czy to normalne, czy to już zdrada?

101. Data: 2008-09-16 21:56:48

Temat: Re: czy to normalne, czy to już zdrada?
Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KAria" napisał:

> pojawia sie kolejny problem...musiałby w takiej klinice uzależnień
> trafić na bardzo inteligentną osobą, inaczej będzie atakował
> (oczywiście sam wie najwiętej o uzależnieniu).
> I gdzie tu szukać takiej...

Heh. DDA nie jesteś, skoro tak twierdzisz, ale współuzależniona jesteś
z pewnością.

--
Pozdrawiam - Aicha

102. Data: 2008-09-16 22:23:24

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cbnet" napisał:

> Zdaje się, że udało ci się "strzelić w 10-kę".
> Intuicja, dedukcja czy uczulenie?

Autopsja, niestety.

103. Data: 2008-09-16 22:23:39

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

w wiadomości news:gapab6$nqv$1@atlantis.news.neostrada.pl:

104. Data: 2008-09-16 22:23:50

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ty ale mądre pytania zadajesz. Fakt.

My to wiemy - od urodzenia i korzystamy z tej wiedzy - stosownie do wieku.
Popatrzyć się też można - jak nic innego nie pozo_staje...

105. Data: 2008-09-16 22:28:12

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 17 Sep 2008 00:23:50 +0200, Prawusek napisał(a):

> My to wiemy

My - mężczyźni?
Czy my - panowie (kobiet)?
Czy my - ofiary (kobiet)?
;-PPP

--
"(...)Zewszad rozlegaly sie surowe upomnienia:Jestes niczym,zapomnij o
sobie,zyj innymi!Gdym moje Ja po raz czwarty napisal,poczulem sie jak

106. Data: 2008-09-16 22:28:32

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Prawusek" napisał:

> My to wiemy - od urodzenia i korzystamy z tej wiedzy - stosownie
> do wieku.

Ja też "już" to wiem. W końcu to jedna z niewielu przyjemności na tym
łez padole :)

> Popatrzyć się też można - jak nic innego nie pozo_staje...

Jeśli oczy są sprzężone z czymś więcej niż tylko hydrauliką, to nie
mam nic naprzeciw ;)

--
Pozdrawiam - Aicha

107. Data: 2008-09-16 22:31:54

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Takie odniosłem wrażenie.

Ale daje się to też wydedukować, jak się już zobaczy tę twoją uwagę.

--
CB

"Aicha" <b...@t...ja> napisał(-a)
w wiadomości news:gapbt4$rd2$1@atlantis.news.neostrada.pl:

108. Data: 2008-09-16 22:32:11

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 17 Sep 2008 00:28:32 +0200, Aicha napisał(a):

> Jeśli oczy są sprzężone z czymś więcej niż tylko hydrauliką, to nie
> mam nic naprzeciw ;)

:-DDD

109. Data: 2008-09-16 23:05:36

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> My - mężczyźni?
> Czy my - panowie (kobiet)?
> Czy my - ofiary (kobiet)?
> ;-PPP

Wszystkiego po trochu - zależnie od sytuacji i humoru kobiety... Oraz od
upływu czasu...

110. Data: 2008-09-17 06:34:08

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Takie odniosłem wrażenie.
>
> Ale daje się to też wydedukować, jak się już zobaczy tę twoją uwagę.

Jezusie, alez belkot...

Ksi?dz doznał wniebowst?pienia na oczach tysięcy widzów..
A jednak się...
S.
Czy to solipsyzm ?
Róbta co chceta ?