Re: czy powinienem to wysłac czy zostawić

Data: 2004-03-09 00:29:36
Temat: Re: czy powinienem to wysłac czy zostawić
Od: "darek miauu" <t...@g...pl>

załamany poszukujšcy nie widzšcy przyszłosci <n...@p...pl> napisał
(a):

> Co mam zrobic wysłac zapomnieć cierpieć

Zanim zapomnisz i tak będziesz cierpiał.
Jeśli nie wyślesz tego listu, będziesz przez pewien czas żałował, że tego
nie zrobiłeś, bo złudzenia będą kazały Ci wierzyć, że to by coś zmieniło.
Jeśli wyślesz ten list, to będziesz tego potem żałował, gdy okaże się, że to
jednak były złudzenia, a wysłanie tego listu stanie się dla Ciebie
wstydliwym wspomnieniem.

Jak oceniasz szanse na to, że możecie być znowu razem?
Dokładnie takie są szanse, że wysyłanie tego listu coś zmieni.
Duże to prawdopodobieństwo??

Jak widzisz, o wysłaniu listu, bądź nie musisz zdecydować sam.
Nie słuchaj nikogo, nawet mnie, zrób to, co podpowiada Ci serce, rozum, czy
jeszcze inne narządy. To są Twoje narządy, a Ty działasz w ich imieniu. Nie
zapominaj o tym.
A ból rozstania z czasem mija. Miliardy ludzi to potwierdzają. Te same
miliardy, które twierdziły, że nigdy i że w życiu i że no co ty.. :)

Pozdrawiam,
Darek.