Re: ... czytaj ze zrozumieniem

Data: 2007-01-19 16:33:43
Temat: Re: ... czytaj ze zrozumieniem
Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam>

Użytkownik "maciek kanski" <n...@s...maila> napisał w wiadomości
news:slrner1erf.nv9.nie.dorobilem@mak.ant.pl...

> Jeżeli możesz to powiedz w jaki sposób tłuszcze nienasycone są szkodliwe w
> ogólności, a nie w smażeniu.

Dużo by pisać, ale o NNKT wielokrotnie już tu dyskutowaliśmy, więc sięgnę
do archiwum:

Na początek zwróć uwagę na proporcję między omega-3 i omega-6 w produktach:
http://glinki.com/?l=8gf0do

Ciekawy artykuł z "Wiedzy i życie" i moje komentarze do tekstu:
http://glinki.com/?l=khnvcj

Moje uwagi nt. tłuszczów słynnych i mniej słynnych:
http://glinki.com/?l=4gk4oq
http://glinki.com/?l=j5emkb

Polecam też inny ciekawy post:
http://glinki.com/?l=cukyee