czym myjecie podłogi z paneli?

21. Data: 2011-01-21 19:12:16

Temat: Re: czym myjecie podłogi z paneli?
Od: ahimsa <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-21 20:02, Ikselka pisze:

> 3333-)

znaczy, nie wierzysz? :)

--
pzdr
ahimsa

22. Data: 2011-01-21 19:21:34

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> 3333-)

Dlatego w czasach zarazy pito wodę z dzbanów z zanurzonymi monetami
srebrnymi, a obecnie używa się srebra koloidalnego przy leczeniu ran nie
poddających się nawet najnowszym antybiotykom.
Pferdek Cię ucieszył?

23. Data: 2011-01-21 19:54:43

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 21 Jan 2011 20:12:16 +0100, ahimsa napisał(a):

> znaczy, nie wierzysz? :)

Nie wierzę że jest tam użyte srebro KOLOIDALNE i że w ogóle jakieś.
Po prostu :-)

24. Data: 2011-01-21 20:04:36

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wierzę że jest tam użyte srebro KOLOIDALNE i że w ogóle jakieś.
> Po prostu :-)

Jaka forma srebra w emulsji nie wiem, a koloidalne w aptekach...
Zła, że zdekonspirowana?

25. Data: 2011-01-21 20:17:19

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 21 Jan 2011 21:04:36 +0100, Panslavista napisał(a):

> Jaka forma srebra w emulsji nie wiem, a koloidalne w aptekach...

Tylko koloidalne działa.
Moze i jest tam jakieś srebro - wystarczy, że ktoryś ze związków jest
obecny i już można napisac na etykiecie "zawiera srebro" 3-)

> Zła, że zdekonspirowana?

Że kto "zdekonspirowany" i w związku z czym?

26. Data: 2011-01-21 21:16:12

Od: "kika" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

?

Użytkownik "Theli" napisał w wiadomości grup

W dniu 2011-01-20 21:11, Ikselka pisze:

> Tylko odwieczna szczotka do zamiatania owinięta dobrze wyżętą ścierką. I
> nie za często. Paneli nie wolno myć wodą, a jesli już, to kontakt z wodą
> ma
> być jak najmniejszy (czyt. jak najkrótszy). Żaden mop tego warunku nie
> spełni, tylko mocno wyżęta ścierka na szczotce - żeby uniknąć "zasuwania
> na
> kolanach".

Płaski mop jak najbardziej taki warunek spełni, a jest o wiele
wygodniejszy w użyciu od szmaty motanej na kiju. Choć zasada w sumie ta
sama.

Płaski mop tylko rozmazuje bród, nic nie czyści.
To najgorsze co może być do mycia podłóg.

27. Data: 2011-01-21 22:33:46

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 21 Jan 2011 22:16:12 +0100, kika napisał(a):

> Płaski mop tylko rozmazuje bród, nic nie czyści.
> To najgorsze co może być do mycia podłóg.

Dokładnie tak myślę. Może tylko co do samego "brodu" - niekoniecznie ;-P

28. Data: 2011-01-22 07:40:40

Od: "bulka paryska" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ahimsa" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
inny?
> dzisiaj usłyszałam, że jest taki płaski mop z rzepem, którego się odkleja
> od kija, pierze w rękach i wyciska. nawet nie wiem, jakiej firmy to cudo i
> czy daje radę.
------------
Vileda Ultramax, ok 70 zl, mam
bardzo dobry
bp (nic z tego nie mam, zastrzegam ;) )

29. Data: 2011-01-22 09:18:10

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Ale skad - musi być tylko odpowiednio duża, a nie jakaś chustka do nosa.
> Wykorzystuję duże stare ręczniki i obwiązuję nimi szczotkę "na ósemkę",
> czasem dodatkowo stosując sznurek.

Dawno temu porzuciłam takie wynalazki. Po pierwsze - zostawiają smugi, po
drugie są zbyt mokre, zwłaszcza do paneli. Faktycznie, zawijanie szmat i
motanie ich sznurkiem to superwygodna sprawa:->. Takiego ustrojstwa używam
tylko do mycia boazerii w korytarzu, bo inaczej się nie da, ze wzgledu na
wysokość.
J.

30. Data: 2011-01-22 12:44:15

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 22 Jan 2011 10:18:10 +0100, krys napisał(a):

> Dawno temu porzuciłam takie wynalazki. Po pierwsze - zostawiają smugi,

Kwestia umiejętności :-)

> po
> drugie są zbyt mokre, zwłaszcza do paneli.

Można odwirować w pralce.

ciekawa świetlówka do plafonu
klamka/nieklamka
Jaki budzik DCF?