pralko suszarka

1. Data: 2011-01-16 14:30:58

Temat: pralko suszarka
Od: GS <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Wiem już z opinii praktyków iz lepiej mieć oddzielnie pralkę i suszarkę.
Ale takiego rozwiązania nie mam jak u siebie zastosować. Pomyślałem więc
o pralko-suszarce akceptując kompromis.
Rodzi się pytanie - jaka marka i/lub model do ceny 3000zł wart jest
zainteresowania się a których raczej unikać?

pzdr
GS

2. Data: 2011-01-16 21:05:25

Temat: Re: pralko suszarka
Od: Olo <w...@j...cy> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-16 15:30, GS pisze:

> Rodzi się pytanie - jaka marka i/lub model do ceny 3000zł wart jest
> zainteresowania się a których raczej unikać?
>
> pzdr
> GS

Generalnie żaden, cena nie gra roli. Jak coś jest do wszystkiego, to
jest do niczego. Cokolwiek nie kupisz wcześniej czy później nie będziesz
z tego zadowolony bo albo będzie źle prała albo słabo suszyła. A do tego
takie 2 w 1 ma tą wadę, że zawsze przed suszeniem będziesz musiał wyjąć
co najmniej połowę tego co wcześniej się uprało, bo się nie wysuszy.
Lepiej zainwestuj w dobrą i trwałą pralkę taka co mocno wiruje i będzie
działa klika lat dłużej niż okres gwarancji. Będziesz z tego o wiele
bardziej zadowolony.
Olo
Mój adres zakodowany ROT13.

3. Data: 2011-01-17 07:21:31

Od: GS <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Olo napisał:

> [...]
> Lepiej zainwestuj w dobrą i trwałą pralkę taka co mocno wiruje i będzie
> działa klika lat dłużej niż okres gwarancji. Będziesz z tego o wiele

OK - to iż idę na kompromis to już wiem. Pytam z kim warto iść. Piszesz
chyba teoretycznie o tym posługując się ogólnikami typu "Jak coś jest do
wszystkiego, to jest do niczego" Wiem o tym że często połowa prania musi
zostać wyjęta, że ma niej funkcji niż sama pralka i sama suszarka. Wiem
to - poszukuje informacji jaki producent robi produkty o nazwie
"pralko-suszarka" które robią swoją kompromisową robotę dobrze (jak na
kompromis).

pzdr
GS

4. Data: 2011-01-17 07:45:55

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"GS" <g...@g...pl> wrote in message

> [...]
> to - poszukuje informacji jaki producent robi produkty o nazwie
> "pralko-suszarka" które robią swoją kompromisową robotę dobrze (jak na

Są suszarki stawiane na pralkach, czyli wystarczy miejsce dla Cyganki
znaleźć.Moja pracowała bardzo dobrze do czasu, gdy zaczęli ją "nawiedzać"
wizytanci z UBekistanu, pod naszą nieobecność w domu...

5. Data: 2011-01-17 17:40:14

Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> szukaj wiadomości tego autora

Jest taka różnica. Posiadacze pralkosuszarek nie używają ich do suszenia.
Posiadacze suszarek używają je do suszenia.
Co wybierasz?
Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

6. Data: 2011-01-17 17:44:43

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 17 Jan 2011 18:40:14 +0100, Jan Werbinski napisał(a):

> Jest taka różnica. Posiadacze pralkosuszarek nie używają ich do suszenia.
> Posiadacze suszarek używają je do suszenia.

Dokładnie.

7. Data: 2011-01-17 17:57:53

Od: GS <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jan Werbinski napisał:
> Jest taka różnica. Posiadacze pralkosuszarek nie używają ich do
> suszenia. Posiadacze suszarek używają je do suszenia.
> Co wybierasz?

Czy czytałeś moje pytanie?
masz suszarkę jak rozumiem
skąd wiesz że posiadacze pralkosuszarek nie używają?

pzdr
GS

8. Data: 2011-01-17 18:07:24

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dokładnie.

Nieprawda.

9. Data: 2011-01-17 18:10:05

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 17 Jan 2011 18:57:53 +0100, GS napisał(a):

> Czy czytałeś moje pytanie?
> masz suszarkę jak rozumiem
> skąd wiesz że posiadacze pralkosuszarek nie używają?

Ja wiem, bo sama nie używam. Dużo piorę, a wysuszenie w tym samym
urządzeniu tego, co upiorę, zajmowałoby cały pozostały czas. Pełny wsad
pralki nie jest równoważny z wsadem do suszenia - trzeba go dzielić.
Musiałabym ciągle dozorować urządzenie i manewrowac przy wkłądaniu i
wyjmowaniu. Zatem suszę tradycyjnie, dobrze ze mam gdzie. Nieługo wymienię
pralkosuszarkę, ale na pewno na osobne pralkę i suszarkę. Nigdy więcej
dwóch w jednym.
W dodatku po naprawie pralki moja suszarka w ogole przestała grzać. Obraca,
dmucha, pobiera zimną wodę, ale nie grzeje. Chromolę to, bo i tak jej nie
mogłam używac.

10. Data: 2011-01-17 18:16:02

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 17 Jan 2011 19:07:24 +0100, Panslavista napisał(a):

> Nieprawda.

Jak upierzesz 3 kg rzeczy na tydzień, to moze i nieprawda. Ja samej
poscieli i ręczników mam tygodniowo parę kompletów do wyprania i wysuszenia
- przyjeżdżają dzieci, goście, za każdym razem daję każdemu świeży komplet
pościeli, nie trzymam używanej do ich następnego przyjazdu.
A zwykłego prania tez full, nawet przy 2 osobach w domu - ścierki w kuchni
zmieniam prawie codziennie kilka, bielizna osobista codziennie, ręczniki (1
wielki i 2 średnie na osobę) raz w tygodniu, różnych "dupereli" innych
pełno, typu ręcznik na podłodze przy kabinie prysznicowej, ręczniki do rąk
z ubikacji, bluzeczki, podkoszulki...
Kiedy miałabym to wszystko suszyć w suszarce? - wieszam w suszarni i sobie
wisi do skutku, dobrze ze mam sporo na zmianę.

soziales arbeiten im ausland , studentenjobs ausland , jobs und praktika im ausland arbeitsagentur , arbeiten im ausland gastronomie , Tischler Tischlerin , leben und arbeiten im ausland , arbeiten im europaeischen ausland , jobvermittlung , Marke
4 pokoj
Dedra Pansam - opinie o firmie
Jaki stolik?
Discount Timberland boots men's women's www.shoestrade.biz