czy mozliwe jest aby pacjent byl chory

1. Data: 2005-08-15 09:20:23

Temat: czy mozliwe jest aby pacjent byl chory
Od: "emloyer" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

na kregoslup (okolice krzyza) gdzie bol promieniuje
do lewej nogi i zdjecia rentgenowskie nie wykrywaja zadnych
nieprawidlowosci? Czy to aby nie aktorstwo?

Pzdrw

ps moczu czasami nie trzyma - podobno

2. Data: 2005-08-15 09:32:36

Temat: Re: czy mozliwe jest aby pacjent byl chory
Od: Mrówka <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "emloyer" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> na kregoslup (okolice krzyza) gdzie bol promieniuje
> do lewej nogi i zdjecia rentgenowskie nie wykrywaja zadnych
> nieprawidlowosci? Czy to aby nie aktorstwo?

Mozliwe.Znam faceta ktorego bolala noga ,chodzil z tym do lekarzy i w koncu
okazalo sie ze ten bol pochodzi od kregoslupa tzn jakas kosc czy jak to
nazwac naciskala na nerw odpowiedzialny za noge,wiem ze chodzil do kregarza
i w domu cwiczyl na jakiej butli.
Magda

3. Data: 2005-08-15 10:14:44

Od: "ruua" <t...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "emloyer" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> na kregoslup (okolice krzyza) gdzie bol promieniuje
> do lewej nogi i zdjecia rentgenowskie nie wykrywaja zadnych
> nieprawidlowosci? Czy to aby nie aktorstwo?

mojej kolezance wypadl dysk w tym mcu i noga powloczyla wrecz.

4. Data: 2005-08-15 10:50:32

Od: "emloyer" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

tyle ze to mozna na rezonanise czy rtg potwierdzic,

pzdrw

5. Data: 2005-08-15 11:07:19

Od: "dodo" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "emloyer" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> na kregoslup (okolice krzyza) gdzie bol promieniuje
> do lewej nogi i zdjecia rentgenowskie nie wykrywaja zadnych
> nieprawidlowosci? Czy to aby nie aktorstwo?

Możliwe, ja wieczorami chodzę po ścianach i zagryzam zęby z bólu. Zdjęcia
nic nie wykazały, zalecono mi rehabilitację - wzmocnienie mięśni. Chodzę na
ćwiczenia i wzmacniam zatem mięśnie ;-)
Kłopoty z krzyżem mam już od dawna ale ostatnio były nasilone i
zdecydowałam się na jakieś konkretne leczenie. Mam nadzieje że pomoże.

Dominika

6. Data: 2005-08-15 11:58:51

Od: "P" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Typowe podejście. Jeśli nie wiemy, co dolega pacjentowi, to z pewnością
symuluje, albo jest hipochondrykiem.

P.

7. Data: 2005-08-15 12:18:52

Od: "candina" <candina[malpa]@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> do lewej nogi i zdjecia rentgenowskie nie wykrywaja zadnych
> nieprawidlowosci? Czy to aby nie aktorstwo?

nie wytrzymam...
a ponoc lekarze koncza dlugie i trudne studia... i musza potem sie
doksztalcac na p.s.m....
rtg to nie wszystko...

8. Data: 2005-08-15 12:54:08

Od: "dodo" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "P" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
> Typowe podejście. Jeśli nie wiemy, co dolega pacjentowi, to z pewnością
> symuluje, albo jest hipochondrykiem.

ale u mnie nikt nie twierdził że symuluję albo jestem hipochondrykiem.
Cieszę się że zdjęcie nie wykazało żadnych zmian w kręgosłupie, i mam
naprawdę nadzieję że wzmocnienie mięśni pomoże.

D.

9. Data: 2005-08-15 13:02:03

Od: "Grzecki" <g...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "candina" <candina[malpa]@o2.pl> napisał w wiadomości

> nie wytrzymam...
> a ponoc lekarze koncza dlugie i trudne studia... i musza potem sie
> doksztalcac na p.s.m....
> rtg to nie wszystko...

A gdzie on napisał, że jest lekarzem, to jego pacjent i szuka dla niego
diagnozy? Może wujka podejrzewa o aktorstwo, a sam jest z wykształcenia
geodetą?
Ania.

10. Data: 2005-08-15 13:54:35

Od: "candina" <candina[malpa]@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A gdzie on napisał, że jest lekarzem, to jego pacjent i szuka dla niego
> diagnozy? Może wujka podejrzewa o aktorstwo, a sam jest z wykształcenia
> geodetą?
> Ania.

coz tak mi sie skojarzylo...
pacjent dla lekarza....
:-)
obym byla w bledzie :)

Bół pleców na wysokosic lopatek z rana (także w nocy nad ranem)
Sklejenie warg sromowych
naczyniak
Żylaki - prosze o pomoc!!!
do chorych na sm