czym rozgniesc spora ilosc orzechow ?

1. Data: 2006-10-17 11:33:57

Temat: czym rozgniesc spora ilosc orzechow ?
Od: "Chesky" <c...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

jak w temacie, w jaki sposob najlatwiej rozgniesc spora
ilosc orzechow ziemnych?
jesli macie jakies doswiadczenia napiszcie.

pozdr.

2. Data: 2006-10-17 12:30:00

Temat: Re: czym rozgniesc spora ilosc orzechow ?
Od: "cherokee" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chesky" <c...@c...com> napisał w wiadomości
> jak w temacie, w jaki sposob najlatwiej rozgniesc spora
> ilosc orzechow ziemnych?
> jesli macie jakies doswiadczenia napiszcie.

Spora tzn. ile? Standardowo zapakować w szmatke, zakręcić i uderzac o kant
stołu. Dobić wałkiem do ciasta:)

podzr

cherokee

3. Data: 2006-10-17 12:32:01

Od: "cherokee" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cherokee" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
> Spora tzn. ile? Standardowo zapakować w szmatke

To oczywiscie, jesli nie masz pod reką malaksera, maszynki do mięsa czy
duzego mozdzieza.

cher.

4. Data: 2006-10-17 13:10:48

Od: Marsjasz <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chesky napisał(a):
> jak w temacie, w jaki sposob najlatwiej rozgniesc spora
> ilosc orzechow ziemnych?
> jesli macie jakies doswiadczenia napiszcie.
>
> pozdr.

ja mam taki blender (magic bullet) rodem z tv shop ale kupiony na
allegro za jakies grosze...
garsc orzechow na raz zgniata w kilkanascie sekund...
mysle ze z kilogramem poradzi sobie w jakies 2 minuty...
ale jaka to jest spora ilosc ???
Mars

5. Data: 2006-10-17 13:23:17

Od: "Hanna Burdon" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

In news:eh2f6n$l1o$1@atlantis.news.tpi.pl, Chesky wrote:
> jak w temacie, w jaki sposob najlatwiej rozgniesc spora
> ilosc orzechow ziemnych?

A, ziemnych. Myślałam, że włoskich, to wtedy Jagienką.

Hania
Beauty is in the behind of the beholder. [Pickles]

6. Data: 2006-10-17 14:38:31

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"cherokee" <n...@n...pl> wrote in message

> Użytkownik "cherokee" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
>
> To oczywiscie, jesli nie masz pod reką malaksera, maszynki do mięsa czy
> duzego mozdzieza.
>
> cher.

Witam!

Akurat wynienione zostały niezbyt do tego przydatne przyrządy, no chyba, że
to ma być własnej roboty masło orzechowe. Do mielenia orzechów na wiórki (a
nie miażdżenia ich) potrzebny jest mlynek lub przystawka do robota o
podobnym bębnie - tarce, jak w tym młynku:
http://www.kulig.com.pl/mlynek_do_orzechow.html

7. Data: 2006-10-17 14:48:19

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message

> [...]
> wiórki (a nie miażdżenia ich) potrzebny jest mlynek lub przystawka do
> robota o podobnym bębnie - tarce, jak w tym młynku:

http://www.gastromedia.pl/index.php?kat=7&podkat=63
http://www.aged.com.pl/leifheit/creative.html
http://www.dworek.jaroslaw.pl/info.php?idprod=grati_
green

8. Data: 2006-10-17 15:19:55

Od: "Chesky" <c...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marsjasz" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> garsc orzechow na raz zgniata w kilkanascie sekund...
> mysle ze z kilogramem poradzi sobie w jakies 2 minuty...

mowa o orzechach ziemnych czyli nie takie miekkie
jak wloskie... da rade taki magic bullet ?

-

9. Data: 2006-10-17 15:20:30

Od: "Chesky" <c...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanna Burdon" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> A, ziemnych. Myślałam, że włoskich, to wtedy Jagienką.

wlasnie, to ziemne wiec troche twardsze niz wloskie..
p.s. co to jest jagienka ?

10. Data: 2006-10-17 15:22:03

Od: BBjk <b...@Q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chesky napisał(a):

> wlasnie, to ziemne wiec troche twardsze niz wloskie..
> p.s. co to jest jagienka ?

Kto, a nie co. Przez J.
Jędrna dziewczyna.
--