Re: [dekoracja] w co przyodziać okno?

From: "Anula" <k...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: [dekoracja] w co przyodziać okno?
Date: Tue, 3 Jun 2003 11:21:37 +0200

Nie wiem czy dobrze zrozumialam Twoj opis, ale wydaje mi sie ze absolutnie
tej 2metrowej sciany nie powinnac zaslaniac zadna kotara. Wydaje mi sie ze
tam jest miejsce na jakies mebelki, albo wypoczynek, skoro chcesz stawiac
cos pod oknem, to tym bardziej chyba na tle tej pustej sciany. Czy ona ma
dalej po tych 2och metrach zakreac czy po prostu urywa sie i jest pokoj
otwarty w tamta stone ?

A jesli chodzi o zaslony, to ostanio widzialam ladne lekkie araznzacje w
Obi, ktore pasowalyby do wnetrze nowoczesnego i traydycyjnego rowniez.
Mnie sie podoba taka "szlufkologia", czyli jak tkanina jest zawieszona na
karniszu za pomoca szerokich paskow materialowych, to wyglada jak szlufka
przez tora przechozi karnisz. Moze byc z guziczkiem, Moze to byc bardziej
lekkie jesli zastosujesz woal i te paseczki cieniutkie zawiazane (w supełek)
na szczycie albo od frontu karnisza.
Karnisz wtedy cienki metalowy chyba z dekoracuyjna koncowka.

Albo mozesz po prostu przewiesic woal przez karnisz (caly kawalek) tak zeby
powstal wycinek kola (troche to takie amerykanskie) zostawiajac z jednej
strony dluzszy a z drugiej krotszy koniec - moze byc fantazyjnie skosnie
przyciety (albo z jednej w ogole nie zostawiac). I mozesz zrobic sobie takie
dwa łuki nad oknem i nad drzwiami tarasowymi a po zewnetrznych stronach
zostawic te dlugie koncowki. A w srobku miedzy nimi bedziesz miala łączenie
tych dwoch spuszczonych łuków.

Anula.

Użytkownik "Hanka Skwarczyńska" <a...@w...pl> napisał w
wiadomości news:bbhkm1$l3j$1@nemesis.news.tpi.pl...