depilator

1. Data: 2002-09-20 21:39:14

Temat: depilator
Od: "Gosia" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam na grupie.
Mam nadzieję,że dobrze trafiłam. Mam zamiar kupić depilator, jednak nie
bardzo wiem czym poszczególne sztuki różnią się między sobą. Przeważnie do
zakupu są depilatory sieciowe, o 2 stopniach szybkości-1800/2000-2200 z
"wyposażeniem" ( etui itp., nie wliczam golarki) jednak cena między nimi
waha się nawet do 100 zł.Czy cena związana jest z mocą tego urządzenia?
Byłabym wdzięczna o jakiekolwiek info, oraz doradzenie w zakupie. Chciałabym
się zmieścić w 150 zł.

1. Data: 2002-09-21 10:09:24

Temat: Re: depilator
Od: "Kruszynka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> waha się nawet do 100 zł.Czy cena związana jest z mocą tego urządzenia?
> Byłabym wdzięczna o jakiekolwiek info, oraz doradzenie w zakupie.
Trafilas najlepiej jak moglas :))))
Ja mam depilator Philips. kosztowal mnie 139 zl. Ma dwie szybkosci. Zawsze
uzywam tej wyzszej. Obserwacje: jest fajny, depilacja boli tylko za
pierwszym razem, ale ma te wade, ze niektore wloski nie wyrywa, ale ucina
przy samej skorze. Efekt: skora wcale nie jest taka gladka jak u modelek w
reklamach (hehe) i trzeba sie sporo nameczyc, zeby porzadnie sie
wydepilowac. pozytywem jest to, ze sie nie da "zaciac przy goleniu" :)), ale
ni ema takiego komfortu, jak oczekiwalam. Natomiast mialam kupic Bosha za
199 zl, ale kupilam tego Philipsa. Czy Bosh bylby lepszy? nie wiem, mze ktos
sie jeszcze wypowie.
Kruszyna

--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2002-09-21 11:29:14

Od: "Kajaa" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> waha się nawet do 100 zł.Czy cena związana jest z mocą tego urządzenia?
> Byłabym wdzięczna o jakiekolwiek info, oraz doradzenie w zakupie.

Dołaczam sie do pytania, tyle, że ja chcialabym zakupic depilator, którym
mogłabym depilowac równiez okolice pach i bikini. Cena do 250 zł.
Za info dziekuję.

1. Data: 2002-09-21 20:26:03

Od: "Urszula" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dołaczam sie do pytania, tyle, że ja chcialabym zakupic depilator, którym
> mogłabym depilowac równiez okolice pach i bikini. Cena do 250 zł.
> Za info dziekuję.

Bosheee to sie chyba nazywa masochizm :))

1. Data: 2002-09-22 17:38:04

Od: "Gosia" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki za wszelkie info. Mogłabyś mi Kruszynko jeszcze dać namiary ( typ,
numer) na ten depilator Philipsa?

1. Data: 2002-09-23 07:50:30

Od: "Kruszynka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzięki za wszelkie info. Mogłabyś mi Kruszynko jeszcze dać namiary ( typ,
> numer) na ten depilator Philipsa?

O kurka, nie mam pojecia, ale w domu zobacze i Ci napisze. :)
Kruszyna

--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2002-09-24 09:22:19

Od: "Skakanka" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dołaczam sie do pytania, tyle, że ja chcialabym zakupic depilator, którym
> mogłabym depilowac równiez okolice pach i bikini. Cena do 250 zł.
> Za info dziekuję.

AAAAAAAAAAAAAAUUUU!!!!!!!
Mysle ze po prostu powinnas poszukac depilatora o jak najwiekszej szybkosci
no i z jakimis pierdolkami lagodzacymi bol.
Podziwiam

Skakanka nawet nie probujaca sobie wyobrazic...

artykul o Grochowskiej
przygotowanie do oczyszczania cery-jakie najlepsze
Krecone wlosy!
Odp: do Gliwiczanek
Re: strona www - rankingi?