czy mozliwe jest aby pacjent byl chory

11. Data: 2005-08-15 16:38:08

Temat: Re: czy mozliwe jest aby pacjent byl chory
Od: "dino" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> na kregoslup (okolice krzyza) gdzie bol promieniuje
> do lewej nogi i zdjecia rentgenowskie nie wykrywaja zadnych
> nieprawidlowosci? Czy to aby nie aktorstwo?
>
> Pzdrw
>
> ps moczu czasami nie trzyma - podobno
>
> Odpowiadając na pytanie: jak najbardziej MOŻE!! Przepuklina krążka
międzykręgowego (a na to wskazują wymienione przez Ciebie objawy) nie daje
"cienia" na zdjęciu rtg, jako że krążek jest tkanką "miękką". Dla postawienia
diagnozy konieczna jest tomografia komputerowa. Jeśli pacjent czasem nie trzyma
moczu - sprawa jest już bardzo powazna!!!
Pzdr. <dino>

12. Data: 2005-08-15 19:42:34

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 15 Aug 2005 11:32:36 +0200, *Mrówka* <news:ddpnfa$ptc$1@news.onet.pl>
napisał(a):

> Mozliwe.Znam faceta ktorego bolala noga ,chodzil z tym do lekarzy i w koncu
> okazalo sie ze ten bol pochodzi od kregoslupa tzn jakas kosc czy jak to
> nazwac naciskala na nerw odpowiedzialny za noge,wiem ze chodzil do kregarza
> i w domu cwiczyl na jakiej butli.

Mnie tak promieniował ból do uda w lewej nodze, że jak szłam to kulałam.
Rentgen wykazał, że to L5 (kręgosłup). *Pomógl mi na to tylko Ibuprom*,
który wzięłam pierwszy raz,po prostu przypadkowo (głowa mnie wtedy bolała).
Neurolog zapisywał mi jakieś proszki i zastrzyki bolesne ( których na
szczęście nie wykupiłam, bo jeszcze gorzej bym się czuła, no i drogie jak
ciort), nie pomagało nic.

--
Kaja

13. Data: 2005-08-15 21:12:49

Od: Mrówka <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaja" <k...@n...ma.wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Neurolog zapisywał mi jakieś proszki i zastrzyki bolesne ( których na
> szczęście nie wykupiłam, bo jeszcze gorzej bym się czuła, no i drogie jak

Polknelas Ibuprom i bo juz sie wiecej nie pojawil??

Magda

14. Data: 2005-08-15 22:23:25

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 15 Aug 2005 23:12:49 +0200, *Mrówka* <news:ddr0g4$b5g$1@news.onet.pl>
napisał(a):

> Polknelas Ibuprom i bo juz sie wiecej nie pojawil??

Kulałam chyba ze 2 m-ce z bólu (ze 2 lata temu), nawet w upały. Ból był
ostry.
Tak się raz złożyło, że dostałam cholernej migreny, a w domu nie miałam
pyralginy. Za to był ibuprom. Przeszedł ból głowy i co dziwne ( trochę
uznałam to za cud) ból promiejujący do uda mi się uśmierzył. Na drugi
dzień, jak zabolało, znowu wzięłam ibuprom ( ten słabszy, bo podwójny dla
mnie za mocny)...i tak za każdym razem. Wyleczyłam :-) ( Fakt, że L5 to już
takie pozostanie jak było :-( ).

To wszystko jest pozostałością po półpaścu, który bardzo ciężko
przechodziłam. Ból i ten cały półpasiec umiejscowił mi się wtedy w okolicach
serca ( myślałam wtedy, że już umieram na serce).

--
Kaja

15. Data: 2005-08-16 07:20:34

Od: "dodo" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dino" <d...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> trzyma
> moczu - sprawa jest już bardzo powazna!!!

czy możesz coś więcej napisać - jak bardzo sprawa jest poważna??

Dodo

16. Data: 2005-08-17 18:42:16

Od: "Grupy" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dino" napisał:

> Dla postawienia
> diagnozy konieczna jest tomografia komputerowa.
Nie jest konieczna. Sa inne metody (znacznie tansze) diagnozowania
przepuklin krazkow miedzykregowych. Polecam: www.mckenzie.pl

> Jeśli pacjent czasem nie trzyma
> moczu - sprawa jest już bardzo powazna!!!
Jezeli nie trzyma moczu z powodu przepukliny to jest to jedno ze wskazan do
operacji, ale jezeli np. pacjent to pacjentka z trojka dzieci, moze sie
okazac, ze potrzebuje "jedynie" treningu miesni miednicy...

Pozdrawiam i witam na grupie,
AsiaBe

< Co pania boli? -wszystko
Jak dlugo? -od 40 lat >

17. Data: 2005-08-18 21:05:00

Od: "dino" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Pozdrawiam i witam na grupie,
> AsiaBe
> Oczywiscie diagnoza wg McKenziego jest efektywna, ale:
1. widywalem juz przypadki BARDZO błędnych rozpoznań czynionych ta metodą
(oczywiscie nie uogolniam);
2. jak ma razie latwiej o tomografię niż o terapeutę McKenziego :)))
Pozdrawiam AsięBe
<dino>

18. Data: 2005-08-22 19:25:36

Od: "AsiaBe" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dino" napisał:

> 1. widywalem juz przypadki BARDZO błędnych rozpoznań czynionych ta metodą
> (oczywiscie nie uogolniam);
Ale czy popełniali je certyfikowani terapeuci? Diagnoza jest jedna z
najbardziej przekonujacych cech tej metody. Wywiad i badanie trwa godzine.
Popelnienie bledu jest niemalze niemozliwe (oczywiscie rowniez nie
uogolniam).

> 2. jak ma razie latwiej o tomografię niż o terapeutę McKenziego :)))
Eeee tam... http://republika.pl/mckenzie/pl/lista.html :-)

AsiaBe co w piatek wybiera sie na zlot McKenziowcow :-)))

< Co pani jest? - bol mi sie odrywa od kolana
Jak to odrywa? Znaczy, ze narasta? -no przeciez mowie, ze odrywa! >

19. Data: 2005-08-22 20:17:07

Od: "dino" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ano, jak najbardziej certyfikowani i z listy :)))
Milego zjazdu :)))
<dino> jadący we czwartek na kurs o skoliozach :)))))))))))))))

20. Data: 2005-08-23 18:20:21

Od: "AsiaBe" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dino" napisał:

> Ano, jak najbardziej certyfikowani i z listy :)))
> Milego zjazdu :)))
Napisz ktorzy, policze sie z nimi! ;)

> <dino> jadący we czwartek na kurs o skoliozach :)))))))))))))))
A coz to za kurs? Pochwal sie.
Pozdrawiam,
AsiaBe :)

< Co panu jest? -reka mi tornieje
Cos jeszcze? -tak, okiec >

Bół pleców na wysokosic lopatek z rana (także w nocy nad ranem)
Sklejenie warg sromowych
naczyniak
Żylaki - prosze o pomoc!!!
do chorych na sm