Re: defloracja błony dziewiczej-PILNE!!!!

Data: 2003-10-16 17:06:42
Temat: Re: defloracja błony dziewiczej-PILNE!!!!
Od: "Imoe" <i...@W...pl>

Dlaczego nie chodzisz do ginekologa? Skoro nie ginekolog to moze inny lekarz,
bo pochwica do z tego co mi wiadomo to dość poważna choroba (może tak naprwade
jednak nie jesteś na nią chora). A może spróbuj iść jednak do ginekologa i
narazie tylko z nim porozmawiać, niekoniecznie odrazu badać się.

Poza tym co Ci da sama defloracja skoro prawdopodobnie równie mocno, albo i
bardziej, (jesli ci ta samodzielna operacja niespecjalnie wyjdzie) będziesz się
bała stosunku.

Imoe

P.S. Pewnie to frazes, ale jeżeli Twojemu chlopakowi naprawde na Tobie zależy
to pewnie Cie wesprze (bo naprawde musisz się bać skoro chcesz posunąć sie do
tak , przynajmniej dla mnie radykalnych środków), spróbuj mu powiedzieć o swoim
problemie.