czym się różni herbata granulowana od liściastej?

1. Data: 2004-02-13 19:29:56

Temat: czym się różni herbata granulowana od liściastej?
Od: "ścierwo" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

No pomijając oczywiście stan fizyczny.
Która lepsza?
ziuta

From: "Magdalena Bassett" <m...@o...com>
Sent: Thursday, February 12, 2004 8:07 PM
"to otwarta grupa i skoro ja moge tu pisac, to i scierwo tez moze."

1. Data: 2004-02-13 20:16:26

Od: Anka Łazowska <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ścierwo" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> No pomijając oczywiście stan fizyczny.
> Która lepsza?
> ziuta

Mi zdecydowanie bardziej smakuje lisciasta. Oczywiscie dobrze zaparzona.
Anka

1. Data: 2004-02-13 20:18:20

Od: "ścierwo" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anka Łazowska" <a...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:c0jb9k$dlf$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "ścierwo" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> >
> Mi zdecydowanie bardziej smakuje lisciasta. Oczywiscie dobrze zaparzona.
No to po co robią granulowana - może to tylko "zmiotki z ładowni"

1. Data: 2004-02-14 01:35:59

Od: l...@w...pdi.net (Dariusz K. Ladziak) szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 13 Feb 2004 21:18:20 +0100, "ścierwo" <d...@w...pl>
wrote:

>Użytkownik "Anka Łazowska" <a...@p...onet.pl> napisał w
>wiadomości news:c0jb9k$dlf$1@news.onet.pl...

>No to po co robią granulowana - może to tylko "zmiotki z ładowni"

Nie tyle zmiotki - jak sie wiezie herbate przez morza i oceany to
troche pylu sie utrze. Jak sie paczkuje lisciasta to pyl naturalna
koleja rzeczy sie oddzieli - mozna go zuzyc do ekstrakcji kofeiny ale
niewielki pieniadz z tego a mozna zlepic jakimis syntetycznymi na ogol
gumami i bedzie "herbata granulowana" - frajerzy zaplaca jak za
prawdziwa herbate...
Cieszmy sie ze nie sprzedaje sie u nas tego co u Pepikow - ekstraktu
herbaty w plynie i - uwaga!!! - ekstraktu herbaty osadzanego na
odzywiczanych wiorkach sosnowych... Autentyk, wiorki po zaparzeniu
wracaja do pierwotnej prawie bialej barwy! Ze recyklingu tych wiorkow
nie wprowadzili to czyste marnotrastwo - przeciez jeszcze raz mozna by
je ufarbowac na kolor herbaciany.

--
Darek

1. Data: 2004-02-14 20:43:24

Od: "Vefour.PL" <v...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 14 Feb 2004 01:35:59 GMT, Dariusz K. Ladziak wrote:

> [...]
> wracaja do pierwotnej prawie bialej barwy! Ze recyklingu tych wiorkow
> nie wprowadzili to czyste marnotrastwo - przeciez jeszcze raz mozna by

Z pewnym wyjatkiem, że czasami do granulatu podobne są herbaty zwijane,
chociażby popularny gunpowder.

V.

1. Data: 2004-02-16 09:35:33

Od: "Anna G." <a...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> niewielki pieniadz z tego a mozna zlepic jakimis syntetycznymi na ogol
> gumami i bedzie "herbata granulowana" - frajerzy zaplaca jak za

I właśnie dlatego jak dla mnie to granulat jest nie do wypicia, a
lisciasta to sama słodycz :)
pozdrawiam
Anka

1. Data: 2004-02-16 09:37:17

Od: "Anna G." <a...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No pomijając oczywiście stan fizyczny.
> Która lepsza?
> ziuta
>
> --

To moze zaeksperymentuj i zaparz sobie szklaneczke granulowanej i
szklaneczkę liściastej (tylko tego samego rodzaju i tej samej firmy), a
potem spróbuj. Sama zobaczysz(poczujesz) różnicę
pozdrowienia
Anka

Czarna rzepa - jak sie to je ?
Władysław Łoś - mój nauczyciel
Cytrynówka:)
Sophia sprowadzana przez Fabrykę Wódek w Starogardzie
Kotleciki