Re: świetlówki philips z allegro

From: Olo <w...@j...cy>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: świetlówki philips z allegro
Date: Mon, 17 Jan 2011 22:31:11 +0100

W dniu 2011-01-17 18:24, zlotowinfo pisze:
> mam dylemat, niby w sklepie po 15zł takie same philips
> a tu po 3zł, zakładam że te z allegro bez gwarancji
>
> gdzieś jeszcze jest chaczyk?
> odpady z produkcji?
> wadliwe?
>
> http://allegro.pl/listing.php/search?category=68678&
string=philips%2A&price_from=&price_to=5&postcode_en
abled=0&state=0&distance=1&postcode=&city=&buy=0&lis
ting=0&listing_sel=2&listing_interval=7&view=gtext&o
rder=p&clear_cookie=0&change_view=Poka%C5%BC

Haczyka pewnie nie ma, bo to są nowe dobre, a na dodatek jeszcze pewnie
wyprodukowane w polam piła, przepraszam philips piła. A dlaczego tak
tanie, bo nie wykluczone ze przyjechały z UK tam jeszcze, zanim dotarli
Polacy można je było kupić w takiej cenie, że wychodziło na nasze ok 2,5
zł (śmieszne nie), bo był tam swego rodzaju program promocji
energooszczędnych źródeł światła i takie żarówki były dotowane przez
tamtejsze firmy energetyczne (ciekawe jak im się to opłaciło). Teraz
program już się skończył ale i tak opłaca się przywieść z UK świetlówki
bo są dużo tańsze niż u nas.
My Polacy jesteśmy narodem kombinatorów i po co wysyłać kasę do PL,
skoro możesz wysłać kasę rodzinie i jeszcze na tym zarobić (a nie jak
przez bank, gdzie cię oskubią) a robisz to tak: kupujesz kilka pudeł
energooszczędnych żarówek wysyłasz do PL(może być rejsowym autobusem),
tu rodzina opycha na aukcjach i nie dość, że kasa dociera do PL to
jeszcze z tego interesu zostaje trochę grosza na +, oczywiście po
odliczeniu wszystkich kosztów.
A tak na marginesie zgadnij gdzie w europie jest największa fabryka
energooszczędnych żarówek?, dla ułatwienia dodam że w PL.

Olo
Mój adres zakodowany ROT13.