Re: czy sa tu studenci UG? (psychologia)?

Data: 2004-02-17 11:20:30
Temat: Re: czy sa tu studenci UG? (psychologia)?
Od: "ksRobak" <e...@g...pl>

Użytkownik "Iwona" <i...@W...pl>
news:c0rn1j$a24$1@absinth.dialog.net.pl...

> Chyba nie zrozumiałeś mojego pytania/ironii...

> Tak, teraz odpisałeś, tylko dlaczego w poście powyżej (Nisia,
> eTaTa) nie udzieliłeś po prostu zwykłej odpowiedzi, tylko
> pociągnąłeś bezsensy "eTaTa". Ktoś potrzebował pomocy,
> wprawdzie tylko w postaci zwykłej informacji, ale jak zwał tak
> zwał. A tu żadnych konkretów, tylko same bzdety. Wkurzające to
> jest...
> Nawet pzdr.
> Iwona

A Ty myślisz dziewczyno, że o co ja zabiegałem na grupie od
12 miesięcy jeśli nie o to by udzielane odpowiedzi były informacją
przynajmniej związaną z tematem -- a nie bełkotem?
Grupowicze w większości chcą "gadać" byle co, byle jak, byle nie
na temat upatrując w tzw. "emocjach" jedyny sens i warość
usenetowego przekazu tak jakby treści i konkrety ZUPEŁNIE
nie istniały. :)
Jeszcze musi dużo wody upłynąć w Wiśle żeby SCI znaczyło SCI
i nie zależy to ode mnie ale od aktywnych grupowiczów.
PS. moja odpowiedź była skierowana do przedpośca. Co z tego
zrozumiałaś -- to Twoje. :-)
\|/ re: