czy to normalne, czy to już zdrada?

1. Data: 2008-09-15 13:02:07

Temat: czy to normalne, czy to już zdrada?
Od: "KAria" <k...@N...CHCE.SPAMU.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Był na imprezie z bratową i kolegą, poznał koleżankę bratowej, młodą mężatkę
z dzieckiem...
Alkohol, alkohol, tańce...po 3 godzinach wyszedł i zadzwonił prawie z
płaczem, że zrobił coś strasznego....pytam, co?
"Tańczyłem z nią i całowałem ją, nie mogłem jej odmówić, bo była chętna i
ładna. Uciekłem stamtąd, chcę żebyś do mnie przyjechała jestem strasznie
pijany..."

2. Data: 2008-09-15 13:21:10

Temat: Re: czy to normalne, czy to już zdrada?
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szacuje się, że ok. partnerzy w ok. 20% małżeństw w PL są sobie
wzajemnie wierni.
Z tego wynika, że to nie było normalne.

Jak to potraktować, to już powinnaś chyba sama zdecydować.

W podobnej sytuacji nie potraktowałbym czegos takiego jako zdrady.

--
CB

Użytkownik "KAria" <k...@N...CHCE.SPAMU.gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:galmca$sgk$1@news.task.gda.pl...

3. Data: 2008-09-15 13:21:47

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szacuje się, że partnerzy w ok. 20% małżeństw w PL są sobie

4. Data: 2008-09-15 13:46:11

Od: "Don Gavreone" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> "Tańczyłem z nią i całowałem ją, nie mogłem jej odmówić, bo była
> chętna i ładna. Uciekłem stamtąd, chcę żebyś do mnie przyjechała

"nie mogłem odmówić" - rozumiem, że go złamała

:"bo była chętna i ładna" - a nie, tylko wyglądała na dostępną a przy tym
atrakcyjnie dostępną

"uciekłem stamtąd" - normalnie Odyseusz kuszony przez syrenę :D

"chcę, żebyś do mnie przyjechała" - za-o-piekuj się mnąąąą ! (bo normalny
powrót taksówką do żony byłby przecież zbyt zwyczajny, trudniej byłoby
wytłumaczyć słabość - skoro "uciekłem" i "chcę, żebyś do mnie przyjechała"
to znaczy, że stało się coś niesłychanego, kontakt z boginią fatale
niemalże - no i jesteś dla mnie tak ważna, jesteś jedynym zbawieniem)

słabość wcielona - może to seksistowskie, ale odbieram to jako zachowanie
bardziej kobiece, niż męskie

don

5. Data: 2008-09-15 13:57:56

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

A jak w takiej sytuacji powinno wyglądać bardziej męskie niż kobiece
zachowanie?

--
CB

6. Data: 2008-09-15 14:04:58

Od: "Don Gavreone" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

cbnet<c...@n...pl>

> A jak w takiej sytuacji powinno wyglądać bardziej męskie niż kobiece
> zachowanie?

Według mnie na nieuleganiu pokusie (granicą powinien być wspólny taniec -
całowanie już zdecydowanie poza granicą).
A jeżeli już się jednak uległo pokusie, to przynajmniej wypadałoby nie robić
z siebie sierotki.

Oczywiście dopuszczam możliwość, że rzeczony to istota choć męska to
niezwykle wrażliwa i jego reakcja w rozmowie z żoną była wyłącznie wyrazem
głębokiej skruchy, wyrzutów sumienia i miłości do niej, ale to byłaby co
najwyżej i tak wybiórcza czasowo wrażliwość, czyli jednak nie wrażliwość
jako trwała cecha osobowości.

Don

7. Data: 2008-09-15 14:07:59

Od: "KAria" <k...@N...CHCE.SPAMU.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dodam tylko, że napisałam, że całował mężatkę ja nie jestem jego żoną.
Nie jesteśmy małżeństwem.

8. Data: 2008-09-15 14:12:04

Od: "Don Gavreone" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

> Dodam tylko, że napisałam, że całował mężatkę ja nie jestem jego żoną.
> Nie jesteśmy małżeństwem.

A to według mnie może zmieniać postać rzeczy, ale zwykle nie zmienia:

Długo jesteście ze sobą? Mieszkacie razem? Chcecie być ze sobą w
przyszłości?

Don

9. Data: 2008-09-15 14:21:18

Od: "KAria" <k...@N...CHCE.SPAMU.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie, nie mieszkamy ze sobą, widujemy się prawie codziennie od 16 miesięcy.
Nie możemy bez siebie żyć, ale też nie jest to wielka miłość...jak
stwierdził, jest przywiazany do mnie jak pies...
Ja powinnam odejść. Mówi otwarcie, że jest alkoholikiem. Jednak co planujemy
się rozstać, to zawsze kończy się powrotem już następnego dnia.

10. Data: 2008-09-15 14:24:19

Od: "KAria" <k...@N...CHCE.SPAMU.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sama nie potrafie zerwać tej więzi...potrzebuje bodźca, więc może zdrada
skłoni mnie do odejścia.

> [...]
>
> A to według mnie może zmieniać postać rzeczy, ale zwykle nie zmienia:
>
> Długo jesteście ze sobą? Mieszkacie razem? Chcecie być ze sobą w

Ksi?dz doznał wniebowst?pienia na oczach tysięcy widzów..
A jednak się...
S.
Czy to solipsyzm ?
Róbta co chceta ?