virtual a real

1. Data: 2008-09-15 14:41:08

Temat: virtual a real
Od: "Sakujami" <s...@n...gmail.to> szukaj wiadomości tego autora

http://www.youtube.com/watch?v=25ggLQJiqVs
Nocnym pociągiem aż do końca świata - Myslovitz

Komputera szmer i ekranu blask
Tu realny świat nie ma żadnych szans
Czy to dziki seks, czy to w piłkę gra
Tutaj przecież ma dużo lepszy smak niż tam

W internecie flirt, hasło "Biały miś"
Bez wysiłku tak możesz być kim chcesz
Biały proszek dziś znów pomoże żyć
Nie ma jutra i nie będzie jutro też

Lecz czasem dziwny głos
Przed siebie każe biec
I na powietrze wyjść
Gdy pada deszcz
Przed siebie ciągle biec
Do ostatniego tchu
Nie wracaj nigdy już!

Wciąż w gadżetów stos zmieniasz życie swe
Powiedz teraz co chciałbyś zrobić z nim
Gdy zamienisz już rzeczywistość w sen
Nie odnajdziesz się, nie znajdzie ciebie nikt

Lecz czasem dziwny głos
Przed siebie każe biec
I na powietrze wyjść
Gdy pada deszcz
Przed siebie ciągle biec
Do ostatniego tchu
Nie wracaj nigdy już!

I czasem jakiś głos
Przed siebie każe biec
I na powietrze wyjść
Gdy pada deszcz
Przed siebie ciągle biec
Aż do utraty tchu
Nie wracaj nigdy tu!

2. Data: 2008-09-20 13:00:11

Temat: Re: virtual a real
Od: "Sakujami" <s...@n...gmail.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sakujami" <s...@n...gmail.to> napisał w wiadomości
> I na powietrze wyjść
> Gdy pada deszcz

Siedzenie przed komputerem (a głównie przed internetem) i pisanie np. na
grupie pl.sci.psychologia to wirtual, chodzenie po domu, spojrzenie w
telewizor i gotowanie wody na herbatę to bardziej real, bardziej jeszcze
realną rzeczą jest dzisiejsza piękna deszczowa jesień na dworze.

3. Data: 2008-09-20 18:00:43

Od: Relpp <n...@m...px> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 20.09.2008 Sakujami <s...@n...gmail.to> napisał/a:

> [...]
> telewizor i gotowanie wody na herbatę to bardziej real, bardziej jeszcze
> realną rzeczą jest dzisiejsza piękna deszczowa jesień na dworze.

A czym się różni ten wirtual od reala? Rozmowa telefoniczna to wirtual
czy real?
--
Relpp

4. Data: 2008-09-20 18:02:36

Od: "Sakujami" <s...@n...gmail.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Relpp" <n...@m...px> napisał w wiadomości
> A czym się różni ten wirtual od reala? Rozmowa telefoniczna to wirtual
> czy real?

Rozmowa w cztery oczy to real, przez telefon mnie ale przez internet to
całkiem wirtual

5. Data: 2008-09-20 22:09:28

Od: Relpp <n...@m...px> szukaj wiadomości tego autora

> Rozmowa w cztery oczy to real, przez telefon mnie ale przez internet to
> całkiem wirtual

Proponuję zwyzywać znajomego przez internet a później spotkać się z nim w
cztery oczy.
--
Relpp

6. Data: 2008-09-21 12:09:29

Od: "Sakujami" <s...@n...gmail.to> szukaj wiadomości tego autora

> Proponuję zwyzywać znajomego przez internet a później spotkać się z nim w
> cztery oczy.

Można spostrzec że w internecie inaczej się rozmawia niż w Realu.

7. Data: 2008-09-21 14:19:49

Od: Relpp <n...@m...px> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 21.09.2008 Sakujami <s...@n...gmail.to> napisał/a:

> Można spostrzec że w internecie inaczej się rozmawia niż w Realu.

Można spostrzec że rozmawiając przez telefon rozmawia się inaczej niż w
cztery oczy.
--
Relpp

8. Data: 2008-09-21 14:30:00

Od: "Sakujami" <s...@n...gmail.to> szukaj wiadomości tego autora

> Można spostrzec że rozmawiając przez telefon rozmawia się inaczej niż w
> cztery oczy.

Różnica przez telefon nie jest taka duża jak w necie, gdzie mówi się na "ty"
zmiast "pan", czy też na internetowych randkach.

9. Data: 2008-09-21 14:48:50

Od: Relpp <n...@m...px> szukaj wiadomości tego autora

> Różnica przez telefon nie jest taka duża jak w necie, gdzie mówi się na "ty"
> zmiast "pan", czy też na internetowych randkach.

I mówienie ty zamiast pan sprawia że wszytko staje się wirtualne?
--
Relpp

10. Data: 2008-09-21 16:17:02

Od: "Sakujami" <s...@n...gmail.to> szukaj wiadomości tego autora

> I mówienie ty zamiast pan sprawia że wszytko staje się wirtualne?

Siedzę przy komputerze, w Outlooku pokazują się wpisy jakies nicki wraz z
tekstami, to świat wirtualny podobnie jak strzelanka w rodzaju Quake (nie
wiem w co się obecnie gra)
Natomiast w relanym świecie mamy deszczową jesień.

czy to normalne, czy to już zdrada?
Ksi?dz doznał wniebowst?pienia na oczach tysięcy widzów..
A jednak się...
S.
Czy to solipsyzm ?