czy zna ktos takie ciasto?

1. Data: 2004-09-27 14:28:39

Temat: czy zna ktos takie ciasto?
Od: "Gosia" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nazywa się succetarta - szwedzkie ciasto migdałowe. Od dawna szukam
przepisu, ale, niestety nie znajduję :(
Takie ciasto jadłam w kawiarni i baaardzo mi smakowało. Moze ta nazwa jest
jakas trefna skoro nie mogę nigdzie znaleźć??

Będę wdzięczna za pomoc
Pozdrawiam
Gosia

1. Data: 2004-09-27 18:11:50

Temat: Re: czy zna ktos takie ciasto?
Od: "Luiza" <d...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

jedyne ciasto o podobnej nazwie ktore podala mi znajoma ze szwecji brzmialo
: sockertarta, ale jest to nic innego jak ciasto biszkoptowe, podala mi
jednak przepis na ciasto migdalowe moze ci zasmakuje
ciasto Tosca
Składniki:

Spod

100-150 gr masla lub margaryny

2 jaja

1 ? dl cukru

2 dl maki pszennej

? łyżeczki proszku do pieczenia

? mleka

Glazura

75 gram margaryny lub masla

? dl cukru

1 ? lyzki maki pszennej

1 ? lyzki mleka

Ok. 35 gramow płatków migdałów

Sposób przyrządzenia

Spod:

1 nasmarowac tortownice

2 roztopic maslo/margaryne i ostudzic

3 wymiksowac jaja i cukier

4 dodac make wymieszana z proszkiem do pieczenia

5 dodac rozpuszczona margaryne/maslo i wymieszac wszystko

6 wlac ciasto do tortownicy i piec 20 minut w nagrzanym piekarniku (175
stopni) w dolnej czesci pieca

Glazura:

1 wymieszac wszystkie składniki na glazure w rondelku i podgrzac ciagle
mieszając żeby się nie przypalilo, nie gotowac!

2 wylac glazure na upieczony spod i wszystko razem piec 15 minut lub dopóki
ciasto nabierze koloru

1dl = 100ml

smacznego
--
pozdrawiam Luiza
gg:1010560

1. Data: 2004-09-27 18:16:37

Od: "Luiza" <d...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

przepraszam podaje jeszcze raz jakis chochlik sie wtracil

Ciasto Tosca

Spod
100-150 gr masla lub margaryny
2 jaja

[...]