danie z mandarynkami?

1. Data: 2008-02-02 12:37:41

Temat: danie z mandarynkami?
Od: "frytka" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,

mam 3 kilo mandarynek - kupione były do spozycia bezpośrednio, ale okazały
się suche...
co mogę z nimi zrobić? mam jeszcze kurczaka, łososia w lodówce..
czy może deser i utopić je w galaretce?

pozdrawiam

F.

2. Data: 2008-02-02 13:42:15

Temat: Re: danie z mandarynkami?
Od: Grzegorz Janoszka <G...@J...nie-chce-spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

frytka pisze:
> mam 3 kilo mandarynek - kupione były do spozycia bezpośrednio, ale okazały
> się suche...
> co mogę z nimi zrobić? mam jeszcze kurczaka, łososia w lodówce..
> czy może deser i utopić je w galaretce?

Sałatka z tortellini - przepis na pewno znajdziesz na sieci.

--
Grzegorz Janoszka

3. Data: 2008-02-02 18:41:29

Od: "Lotos" <k...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Cześć!
Mandarynki obrać, usunąć nadmiar włókien i pestki ( jeżeli takowe mają) żeby
nie były gorżkie, i usmażyć w syropie z cukru - są super.

4. Data: 2008-02-02 18:48:33

Od: "frytka" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lotos" <k...@o...eu> napisał w wiadomości
> Cześć!
> Mandarynki obrać, usunąć nadmiar włókien i pestki ( jeżeli takowe mają)
> żeby nie były gorżkie, i usmażyć w syropie z cukru - są super.

OO! fajne, a podpowiedz mi -syrop - to tylko woda i cukier? czy może miód?

F.

5. Data: 2008-02-03 18:40:38

Od: "Lotos" <k...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Cześć
Syrop to tylko woda i cukier.

6. Data: 2008-02-03 19:35:54

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lotos napisał(a):

> Cześć
> Syrop to tylko woda i cukier.

A lotos to chuj

czy jest
Coś dla Orlinosa i coś dla Wiedźmy... ;)
bez mleka
piersi z kurczaka.
faworki