Re: ... czytaj ze zrozumieniem

Data: 2007-01-19 22:46:53
Temat: Re: ... czytaj ze zrozumieniem
Od: "ali " <a...@W...gazeta.pl>

maciek kanski <n...@s...maila> napisał(a):

> I teraz sendo sprawy, dlaczego moim zdaniem nie czytasz ze zrozumieniem:
> otóż ten artykuł traktuje o skutkach smażenia na olejach roślinnych.
> Natomiast ja nie pytałem, na jakim oleju smażyć, tylko które oleje należy
> spożywać i dlaczego.
>
> Jeżeli chodzi o smażenie to chciałem powiedzieć, że to ostateczność:
> najlepsze są potrawy surowe i świeże, potem gotowane na parze, w wodzie,
> pieczone i na samym końcu smażone na oleju. Wiadomo, że nie bez kozery oleje
> roślinne powinny być tłoczone na zimno i bez wnikania w to zjawisko łatwo
> [...]
he he manipulacja??
artykuł dobry ale nie dla jajogłowych????
nie wiedziałem że wszyscy jadą na surówkach, kochają żarcie na parze ,
gotowane na wodzie i mają czas na grilowanie

1. odpowiedz do czego używa się tłuszczy w tradycyjnym żywieniu
- nie do smażenia, pieczenia i smarowania chleba????

2. ok. oleje tłoczone na zimno i spożywane na zimno sa zdrowsze???
stanowią niewielki ułamek w tradycyjnym żywieniu, szybko jełczeją i
powinny być ciągle świeże, a gdzie je znajdziesz, na półkach? tam masz tylko
rafinowane

3. nienasyconych nie potrzeba aż tak wiele, nadmiar jest szkodliwy
,(poczytaj w podanych linkach),nadmiar nasyconych zamieniamy na czystą energie