świetlówki philips z allegro

1. Data: 2011-01-17 17:24:40

Temat: świetlówki philips z allegro
Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

mam dylemat, niby w sklepie po 15zł takie same philips
a tu po 3zł, zakładam że te z allegro bez gwarancji

gdzieś jeszcze jest chaczyk?
odpady z produkcji?
wadliwe?

http://allegro.pl/listing.php/search?category=68678&
string=philips%2A&price_from=&price_to=5&postcode_en
abled=0&state=0&distance=1&postcode=&city=&buy=0&lis
ting=0&listing_sel=2&listing_interval=7&view=gtext&o
rder=p&clear_cookie=0&change_view=Poka%C5%BC

2. Data: 2011-01-17 17:45:26

Temat: Re: świetlówki philips z allegro
Od: neoniusz <n...@j...org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11-01-17 18:24, zlotowinfo pisze:
> gdzieś jeszcze jest chaczyk?

haczyk?
Ja kupilem ponad rok temu chyba za 4zl. Wlasnie takie Philipsy. Wybralem
takie, gdzie byl odbior osobisty i dziala - jak jak pisze - ponad rok
bez problemu ;)

3. Data: 2011-01-17 19:18:39

Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org> napisał w wiadomości

> [...]
> takie, gdzie byl odbior osobisty i dziala - jak jak pisze - ponad rok bez

ale skad ta roznica ceny?
dzwoniłem do philipsa no i jakieś katalogi mi wyślą
no trudno skoro nie potrafią normalnie podać jakichś cen

4. Data: 2011-01-17 19:43:31

Od: neoniusz <n...@j...org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11-01-17 20:18, zlotowinfo pisze:

> ale skad ta roznica ceny?

Nie mam pojecia. Bylo tanio, to kupilem i nie dociekalem ;) Wazne ze
dzialaja i swieca OK - a swieca sporo.

5. Data: 2011-01-17 19:45:24

Od: wolim <n...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-17 18:45, neoniusz pisze:

> haczyk?
> Ja kupilem ponad rok temu chyba za 4zl. Wlasnie takie Philipsy. Wybralem
> takie, gdzie byl odbior osobisty i dziala - jak jak pisze - ponad rok
> bez problemu ;)

Potwierdzam. Kupilem tez te philipsy hurtowo (jakies 30 sztuk). Ponad
rok nie wymieniłem ani jednej - jedna kiedys caly dzien nie swiecila,
ale po jakims czasie sama sie naprawila :)

Pozdry,
MW

6. Data: 2011-01-17 21:31:11

Od: Olo <w...@j...cy> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-17 18:24, zlotowinfo pisze:
> [...]
ting=0&listing_sel=2&listing_interval=7&view=gtext&o
rder=p&clear_cookie=0&change_view=Poka%C5%BC

Haczyka pewnie nie ma, bo to są nowe dobre, a na dodatek jeszcze pewnie
wyprodukowane w polam piła, przepraszam philips piła. A dlaczego tak
tanie, bo nie wykluczone ze przyjechały z UK tam jeszcze, zanim dotarli
Polacy można je było kupić w takiej cenie, że wychodziło na nasze ok 2,5
zł (śmieszne nie), bo był tam swego rodzaju program promocji
energooszczędnych źródeł światła i takie żarówki były dotowane przez
tamtejsze firmy energetyczne (ciekawe jak im się to opłaciło). Teraz
program już się skończył ale i tak opłaca się przywieść z UK świetlówki
bo są dużo tańsze niż u nas.
My Polacy jesteśmy narodem kombinatorów i po co wysyłać kasę do PL,
skoro możesz wysłać kasę rodzinie i jeszcze na tym zarobić (a nie jak
przez bank, gdzie cię oskubią) a robisz to tak: kupujesz kilka pudeł
energooszczędnych żarówek wysyłasz do PL(może być rejsowym autobusem),
tu rodzina opycha na aukcjach i nie dość, że kasa dociera do PL to
jeszcze z tego interesu zostaje trochę grosza na +, oczywiście po
odliczeniu wszystkich kosztów.
A tak na marginesie zgadnij gdzie w europie jest największa fabryka
energooszczędnych żarówek?, dla ułatwienia dodam że w PL.

Olo
Mój adres zakodowany ROT13.

7. Data: 2011-01-17 22:12:03

Od: " 666" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdzieś tą rtęć trzeba emitować i środowisko oraz ludzi zatruwać, prawda??

-----

8. Data: 2011-01-17 23:47:01

Od: BartekK <s...@N...org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-17 20:18, zlotowinfo pisze:
> Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org> napisał w wiadomości

> ale skad ta roznica ceny?
Bo w bardziej europejskich krajach takie lampki dają za darmo. Dostać je
można np od "zakładu energetycznego" przy płaceniu rachunku, albo przy
innych social-eventach. W ramach promowania ekologii itd. Widziałem
polaków sciągających po znajomych wszystkich właśnie papierki od
potwierdzenia opłacenia prądu za kwartał (czy jakoś tak, że się
zapłaciło za dłuższy okres niż trzeba) i biegiem po odbiór całego
kartonu świetlówek... a potem pewnie do PL i na allegro.

--
| Bartlomiej Kuzniewski
173

9. Data: 2011-01-18 12:10:30

Od: "Jackare" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BartekK" <s...@N...org> napisał w wiadomości
> [...]
>zapłaciło za dłuższy okres niż trzeba) i biegiem po odbiór całego kartonu
>świetlówek... a potem pewnie do PL i na allegro.

Taaa. I robią deal życia po 4 zł/szt

10. Data: 2011-01-18 22:26:21

Od: BartekK <s...@N...org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-18 13:10, Jackare pisze:
> Użytkownik "BartekK" <s...@N...org> napisał w wiadomości
>>
> Taaa. I robią deal życia po 4 zł/szt
W kartonie około 120 ~ 140szt (na oko, wiem że więcej niż 100, karton
"jak po telewizorze crt". Po 4zł sprzedane, czyli około 500zł zysku
wprost. Ja bym to pierdzielił, bo nie warte gdy podzielone na ileś
wysyłek na allegro, biegania na pocztę, zwrotów i uszkodzonych paczek..
ale niektórzy sprzedają smycze do komórek na allegro i żyją...

--
| Bartlomiej Kuzniewski
173

Zalało mi piwnicę Jaka pompa?
pralko suszarka
soziales arbeiten im ausland , studentenjobs ausland , jobs und praktika im ausland arbeitsagentur , arbeiten im ausland gastronomie , Tischler Tischlerin , leben und arbeiten im ausland , arbeiten im europaeischen ausland , jobvermittlung , Marke
4 pokoj
Dedra Pansam - opinie o firmie