czy to normalne, czy to już zdrada?

91. Data: 2008-09-16 20:08:52

Temat: Re: czy to normalne, czy to już zdrada?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 16 Sep 2008 21:59:11 +0200, Ghost napisał(a):

> Leczeniem w bagno?

Nie. Związaniem się z alkoholikiem, o którym wiemy, że nim jest.
Po co się wiązać? - można kochać i ratować żtp. z brzegu, po co z lodu,
który i pod nami może się załamać...

> Alez nie sila.

No to jak zmusić, jeśli nie chce?
--
"(...)Zewszad rozlegaly sie surowe upomnienia:Jestes niczym,zapomnij o
sobie,zyj innymi!Gdym moje Ja po raz czwarty napisal,poczulem sie jak

92. Data: 2008-09-16 20:12:30

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie. Związaniem się z alkoholikiem, o którym wiemy, że nim jest.
> Po co się wiązać? - można kochać i ratować żtp. z brzegu, po co z lodu,
> który i pod nami może się załamać...

Przeciez nikt nie mowi, ze ma z nim zaczac pic.

93. Data: 2008-09-16 20:17:32

Od: "Himera" <h...@z...org> szukaj wiadomości tego autora

> Cały czas mam chwile slabości, ale z tego powodu nie tracę rozumu. na tym
> to polega.

> Takiego, którego trzeba pilnować, jak kozła na łańcuchu, tobym od razu
> spisała na straty...

Eh, zeby od razu pilnowac.
Chlopak sie zatracil, sama osobiscie nie wiem co bym zrobila jakby tak moj
sie zachowal, moze bym zaproponowala otwarty zwiazek ? ;)))

--
'Jedziemy moja gablota czy twoim klonkiem?' 0_o

94. Data: 2008-09-16 20:18:31

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ghost pisze:

> Przeciez nikt nie mowi, ze ma z nim zaczac pic.

No jeszcze tego by brakowało! Pakowaniem się w dostateczne bagno jest
wiązanie się z alkoholikiem. Związek, który z założenia nie może być
zdrowy. Dla żadnej ze stron.

Ewa

95. Data: 2008-09-16 20:19:41

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 16 Sep 2008 22:12:30 +0200, Ghost napisał(a):

> Przeciez nikt nie mowi, ze ma z nim zaczac pic.

I nikt nie mówi, że tak stać się nie może - na zasadzie jak nie ty mnie, no
to ja ciebie "uratuję" :-(
A poza tym wspólne bagno w moim pojęciu to raczej chory związek...

> "jak nie chce nie pakuj sie w to"

No to wtedy czepisz się chrześcijaństwa ;-P

96. Data: 2008-09-16 20:25:03

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 16 Sep 2008 15:17:32 -0500, Himera napisał(a):

> Eh, zeby od razu pilnowac.
> Chlopak sie zatracil, sama osobiscie nie wiem co bym zrobila jakby tak moj
> sie zachowal, moze bym zaproponowala otwarty zwiazek ? ;)))

Otwarty to to samo, co won?
;-P

97. Data: 2008-09-16 21:08:52

Od: "KAria" <k...@N...CHCE.SPAMU.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Niech się zatraca bezpamiętnie w moich ramionach a nie cudzych

98. Data: 2008-09-16 21:49:27

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KAria" napisał:

> Niech się zatraca bezpamiętnie w moich ramionach a nie cudzych

A Ty jesteś chętna i kusząca na codzień?

--
Pozdrawiam - Aicha

99. Data: 2008-09-16 21:52:56

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał:

> Otwarty to to samo, co won?
> ;-P

Otwarty ma sens tylko wtedy, gdy limes dąży do nieskończoności
wyłącznie po jednej stronie ;P (przynajmniej tak twierdził Dario Fo we
wczorajszym teatrze)

--
Pozdrawiam - Aicha

100. Data: 2008-09-16 21:56:08

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 16 Sep 2008 23:49:27 +0200, Aicha napisał(a):

> A Ty jesteś chętna i kusząca na codzień?

Ty ale mądre pytania zadajesz. Fakt.
--
[...]

Ksi?dz doznał wniebowst?pienia na oczach tysięcy widzów..
A jednak się...
S.
Czy to solipsyzm ?
Róbta co chceta ?