Re: czy startowac?

Data: 2005-07-08 06:33:17
Temat: Re: czy startowac?
Od: "LECH DUBROWSKI" <l...@p...onet.pl>

> Dodam ze jestem strasznym polamancem :-) www.idn.org.pl/users/algraf/ (o
> mnie)

Jakbys znalazl sie w tym okraglym budynku znajdujacym sie bardzo niedaleko
ode mnie, zawsze kolo niego przejezdzam w drodze do Lazienek, to musieliby
go dla ciebie specjalnie dostosowac bo jak mowil mi jeden wozkowy kolega
pelno w nim schodow i waskich przejsc. Sama sala posiedzen tez nie jest
dostosowana.

Leszek :-)