czy możliwa taka róznica w cenie? :>

1. Data: 2004-07-07 09:26:46

Temat: czy możliwa taka róznica w cenie? :>
Od: "Darek" <d...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

CZeść,
przymierzam się do zrobienia antresoli (tzn. będą robic ją "majstrowie") -
14 m kw. stalowo drewnianej konstrukcji + schody. Schody robi Stadler -
jedne z fajniejszych i tańśzych na rynku.. ale co do antresoli...
Majster wyliczył mi koszt na 10500zł!! Wg niego potrzebne materiały
kosztują ok 6000 zł (min. ceowniki potrzebne na podtrzymywanie konstrukcji -
1500zł!!)
Belki wg niego - 3000.000 zł...

Sprawdziłam te dane w firmach sprzedających DETALICZNIE stal i drewno
budowlane i... i okazało się, że ceowniki, owszem kosztują 1500.. ale za
tonę... tyle ceownika ile ja potrzebuję - kosztuje 500zł.
Belki drewniane kosztują ok 900 - 1200zł wg moich inf. a stalowe profile
zamkniete - 1780 zł.
Do tego dochodzi koszt płyt kart. gips. stelaży do tego, gwoździ, srub,
styropianu i podlogi... łącznie to ok. 3000 - 3500 zł. (z ceownikami i
belkami)
Czy może byc taka rozbieżność?? Biorąc pod uwagę że pytałam o te same
elementy o takich samych wymiarach?? CZy ktoś chce mnie.... wyrolowac?? :>
W Krakowie podobno za prace budowlano-remontowe bierze się 100% wartości
materiałów (koszt robocizny) więc przyjęłam, że za całą antresolę zapłacę
6000 zł.... czyżbym się myliła i w Poznaniu (czy wogóle) jest inny
przelicznik?

KIKA_chyba okradana

1. Data: 2004-07-09 15:38:27

Temat: Re: czy możliwa taka róznica w cenie? :>
Od: "M" <m...@W...gaz-eta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Może wyczuł w tobie amatora budowlanego.

przede wszystkim sprawdź co do tej pory zrobił,
a jeśli dobry, to
i zaoferuj że ty dostarczysz materiał, a on zrobi

1. Data: 2004-07-09 21:07:05

Od: "Natalia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "M" <m...@W...gaz-eta.pl> napisał w wiadomości
> Może wyczuł w tobie amatora budowlanego.
>
> przede wszystkim sprawdź co do tej pory zrobił,
> a jeśli dobry, to
> i zaoferuj że ty dostarczysz materiał, a on zrobi

Ale uwaga - to z kolei świetny sposób, żeby usłyszeć "no co pani chce, jak
ma się nie spieprzyć, jak materiał był do..."

Natalia

stołki barowe Warszawa
AGD made for IKEA
Układanie glazury. Help