depilacja w ciąży

41. Data: 2002-05-17 19:56:16

Temat: Re: depilacja w ciąży
Od: "Norbert" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ps. marqz calkowicie zgadzam sie z tym co napisales wyzej.

Ja tez sie zgadzam, co za buractwo na tej grupie... A te pytania zadawane
przez grupowiczow sa ŻENUJĄCE !!!

--
Norbert Kruk
n...@s...pl

42. Data: 2002-05-17 19:57:57

Od: "Iza" <i...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ja(bolek)" <j...@t...pytajcie> napisał w wiadomości

> No to sie ciesze ze slusznie :))) Czlowiek uczy sie cale zycie. Teraz juz
> wiem na wlasnej skorze co to prowokacja i nastepnym razem bede
> ostrozniejszy. Przyzekam. Pozfdrawiam rowniez. Ja. Bolek.

I wyszło na to, że to ty jesteś fanatycznym trollem

43. Data: 2002-05-17 20:00:13

Od: "ja\(bolek\)" <j...@t...pytajcie> szukaj wiadomości tego autora

> Koleżanki Jabyco i Marqz,

Koledzy.

> To nie wasza sprawa gdzie prowadzane są cudze żony.

Zauwaz ze marqz wyrazil swoja opinie o tym co BY zrobil GDYBY itd.
na co Mikrus zareagowal wyzwaniem od "Mlodego" i napisal odpowiedz nie
bardzow typie dyskusji zakladam dwoch normalnych ludzi.

> Sądze, że zarówno Mikrus jak i ja jest jedynie za tym żeby nie wpierdalać
> się w cudze sprawy nie będąc do tego upoważnionym.

Czy ktos sie w te sprawy wtraca? Te opinie sa naszymi zdaniami i tylko w
naszym zyciu mozemy je zastosowac.

Przypominam, że post
> dotyczył DEPILACJI.

o depilacji byl temat, a tak naprawde cala ta podpucha polegala na
rozjuszeniu "nas" i "was" na temat o aborcji. Kropka.

Przełącznie się radiomaryjne ciotki na waszą ulubioną
> rozgłośnię radiową.

Widze ze jestescie siebie warci.
Nie pozdrawiam. Ja. Bolek.

44. Data: 2002-05-17 20:01:54

Od: "ja\(bolek\)" <j...@t...pytajcie> szukaj wiadomości tego autora

> I wyszło na to, że to ty jesteś fanatycznym trollem

ze niby jak?

45. Data: 2002-05-17 20:03:42

Od: "ja\(bolek\)" <j...@t...pytajcie> szukaj wiadomości tego autora

I wyszło na to, że to ty jesteś fanatycznym trollem

eee to znaczy domyslam sie ze masz jakis problem. A moze na innej grupie
ktos wyzwal cie od trolli i teraz szukasz zemsty?

:)))))))) (<----- dobrotliwy usmiech:)

46. Data: 2002-05-17 20:04:45

Od: "ja\(bolek\)" <j...@t...pytajcie> szukaj wiadomości tego autora

> Tańcowały dwa pedały... czyli marqz z jabolkiem - teraz już wiadomo
dlaczego
> zalecano wam zrobienie testów i skąd ta wasza niechęć do kobiet i ich
> problemów

Hmmm a moze ktos wyzwal cie od lesbijek? Ulzyj sobie. Zniose wiele.

47. Data: 2002-05-17 20:09:38

Od: "Norbert" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ludzie szkoda grupe SPAMOWAC

--
Norbert Kruk
n...@s...pl

48. Data: 2002-05-17 20:27:30

Od: "Claire" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iza, jestem z Tobą i dzięki.

49. Data: 2002-05-18 21:41:53

Od: Robert Pyzel <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

W news:ac2dbn$8bn$2@news.tpi.pl tako rzecze Mała Mi

> Prosimy nie karmić trolli !!!
> Dziękujemy !
>
> Mała Mi
Na modemie nie chce mi się sprawdzać nagłówków i męczyć google, na
pl.soc.dzieci był kiedyś troll "Valkiria" "a...@i...net.pl".
Jakoś mi się tak skojarzyło z Claire.

--
"Ćwiczenie Tai Chi jest doskonałym treningiem szybkości.
Mający 90 lat mistrzowie Tai Chi, poruszają się równie

50. Data: 2002-05-19 08:00:19

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 17 May 2002, Norbert wrote:

> Ludzie szkoda grupe SPAMOWAC

to w aspekcie postingow na temat depilacji w ciazy
z zamierzonym jej usunieciem mozna traktowac jak SPAM,
bo ja nie chce sie wciagac w dyskusje natury moralnej
na tej grupie ...

P.
----
Piotr Kasztelowicz <P...@a...torun.pl>