Sophia sprowadzana przez Fabrykę Wódek w Starogardzie

1. Data: 2004-02-13 17:13:56

Temat: Sophia sprowadzana przez Fabrykę Wódek w Starogardzie
Od: "ścierwo" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nabyłam dzisiaj ulubione wino pana Łosia - Sophię i ze zdziwieniem
przeczytałam, że sprowadza ją Fabryka Wódek Gdańskich w Starogardzie
Gdańskim. Czyżby Alex doprowadził Zakłady Polmosu do ruiny?
ziuta

1. Data: 2004-02-13 18:57:38

Od: "ścierwo" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ścierwo" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> Nabyłam dzisiaj ulubione wino pana Łosia - Sophię i ze zdziwieniem
> przeczytałam, że sprowadza ją Fabryka Wódek Gdańskich w Starogardzie
> Gdańskim.
Kilka słów więcej.
Cena u mnie w sklepie - 8,50 zł. (sklep raczej droży się na stoisku
alkoholowym).
Na butelce data 2000 i napis Stara Zagora.
Polecam. Zupełnie smaczne.
ziuta

"to otwarta grupa i skoro ja moge tu pisac, to i scierwo tez moze."

1. Data: 2004-02-13 20:30:36

Od: "Lilla" <l...@b...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kilka słów więcej.
> Cena u mnie w sklepie - 8,50 zł. (sklep raczej droży się na stoisku
> alkoholowym).

Widzialam akurat dzisiaj Sophie za 6,99 zl w "Stokrotce", byla biala i czerwona.
A Tobie ktora tak posmakowala? :)

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2004-02-13 20:42:09

Od: "ścierwo" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lilla" <l...@b...lublin.pl> napisał w wiadomości

> Widzialam akurat dzisiaj Sophie za 6,99 zl w "Stokrotce", byla biala i
czerwona.
> A Tobie ktora tak posmakowala? :)
Zaraz tam posmakowała... Władzio Łoś mnie znostalgizował. Podaję dokładne
namiary.Sophia Stara Zagora Blanc de Blancs 2000 Vinted and bottled by
Domain Menada, Stara Zagora, Bulgaria, 10,5% vol. Na etykiecie pola
winorośli. Wyłączny Importer: Fabryka Wódek Gdańskich w Starogardzie Gd. SA.
83-200 Starogard Gdański, ul Skarszewska 1
Teraz kod kreskowy: 3800011401189
Pytajcie Alexa, on musi to kupować za 5 zeta.
ziuta

1. Data: 2004-02-13 20:51:04

Od: "ścierwo" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ścierwo" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> Pytajcie Alexa, on musi to kupować za 5 zeta.
Na priva mnie pytacie, czy to taki kwasior.
Ludzie! Nie! To zupełnie winko wporzo! Za większe pieniądze kupuje się
jakieś zachodnie kwasy, tylko dlatego, ze to made in Italy, Espana...
To naprawdę godna popitka na weekendowe poobiednie popołudnie.
ziuta

"to otwarta grupa i skoro ja moge tu pisac, to i scierwo tez moze."

Kotleciki
szpinak na ostro
Gdzie w Warszawie kupię dobre whisky w dobrej cenie?
Czy do plesniakow pasuje miod akacjowy?
lasania2 :)