Re: czy powinienem to wysłac czy zostawić

Data: 2004-03-09 09:03:28
Temat: Re: czy powinienem to wysłac czy zostawić
Od: "ksRobak" <e...@g...pl>

Użytkownik "załamany poszukujący nie widzący przyszłości"
<n...@p...pl>

> temat: "czy powinienem to wysłac czy zostawić "
>
> Czesc
> [...]
> Prosze nie mow o tym nikomu.Jakos bedzie. :(
>

> Co mam zrobic wysłac zapomnieć cierpieć ona cos odemnie chciała
> na początku czegoś oczekiwała po czasie to się zmieniło spotyka się
> z człowiekiem do którego ja ją zaprowadziłem.
> [niedamemaila@]

takie pytanie: nie wysłać (być biernym) czy wysłać (być aktywnym)
sprowadza się do pytania:
"czy człowiek powinien zabiegać o to co uznaje za ważne"
pomijam oczywiście merytoryczną stronę zagadnienia a więc
treść i formę wybranego działania (tu list z konkretną treścią)
a więc nie istotne w tym momencie jest dla mnie co chce przekazać
nadawca listu ale co by ewentualnie chciał osiągnąć.
Jeśli wyśle to niezależnie od konsekwencji będzie mógł powiedzieć
sobie: zrobiłem co mogłem... hehe :-)
a czy głupio czy mądrze, spontanicznie czy z wyrachowaniem
to już temat osobnej dysputy. :)
\|/ re: