Łódź Szukam pracy Moge pomagać osobie niepełnosprawnej za drobną opłatą

11. Data: 2005-01-04 19:40:14

Temat: Re: Zgred
Od: h...@i...pl (HuSadam) szukaj wiadomości tego autora

W drugim
> zas e-mailu nazwales slowo "Zgred" epitetem co jest w jezyku polskim
> rownowazne slowom inwektywa, obraza.

Do szkoły, przyjacielu, do szkoły. "Zgred" jest epitetem, bo przecież
rzeczownik może nim być tak samo dobrze jak przymiotnik. Epitet wcale nie
oznacza pejoratywnej charakterystyki podmiotu - może być zarówno naganny jak
i pochwalny. Logiczne więc jest, że mimo iż "zgred" jest epitetem, to nie
musi być - i nie jest oczywiście - inwektywą. Jest to jednak epitet
nieuprzejmy i nieco pogardliwy. Skoro ktoś zwraca sie w sposób pogardliwy
do osoby starszej, to można podejrzewać, że przy kontynuowaniu dyskusji
posunie się dalej i dojdzie do obrazy. Aby Cie nie zniechęcać w takim
ewentualnym zamiarze - napisałem, że na tej liście PLONK ci za obrazę i
inwektywy nie grozi. A nie zniechęcam Cie dlatego, żeby zobaczyć, jak daleko
potrafisz posunąć się w dyskusji w swym braku uprzejmności.
Zaś co do logiki... lepiej nie kntynuujmy tego trudnego dla Ciebie tematu.
Pozdrawiam
HuSadam

Najlepsze auto, najlepsze moto... >>> http://link.interia.pl/f1841

12. Data: 2005-01-04 20:50:08

Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

Husadam napisal:

> [...]
> potrafisz posunąć się w dyskusji w swym braku uprzejmności.
> Zaś co do logiki... lepiej nie kntynuujmy tego trudnego dla Ciebie tematu.

Juz widze niestety ze nie potrafisz sie skupic na pisanym tekscie i masz z
tym duzy problem. Znowu zboczyles z glownego tematu :-( Pozwoliles sobie
niestety jedynie na wejscie na strone słownika polskiego PWN i zacytownie
tekstu tam zamieszczonego. A ja mialem nadzieje ze poprostu wezmiesz sobie
moje rady do serca i zaczniesz pisac bardziej spojnie logicznie teksty. Jak
juz mowilem - na grupie dyskusyjnej trzeba w miare logicznie ustawiac slowa
w zdaniu bo moga pozniej wyniknac nieporozumienia takie jak to...
i tak na sam koniec tez jak ty posluze sie slownikiem PWN - po wpisaniu
slowa "zgred" czytamy: zgred "w języku młodzieży: człowiek dorosły, starszy;
także o ojcu; wapniak" hm... nie widze w tym pogardy i nieuprzejmosci o
ktora mnie posadzasz - ale... masz prawo do swojej nadinterpretacji tego
slowa, oczywiscie. No i PLONKA tez za to na tej grupie nie zarobisz.

pozdrawiam
Arek

13. Data: 2005-01-04 22:25:20

Od: h...@i...pl (HuSadam) szukaj wiadomości tego autora

Pozwoliles sobie
> niestety jedynie na wejscie na strone słownika polskiego PWN i zacytownie
> tekstu tam zamieszczonego. ... ...na sam koniec tez jak ty posluze sie
slownikiem PWN - > Arek

Nie korzystam ze słownika. Wystarczy mi całkowicie to, co mam w głowie.
Pomijając już śmiesznośc tego sporu, uważam za pocieszające nawet takie
reakcje jak Twoje, ponieważ w ostatecznym rozrachunku służą one w jakims
stopniu poprawieniu właściwego rozumienia przeciętnej krajowej (czytaj:
nienajlepszej) artykulacji. Nie jest tajemnicą, że ubóstwo werbalne
determinuje jakość tej artykulacji czego na dzień dzisiejszy efekt jest
taki, że ja Ciebie rozumiem doskonale, choć Ty mnie niekoniecznie podobnie.
I myślę teraz: czy to, co napisałem uznasz za krytykę czy za przyznanie Ci
racji...? No i przy okazji przepraszam zniecierpliwonych, zmuszonych do
trawienia powyższego, dziękując jednocześnie za nie zatłuczenie mnie na
śmierć PLONKami...

14. Data: 2005-01-05 07:34:01

Od: "news" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "HuSadam" <h...@i...pl>
napisał w wiadomości news:004801c4f2ab$fb1fa120$a9a660d9@terminal...

[........]

..? No i przy okazji przepraszam zniecierpliwonych, zmuszonych do
> trawienia powyższego, dziękując jednocześnie za nie zatłuczenie mnie na
> [...]
=======================>

HuSadam noooo nie zartuj i nie przepraszaj ;-))))
tak przynajmniej widac ze cos sie dzieje na tej grupie
Inaczej moznaby pomyslec ze
wszyscy juz z tej grupy poumierali ;-)))

pozdr.
obserwator
;-)

15. Data: 2005-01-05 09:19:10

Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

Husadam napisal:

> Nie korzystam ze słownika. Wystarczy mi całkowicie to, co mam w głowie.

- Gratuluje dobrej, wrecz fotograficznej pamieci :-) ja niestety musial bym
udac sie jeszcze raz do szkoly zeby tak cytowac :-(

> [...]
> determinuje jakość tej artykulacji czego na dzień dzisiejszy efekt jest
> taki, że ja Ciebie rozumiem doskonale, choć Ty mnie niekoniecznie

- Przyznam sie szczerze ze to co napisales powyzej zrobilo na mnie duze
wrazenie, choc mozna sadzic ze troche szpanujesz. Mysle ze nawet Miodek
stwierdzilby ze proche przegiales :-)

> [...]
> racji...? No i przy okazji przepraszam zniecierpliwonych, zmuszonych do
> trawienia powyższego, dziękując jednocześnie za nie zatłuczenie mnie na

- Krytyke?! a cos ty, zadnej krytyki - ja to traktuje jako dyskusje, a
jezeli ktos uwaza to za krytyke to juz jego problem. No widzisz nie taka
straszna ta grupa dyskusyjna.

pozdr.
Arek

16. Data: 2005-01-05 20:31:28

Od: h...@i...pl (HuSadam) szukaj wiadomości tego autora

> - Gratuluje dobrej, wrecz fotograficznej pamieci :-) ja niestety musial
bym
> udac sie jeszcze raz do szkoly zeby tak cytowac :-(

he he, coś podobnego właśnie miałem na myśli pisząc "Do szkoły, do szkoły!"
A z tym cytowaniem to już chyba przesadzasz, słownika nie małem w ręce już
wiele lat. Niemożliwe, żebym stanął w rozwoju na poziomie
słownikowo-encyklopedycznym.

17. Data: 2005-07-08 05:49:12

Temat: czy startowac?
Od: a...@i...org.pl (Studio1) szukaj wiadomości tego autora

Mam okazje by startowac w wyborach do sejmu. Na poczatku nie chcialem ale
kumple powiedzieli ze nawet jak sie nie dostane to i tak jest to fajny
sposob na pokazanie ON w innym swietle niz tylko zebrzacych na ulicy i
placzacych ze im zle. Co o tym myslicie?

Dodam ze jestem strasznym polamancem :-) www.idn.org.pl/users/algraf/ (o
mnie)

pozdr.
arek

18. Data: 2005-07-08 06:09:51

Temat: Re: czy startowac?
Od: "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

W piątek 08-lipca-2005 o godzinie 07:49:12 a...@i...org.pl
napisał/a

> [...]
>sposob na pokazanie ON w innym swietle niz tylko zebrzacych na ulicy i
>placzacych ze im zle. Co o tym myslicie?

Ja osobiście nie biorę udziału w tym cyrku i nie głosuję już od lat.
Ale uważam, ze stanięcie do wyborów po to, by poruszyć jakiś problem
MA SENS i należy to zrobić.

Nie wolno jednak zapominać, że to jest paskudne bagno, ta polityka, a
jak się człowiek w bagnie tapla, to żeby nie wiem jak wspaniałe
intencje miał, wylezie stamtąd upaćkany.

Najśmieszniejsze, że tak całkowicie nie interesuje mnie partia, z
ramienia której miałby odbyć się ten start...

Adam Pietrasiewicz
Hasło tyranii: "Stul pysk!"
Hasło demokracji: "Gadaj zdrów!"

19. Data: 2005-07-08 06:33:17

Od: "LECH DUBROWSKI" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Co o tym myslicie?

20. Data: 2005-07-08 06:33:17

Od: "LECH DUBROWSKI" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dodam ze jestem strasznym polamancem :-) www.idn.org.pl/users/algraf/ (o
> mnie)

Jakbys znalazl sie w tym okraglym budynku znajdujacym sie bardzo niedaleko
ode mnie, zawsze kolo niego przejezdzam w drodze do Lazienek, to musieliby
go dla ciebie specjalnie dostosowac bo jak mowil mi jeden wozkowy kolega
pelno w nim schodow i waskich przejsc. Sama sala posiedzen tez nie jest
dostosowana.

Leszek :-)

> pozdr.
> arek

zasilki od maja - kiedy wyplacane i co z wyrownaniem
Witam serdecznie.
Multimedialny Słownik Języka Migowego
Czas pracy & legitymacja osoby niepłnosprawnej
Czas pracy & legitymacja osoby niepłnosprawnej