nie.
Nie zadaje sie z osobami ktore nie sa szczere wobec mnie,z osobami z natury
zlymi(zlodziejami,zboczencami itp).
Pozostalym osobam daje szanse(ze tak to nie za ladnie nazwe)bo moze ktos nie
ma wysokiego IQ ale ma za to np.zlote serce.....

> Nie Magdo. Nie pytam nigdy, kto ma jakie IQ. Po prostu jak ktoś ma wysokie
> IQ, to da się to zauważyć - w rozmowie np.

Moje znajome osoby ktore jak wynikalo z rozmowy wydawaly sie byc bardzo
inteligentne maja iloraz IQ 100 i co mam teraz z nimi zrobnic?

> [...]
> np. znajomość z facetem, którego interesuje tylko piłka nożna, myli
> idrologię i irygacją i jest magazynierem ??

Matko ,no teraz to mnie rozwalilas.
Moj TZ jest magazynierem,wg Ciebie nie powinnam sie z nim wiazac?
Nie wiem jakie ma IQ(dzisiaj poprosze go dla jaj aby zrobi test) ale dla
mnie jest kims wyjatkowym.
Moze czasami walnie jakas frache lub napisze wyraz z bledem
ortograficznum(komu sie to nie zdarza?)ale ma inne cenne wartosci.

magda

20. Data: 2003-10-20 09:27:36

Od: "Tashunko" <l...@...o.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osoba, wirtualnie znana jako "cari" napisała:

[...]

Jedno jest pewne: pomimo obaw idź do tego neurologa i przede wszystkim
do dobrego okulisty zbadać pole widzenia i dno oka - jeśli wcześniej
tego nie robiłaś oczywiście:)
Objawy, które podajesz mogą mieć różne podłoże - wiem po sobie.

--
****Tashunko pozdrawia cieplutko***
( już po operacji - 1 dzień w pracy )

"Nie" dla marnotrawstwa publicznych pieniędzy!
aukcja na rzecz Marcinka Bajera- ponowienie
(SPAM) info
dlaczego dzieci niekochane, z rodzin o problemach
Re: kursy przedmałżeńskie-b.szy bkie ukończenie bez chodzenia 3 m-ce