depilacja bikini- czym?

1. Data: 2002-08-31 14:34:44

Temat: Re: depilacja bikini- czym?
Od: "AsiaS \(Asia Slocka\)" <a...@n...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania"
> czym najlepiej wydepilowac okolice bikini, tak zeby nie bylo podraznien, a
> efekt w miare trwaly? Co radzicie?

Wosk u kosmetyczki.
Asia

1. Data: 2002-08-31 14:39:18

Temat: depilacja bikini- czym?
Od: "Ania" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc

czym najlepiej wydepilowac okolice bikini, tak zeby nie bylo podraznien, a
efekt w miare trwaly? Co radzicie?

Ania

1. Data: 2002-08-31 15:39:01

Od: "Sylwia Haliżak" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"AsiaS (Asia Slocka)" <a...@n...pro.onet.pl>
wrote in message news:akqk78$ap$1@news.onet.pl...
> Użytkownik "Ania"
>
> Wosk u kosmetyczki.

Równiez polecam wosk i jeszcze lekturę archiwum :-)

Pozdrawiam
Sylwia

1. Data: 2002-08-31 17:28:23

Od: "Gierappa" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> czym najlepiej wydepilowac okolice bikini, tak zeby nie bylo podraznien, a
> efekt w miare trwaly? Co radzicie?

Napewno nic gorszego nie mozesz zrobic jak golenie zyletka. Wlosy odrastaja
mocniejsze i pozniej strasznie kuja ;(((((
Ja osobiscie chodze do kosmetyczki i wyrywam woskiem. Wloski sie
przezedzaja, robia sie slabsze i z kolejnymi wizytami coraz mniej boli;)
chociaz i tak jest to cholernie bolesne.
Kiedys jak sie dorobie to pojde na depilacje laserowa. To chyba az tak
bardzo nie boli i ma sie z glowy na cale zycie:))
Jak bys chciala cos wiecej na ten temat poczytac to wejdz na stronke jednego
z gabinetow depilacji laserowej: www.studiolaser.com.pl

--
Pozdrawia ANKA
GG 1230062

1. Data: 2002-08-31 19:41:57

Od: "KingaZ" <k...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
: Czesc
:
[...]
witam:)
ja osobiscie polecam meska maszynke do golenia philishave z serii 4000 albo
6000..wiem ze brzmi to dziwnie ale wyprobowalam ja osobiscie:)..po ogoleniu
sie ta maszynka nie mialam problemow ktore wystepowaly u mnie
wczesniej...nawet dluzsze wloski chwyta dzieki wbudowanemu trymerowi...nawet
zastanawiam sie czy nie kupic sobie podobnej do golenia nog..chyba ze to moj
chlopak kupi sobie nowa;))
pozdrawiam
KingaZ

1. Data: 2002-08-31 19:55:56

Od: "altair" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KingaZ" <k...@s...pl> napisał w wiadomości

> [...]
trymerowi...nawet
> zastanawiam sie czy nie kupic sobie podobnej do golenia nog..chyba ze to

Chłopak wie o korzystaniu z jego sprzętu? :)

1. Data: 2002-08-31 20:15:09

Od: "AsiaS \(Asia Slocka\)" <a...@n...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KingaZ"
> ja osobiscie polecam meska maszynke do golenia philishave z serii 4000
albo
> 6000..

Ucinanie włosów przy skórze daje trwałe efekty?
Asia

1. Data: 2002-08-31 20:24:20

Od: "Ania" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A ile taka przyjemnosc kosztuje?

1. Data: 2002-08-31 20:48:03

Od: "AsiaS \(Asia Slocka\)" <a...@n...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania"
> A ile taka przyjemnosc kosztuje?

Zależy od gabinetu. W Ives Rocher (sieć) 35 zł.
Asia

1. Data: 2002-08-31 20:56:30

Od: "Myszka09" <m...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ile taka przyjemnosc kosztuje?

Ja zaplacilam 28zl, dostalam jeszcze po depilacji maly balsamik do
smarowania na podraznienie. Zaproponowano mi rowniez kupno ampulki
opozniajacej wzrost wlosow za 14zl. Kupilam, uzylam, czy zaskutkowalo to nie
wiem, bo to byl moj pierwszy raz;) Ale generalnie jestem zadowolona i
polecam. Oplaca sie.
Pozdrawiam, M
Ps. Wie ktos cos na temat owej ampulki? Czy to rzeczywiscie skutkuje? Czy
mnie tylko naciagnieto?

Włosy przetłuszczone...
Proszę o informacje na temat...
Depilacja laserowa
podraznienie lub inne cholerstwo pod pacha
"ujednolicona skóra"