czy rozmrazac

1. Data: 2000-10-02 13:32:37

Temat: Re: czy rozmrazac
Od: "ostry" <o...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> mam male pytanko: czy rozmrazacie filety rybne przed smazeniem? czy
> zamrozone panierujecie i wrzucacie na tluszcz?

Kupne czy wlansego sporzadzenia ?

> slyszalam gdzies kiedys, ze powinno sie smazyc zamrozone i nie daje mi
> to spokoju...

Na kazdej paczce kupnych stoi napisane ze zamrozone :)

ostry

1. Data: 2000-10-02 13:35:09

Od: "jedrus" <b...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "ewa" <p...@s...com.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
> zamrozone panierujecie i wrzucacie na tluszcz?
> slyszalam gdzies kiedys, ze powinno sie smazyc zamrozone i nie daje mi

Mozna zamrozone - tak robie tylko "alarmowo" a wyglad i smak
sa takie sobie.
Rozmrozone z kolei pozwola Ci na "gre" przyprawami i panierka.

Wybor nalezy do Ciebie

jedrus

1. Data: 2000-10-02 13:47:29

Od: "ostry" <o...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> glownie chodzi o to zeby sie nie rozpadala podczas smazenia. a podobno
> dzieki smazeniu gdy jest zamrozona mozna tego uniknac. blabla;))))

A to juz w znacznej mierze zalezy od gatunku ryby. Dorsze sa np. bardzo
kruche, a morszczuk ( albo mintaj - nigdy nie pamietam:) mniej.

A jak chcesz rybke rozmrazac, to wlasciwie najlepszym wyjsciem bedzie olanie
panierki i upieczenie ryby w piekarniku ( jesli mowa o filetach a nie
kostce )
Taki filecik na blaszcze mozesz oblozyc maslem posypac przyprawami, dodac
"rózne inne takie co lubisz" i do pieca - rybka bedzie smaczna, nie rozwali
sie w czasie przygotowywania, nabierze aromatów itd......

Dawalem kiedys przepis na sole - jesli grupa polzwoli sie powtarzac to jutro
napisze :)

ostry

1. Data: 2000-10-02 14:05:21

Od: "jedrus" <b...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> dziekuje i tobie i ostremu za szybka reakcje:))))
> glownie chodzi o to zeby sie nie rozpadala podczas smazenia. a podobno
> dzieki smazeniu gdy jest zamrozona mozna tego uniknac. blabla;))))

Hmmmm, tzw. "szybka" bo zmrozona rybka niestety rozpadala sie
i dlatego teraz odczekuje na mozliwosc dobrego polaczenia z panierka.
Jest smaczna, dobrze usmazona no i najwazniejsze w jednym kawalku.

pzdr

jedrus

1. Data: 2000-10-02 14:24:34

Temat: czy rozmrazac
Od: ewa <p...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam:)

[...]

dzieki za pomoc
ewa

mailto:p...@s...com.pl

1. Data: 2000-10-02 14:39:59

Od: ewa <p...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

jedrus wrote:

> [...]

glownie chodzi o to zeby sie nie rozpadala podczas smazenia. a podobno
dzieki smazeniu gdy jest zamrozona mozna tego uniknac. blabla;))))

jeszcze raz dzieki

pozdrawiam
ewa

mailto:p...@s...com.pl

1. Data: 2000-10-02 16:27:35

Od: "Danka" <j...@n...nl> szukaj wiadomości tego autora

Ja zawsze rozmrazam, staram sie jednak, aby nie bylyone w srodku zupelnie
miekkie - w ten sposob nie rozpadaj asie tak szybko. Pamietaj tylko, aby
takie rozmrozone filety czy kostki dobrze osuszyc z tej rozmrozonej wody.
Pozdr.,
Danka

"ewa" <p...@s...com.pl> schreef in bericht

1. Data: 2000-10-02 18:09:40

Od: "F." <f...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

jedrus <b...@s...com.pl> wrote in message

> [...]
> sa takie sobie.
> Rozmrozone z kolei pozwola Ci na "gre" przyprawami i panierka.

Ja rozmrazam, ale powoli w lodowce. Kazde zamrozone mieso rozmrazane wolno
ma lepszy smak. Po prostu nie wycieka z niego tyle plynu. Duzego indyka
trzeba nieraz rozmrazac pare dni ( 3-4 ), ale warto.
F.

1. Data: 2000-10-03 06:52:03

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> mam male pytanko: czy rozmrazacie filety rybne przed smazeniem?

Ja filety przed smazeniem rozmrazam tylko czesciowo- tak 20- 30 min. przed
smazeniem . Mozna je wtedy poporcjowac ewentualnie panierowac .

Jola

1. Data: 2000-10-03 16:32:48

Od: "Krystyna Huchrak" <k...@z...miejska-gorka.szkoly.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

ewa napisał(a) w wiadomości: <3...@s...com.pl>...
> [...]
>zamrozone panierujecie i wrzucacie na tluszcz?
>slyszalam gdzies kiedys, ze powinno sie smazyc zamrozone i nie daje mi

pytanie spożywcze
Kruche ciasto - ratunku
Zupa z soczewicy
Zupa cebulowa