Co zrobić z "energooszczędną"?

1. Data: 2011-01-17 20:48:02

Temat: Co zrobić z "energooszczędną"?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak w temacie.
Jedyna kupiona. Była jakiś miesiąc, piknęła i koniec. Philips jakiś. Moze
i energooszczędna, ale mojego portfela nie oszczędza. Leży od dłuższego
czasu i czeka na decyzję.
To co z tym badziewiem teraz zrobić? Wyrzucić do zwykłych śmieci, czy
brygadę do unieszkodliwiania toksycznych odpadów wezwać?

2. Data: 2011-01-17 20:56:34

Temat: Re: Co zrobić z "energooszczędną"?
Od: "Mirek" <m...@w...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> To co z tym badziewiem teraz zrobić? Wyrzucić do zwykłych śmieci, czy
> brygadę do unieszkodliwiania toksycznych odpadów wezwać?

Paragon lub fakturę w rękę i migiem do sprzedawcy z reklamacją. Jak zgubiła
paragon lub fakturę to do punktu zbierania elektrośmieci lub do sklepu gdzie
następną nabędzie drogą kupna:-)

3. Data: 2011-01-17 21:22:25

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 17 Jan 2011 21:56:34 +0100, Mirek napisał(a):

> Paragon lub fakturę w rękę i migiem do sprzedawcy z reklamacją.

Oczywiscie, że zgubiła - nie zbiera paragonów od byle giewna, musiałaby
chyba oszaleć, zeby do każdego produktu mieć w domu paragon, zatem i
specjalne pomieszczenie na paragony. Nawet nie pamięta, w którym sklepie
kupiła toto badziewie.

> Jak zgubiła
> paragon lub fakturę to do punktu zbierania elektrośmieci lub do sklepu

Dobre. Jechać kilkanaście km (mieszkam na wsi, 8 km od granic miasta) do
punktu/sklepu z tą jedną byłą żarówką :-///

> gdzie
> następną nabędzie drogą kupna:-)

Ooooo, na pewno następnej nie nabędzie. Ma zapas "zwykłych", do których nie
musi mieć paragonu ani schronu do przechowywania odpadów kiedy się wypalą,
bo tę "superową", "ekologiczną" kupiła przezornie tylko jedną...
Wrzuci do słoika twist, mocno zakręci i da do zwykłych śmieci. Ot i
wszystko.
A liczyła na istnienie jakiegoś consens...ownego sposobu postępowania...

4. Data: 2011-01-17 21:28:17

Temat: Re: Co ?
Od: GS <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ikselka napisał:

> Ooooo, na pewno nast?pnej nie nab?dzie. Ma zapas "zwyk?ych", do kt?rych nie
> musi mie? paragonu ani schronu do przechowywania odpad?w kiedy si? wypal?,
> bo t? "superow?", "ekologiczn?" kupi?a przezornie tylko jedn?...
> Wrzuci do s?oika twist, mocno zakr?ci i da do zwyk?ych ?mieci. Ot i
> wszystko.
> A liczy?a na istnienie jakiego? consens...ownego sposobu post?powania...

Z tym słoikiem to na poważnie piszesz?

pzdr
GS

5. Data: 2011-01-17 21:29:14

Temat: Re: Co zrobiae z "energooszczedn?"?
Od: GS <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

6. Data: 2011-01-17 21:35:27

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 17 Jan 2011 22:29:14 +0100, GS napisał(a):

> Z tym słoikiem to na poważnie piszesz?

Jak najbardziej. Niech się o dalsze losy jego zawartości martwią ci, co
zabronili tradycyjnych żarówek na rzecz tej trucizny. Ja zrobię to, co
mogę.
Bo nie chodzi tu o reklamację zepsutego towaru, tylko o masowe konsekwencje
wprowadzenia na rynek ogromnych ilości potencjalnie trujacej substancji
niemożliwej do zutylizowania/zabezpieczenia w prostych warunkach w domu
przez przeciętnego uzytkownika.
Zasygnalizowałam problem, o którym nikt nie pomyslał.
NIKT normalny nie bedzie jechał ze wsi do miasta z żarówką rtęciową w
kieszeni, aby ją dostarczyć do punktu sprzedaży lub utylizacji...

7. Data: 2011-01-17 21:43:53

Od: GS <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ikselka napisał:
> NIKT normalny nie bedzie jechał ze wsi do miasta z żarówką rtęciową w
> kieszeni, aby ją dostarczyć do punktu sprzedaży lub utylizacji...

A jak z nią na wieś przyjechałaś?

pzdr
GS

8. Data: 2011-01-17 21:44:51

Od: "Mirek" <m...@w...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wszystko.
> A liczyła na istnienie jakiegoś consens...ownego sposobu postępowania...

Niech odda przy okazji następnych zakupów. Ale niech nie wyrzuca do zwykłych
śmieci bo to nie ekologiczne. Następnym razem niech ekologiczne żarówki
wkręca tam gdzie nie nie ma potrzeby ciągłego włączania i wyłączania. Jak ma
lampę nad stołem co ma potrzebę się długo wieczorem świecić to niech tam
wkręca. Jeśli to przedpokój lub łazienka to zwykłe żarnikowe. Bardzo proszę
ekologiczne nie do śnieci ale oddać do byle jakiego sklepu z żarówkami - na
pewno przyjmą.

9. Data: 2011-01-17 21:46:32

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 17 Jan 2011 22:44:51 +0100, Mirek napisał(a):

> [...]
> ekologiczne nie do śnieci ale oddać do byle jakiego sklepu z żarówkami - na

Spróbuję do "bylejakiego". Ale wątpię, czy przyjmą.

10. Data: 2011-01-17 21:59:39

Od: "Mirek" <m...@w...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Spróbuję do "bylejakiego". Ale wątpię, czy przyjmą.

Dziękuję Ikselko!!! Muszą przyjąć. Jak możesz to kupuj energooszczędne i
chowaj paragony za nie. Jeśli używasz te żarówki w miejscach w swoim domu
gdzie swiecą długo (nad stołem, w pokoju gdzie przebywasz wieczorem itp, to
naprawdę masz oszczędności. Nie wkręcaj ich tam gdzie często wyłączasz i
włączasz. Jeszcze raz dziękuję!!! Pozdrawiam!!!

świetlówki philips z allegro
Zalało mi piwnicę Jaka pompa?
pralko suszarka
soziales arbeiten im ausland , studentenjobs ausland , jobs und praktika im ausland arbeitsagentur , arbeiten im ausland gastronomie , Tischler Tischlerin , leben und arbeiten im ausland , arbeiten im europaeischen ausland , jobvermittlung , Marke
4 pokoj